کیف دستی زنانه استوانه منشور کوروش

استوانه باشکوه کوروش به یک کیف دستی زنانه لوکس تبدیل شد + ویدیو

یک برند لوکس آمریکایی کیف دستی زنانه‌ای، طراحی شده با الهام از منشور یا استوانه کوروش را به فروش گذاشت. در ادامه تصاویر و ویدیو آن را مشاهده کنید.

استوانه یا منشور کوروش که از دوره هخامنشی، یکی از بزرگترین امپراتوری های تاریخ به جا مانده است، به‌عنوان یکی از اولین اسناد حقوق بشر اهمیت بالایی نه تنها برای ما ایرانیان، بلکه برای کل جهان دارد. اخیراً نیمانی، برندی که در زمینه تولید اکسسوری لوکس تحت تاثیر از فرهنگ ایران و شرق فعالیت می‌کند، یک کیف دستی زنانه الهام گرفته از استوانه کوروش را رسماً به فروش گذاشت.

کیف دستی نیمانی با الهام از استوانه تاریخی کوروش

این کیف دستی زنانه که با الهام از منشور کوروش طراحی شده است، حدود 654 یورو قیمت دارد و در تعداد محدود تولید می‌شود. در تصاویر و ویدیو منتشر شده از این محصول می‌توان دید که به‌جز شکل استوانه‌ای، نوشته‌های استوانه کوروش هم روی آن به چشم می‌خورد. ایده نیمانی شاید به نظر عده‌ای روی کاغذ چندان جالب به نظر نمی‌رسید، ولی نتیجه آن گذشته از اهمیتی که از لحاظ پیش‌زمینه فرهنگی دارد، ظریف و جذاب در آمده است. با توجه به توضیحات موجود در وب‌سایت رسمی نیمانی، این کیف دستی زنانه «کوروش کبیر» نام گرفته و «تاریخ و هنر ایرانی» را در خود جا داده است.

نیمانی در سال 2005 برای تولید پوشاک و اکسسوری با تاثیر از تاریخ و فرهنگ شرق، خصوصاً ایران تاسیس شد. موسس این برند نیما بهنود، طراح مد ایرانی ساکن نیویورک است که بعد از سال‌ها فعالیت به‌عنوان طراح گرافیک و مدیر نوآوری اقدام به تاسیس این برند کرد و به سرعت با واکنش مثبت علاقه‌مندان به این سبک از فشن مواجه شد. این طراح ایرانی حتی همکاری با فوتبالیست‌های مشهور کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برای کمپین‌هایی تبلیغاتی را در کارنامه خود دارد.

در نهایت نظر شما کاربران گجت نیوز درباره این محصول لوکس برند نیمانی با الهام از منشور کوروش چیست؟

از دست ندهید:
۵ دلیل برای اینکه ایرانیان باستان دنیای مدرن ما را شکل داده‌اند گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه ای عظیم که هنوز پیدا نشده است تصاویر ماهواره ای سازمان سیا، اسرار امپراتوری روم باستان و ایران را فاش می‌کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*