هونگچی EHS7

هونگچی EHS7، یک شاسی بلند مدرن و لوکس از دیار چین

شرکت مطرح و معتبر هونگچی چین از شاسی بلند برقی و پیشرفته هونگچی EHS7 با مشخصات فنی متفاوت و امکانات جذاب رونمایی کرد.

برند هونگچی، لوکس‌ترین و معتبرترین زیربرند گروه خودروسازی فاو (FAW) چین محسوب می‌شود. این برند در ابتدای تأسیس خود تنها برای مقامات بالارده و افراد سرشناس حزب کمونیست چین خودرو تولید می‌کرد که پس از محبوبیت بالا در این عرصه به تولید خودرو در سگمنت‌های مختلف و عرضه عمومی آن پرداخت. هونگچی در جریان نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ علاوه بر رونمایی از محصول خاص و لوکسی همچون هونگچی گویا، از خودرو شاسی بلند برقی EHS7 نیز رونمایی کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی این محصول می‌پردازیم.

هونگچی EHS7؛ تلفیق زیبایی و فناوری

شاسی بلند EHS7 اولین محصول تمام برقی این خودروساز با برند انرژی (ENERGY) است که از نظر طراحی، به‌طور قابل توجهی به نسخه مفهومی که سال گذشته رونمایی شد شباهت دارد. EHS7 به‌عنوان یک شاسی بلند میان سایز پنج نفره شناخته می‌شود و نسخه مجهز به تکنولوژی تعویض باتری آن، طول، عرض و ارتفاع به‌ترتیب 4925، 1950 و 1680 و فاصله بین محوری 3000 میلی‌متر را ارائه می‌دهد.

نمای عقب هونگچی EHS7

EHS7 دومین خودرو از سری Hongqi New Energy است که از سدان EH7 پیروی می‌کند و از بسیاری جهات می‌تواند به‌عنوان نسخه SUV این خودرو دیده شود. هر دو نسخه تک موتوره و دو موتوره برای این خودرو در دسترس خواهند بود. جدیدترین نسخه EHS7 از یک موتور برقی نصب شده در اکسل عقب با حداکثر قدرت ۳۴۰ اسب بخار استفاده می‌کند که باتری لیتیوم آهن فسفات CATL شرکت بی وای دی فین دریمز (FinDreams) در آن به‌کار رفته است و ظرفیت‌های ۷۵، ۸۵ و ۱۱۱ کیلووات‌ساعتی را ارائه می‌دهند. همچنین این خودرو از معماری 800 ولتی برای شارژ سریع استفاده می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

ویژگی‌های پیشرفته HONGQI EHS7

نمای داخل هونگچی EHS7

نسخه فول آپشن Hongqi EHS7 دارای ویژگی‌هایی از جمله شاسی ایمنی پیشرفته، سیستم راداری Lidar برای رانندگی هوشمند و توانمند، سیستم صوتی حرفه‌ای BOSE با پخش صدای سه‌بعدی داخل کابین، ماساژور صندلی جلو، نمایشگر 12.3 اینچی کنسول مرکزی ادغام شده با هوش مصنوعی و 7 حالت رانندگی متفاوت است.

هونگچی به‌دنبال عرضه ۱۶ محصول جدید در سال جاری است که چندین نمونه آن‌ها از نوع تمام برقی و پلاگین هیبریدی خواهند بود. مدل‌های برقی شامل دو محصول جدید و دو فیس لیفت خودروهای کنونی یعنی EH7 و EHS7 هستند. دو خودروی جدید نیز E-QM5 و E-HS9 نام دارند. چینی‌ها خودروهای پلاگین هیبرید HQ9، HS7 و HS3 را نیز در حال توسعه دارند.

نمای هونگچی EHS7

این برند در سال قبل، بیش از ۳۷۰ هزار دستگاه خودرو را به فروش رساند که رشد ۲۹.۵ درصدی را نشان می‌دهد. زیربرند انرژی جدید هونگچی فروش بیش از ۸۵ هزار دستگاهی و رشد ۱۳۵ درصدی را ثبت کرده است. این خودروساز به‌عنوان بخشی از اهداف برقی‌سازی خود تلاش دارد بیش از ۱.۵ میلیون خودروی برقی و پلاگین هیبریدی را در سال به فروش برساند. در پایان باید گفت نه شرکت فاو و نه زیربرند لوکس آن یعنی هونگچی، جزو اتحاد تعویض باتری نیو نیستند. در این اتحاد، شرکت‌های چینی گک، چری، چانگان و جک حضور دارند.

همچنین بخوانید:
هونگچی H5، سدان لوکس وارداتی در بازار ایران خریدار ندارد کانسپت هونگچی E009 ؛ دردسر جدید برای ایلان ماسک خودرو کانسپت هونگچی E702 ؛ نماد خودروسازی ملی چین هونگچی EH7 کانورتیبل؛ برقی، چینی و بدون سقف!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*