گوشی مدیر عامل سامسونگ

گوشی مدیر عامل سامسونگ، طرفداران تعصبی را شرمنده می‌کند

در پی انتشار تصویر جنجالی از گوشی مدیر عامل سامسونگ طی گفت‌وگو با معاون پلتفرم‌ها و برنامه‌های گوگل، طرفداران تعصبی و دوآتیشه این شرکت ابراز نارضایتی کرده‌اند.

اخیرا مدیر عامل سامسونگ و معاون پلتفرم‌های گوگل برای توسعه همکاری‌های خود در زمینه دسترسی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به منابع عظیم یادگیری و سیستم‌های هوش مصنوعی گوگل، جلسه نیمه خصوصی داشتند. با انتشار تصاویر این جلسه و نمایان شدن گوشی مدیر عامل سامسونگ، طرفداران دوآتیشه این کمپانی ابراز نارضایتی کرده و گفته می‌شود که تا حدودی شرمنده هم شده‌اند.

پخش شدن این تصویر و اخبار مربوط به آن توانست در مدت زمانی کمی، بخش عظیمی از اخبار تکنولوژی جهان را به سمت خود معطوف کند و در این رابطه نظرات مختلفی و انتقادانه‌ای در مورد گوشی‌های پرچمدار سامسونگ گفته شده است. به‌همین خاطر ما هم در تیم گجت نیوز با انتشار این مطلب به سراغ مدیر عامل سامسونگ رفته و موارد این جلسه را بررسی کرده‌ایم.

گوشی مدیر عامل سامسونگ، بهترین پرچمدار سال 2024 نیست!

در جدیدترین تصویر منتشر شده از جلسه ریک اوسترلو، معاون پلتفرم‌های گوگل و Roh Tae-moon، مدیر عامل سامسونگ دیده می‌شود که مرد اصلی این کمپانی کره‌ای، از یک گوشی شبیه گلکسی اس 24 یا اس 24 پلاس به‌جای گلکسی اس 24 اولترا استفاده می‌کند. آیا این می‌تواند بدین دلیل باشد که مرد اصلی سامسونگ، از شکل حجیم‌ترین گوشی این شرکت خوشش نمی‌آید؟گوشی مدیر عامل سامسونگ

در این جلسه نسبتا دوستانه آنها در مورد استفاده سامسونگ از پلتفرم‌های مختلف هوش مصنوعی مذاکراتی کردند و از همین رو ریک اوسترلو هم تا حدودی هیجان‌زده دیده می‌شود. مطمئنا گلکسی اس 24 اولترا با قیمت 1300 دلاری و اختلاف قیمت 500 دلاری با گلکسی اس 24 با در نظر گرفتن مشخصات و قابلیت‌هایش مقرون‌به‌صرفه بوده و مدیر عامل سامسونگ هم مطمئنا می‌توانست از قبال چنین هزینه‌ای برآید.

به همین خاطر عدم استفاده او از بهترین پرچمدار سال 2024 سامسونگ باعث شده تا در شبکه‌های اجتماعی تئوری‌های مختلفی مطرح شده و افراد نظرات مختلفی را هم ارائه می‌کنند.

چرا مدیر عامل سامسونگ از گلکسی اس 24 اولترا استفاده نمی‌کند؟

سامسونگ برای پریمیوم‌تر کردن پرچمدار سال 2024 سری اس خود، در آن یک قلم نیز تعبیه کرده تا حتی از یک گلکسی نوت هم حجیم‌تر باشد. بنابراین احتمالا اندازه نسبتا بزرگ و حجیم این گوشی باعث شده تا حتی مدیر عامل سامسونگ هم از داشتن آن اجتناب کند.

چنین اتفاقاتی می‌تواند به‌طور کلی بر ارزش شرکت کره‌ای سامسونگ تاثیر داشته و حتی می‌تواند منجر به کاهش میزان فروش این گوشی شود.

آیا گلکسی اس 24 اولترا می‌تواند با گلکسی نوت بودن خود به محبوبیت جهانی برسد؟

در کنار گلکسی اس 24 اولترا پرچمداران دیگری مانند پیکسل 8 پرو برای سال 2024 معرفی شده‌اند که با لبه‌های گرد و انحناهای جذاب، حس فوق‌العاده‌ای را به کاربر ارائه می‌دهند. اما در این میان گلکسی اس 24 اولترا با ظاهر تیز و لبه‌های صاف خود احتمالا برای استفاده بسیاری مناسب نبوده و شاید نتواند به میزان فروش پیش‌بینی شده برسد.

البته باید قابلیت‌های منحربه‌فرد این گوشی را هم در زمینه هوش مصنوعی در نظر گرفت که می‌تواند بسیاری را به خرید این گوشی ترغیب کندسامسونگ گلکسی اس 24 اولترا و گوگل پیکسل 8 پرو

با این وجود افراد یا باید قابلیت‌ها و توانایی‌های خاص این گوشی را در نظر گرفته تا از عیوب آن چشم‌پوشی کنند و یا اینکه برای راحتی خود مانند مدیر عامل سامسونگ کلا به طرف آن نروند. سوال دیگری که پیش می‌آید این است که آیا سامسونگ برای سری‌های بعدی خود به فکر طراحی سازش‌پذیرتر و ارگونومیک‌تر خواهد بود؟ کارشناسان نظر می‌دهند که احتمالا سامسونگ برای سری‌های بعدی خود طراحی نسبتا جدیدتر و البته با اندازه‌های قابل قبول را در نظر خواهد گرفت.

نظر کاربران گجت نیوز در مورد این گوشی چیست؟ اگر شما هم توان خرید این گوشی را داشتید، با در نظر گرفتن این که مدیر عامل سامسونگ از آن استفاده نمی‌کند، شما اقدام به خرید آن می‌کردید؟

در گجت نیوز بخوانید:
مدیرعامل بخش تجربه موبایل سامسونگ از عصر هوش مصنوعی موبایل می‌گوید مدیرعامل سامسونگ موبایل برنامه‌های رویداد آتی این شرکت را تشریح کرد ادعای بزرگ مدیرعامل هواوی: گوشی‌های اپل از ما بیشتر خراب می‌شوند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*