مانیتورهای OLED سامسونگ

سامسونگ جایگاه نخست فروش جهانی مانیتورهای OLED را از آن خود کرد

سامسونگ جایگاه نخست فروش جهانی مانیتورهای OLED را از آن خود کرد. همچنین این شرکت برای پنجمین سال پیاپی توانسته برتری خود در بازار جهانی مانیتورهای گیمینگ را تثبیت کند.

با وجود این‌که فقط یک سال از عرضه نخستین مانیتور OLED سامسونگ یعنی ادیسه OLED G8 مدل G85SB می‌گذرد، این شرکت توانست جایگاه نخست فروش جهانی مانیتورهای OLED را از آن خود کند. همچنین سامسونگ برای پنجمین سال پیاپی موفق شد برتری خود در بازار جهانی مانیتورهای گیمینگ را نیز تثبیت کند.

رهبری سامسونگ در بازار مانیتورهای OLED

 مانیتورهای OLED

طبق گزارشی که توسط موسسه بین‌المللی داده (IDC) منتشر شده، شرکت سامسونگ توانست دو رتبه اول در بازار جهانی مانیتورهای OLED را از آن خود کند و لقب رهبر این حوزه را به خود اختصاص دهد. سامسونگ در سال 2023 نیز از لحاظ میزان درآمد کل با سهم 34.7 درصدی و هم از لحاظ حجم فروش با فروش 28.3 درصد از کل مانیتورهای OLED بازار توانست به رتبه نخست دست پیدا کند.

 مانیتورهای OLED

هون چانگ، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری شرکت سامسونگ با اشاره به رقابت شدید در بازار مانیتورهای OLED، گفت رسیدن به جایگاه برتر در این فضای رقابتی به نوآوری و ارائه محصولی با کیفیت بی‌نظیر نیاز دارد. این دستاورد به‌خوبی تلاش‌های دائمی ما برای رسیدن به برتری و درک عمیق نیازهای کاربران را نشان می‌دهد. این دو به‌عنوان عاملی اصلی در تولید مانیتورهای OLED فوق‌العاده برای پاسخگویی به نیازهای سطح بالای گیمرهای حرفه‌ای در سراسر دنیا محسوب می‌شوند.

 مانیتورهای OLED

سامسونگ امسال نیز موفق شد برای پنجمین سال پیاپی عنوان رهبری بازارهای جهانی مانیتورهای گیمینگ را به خود اختصاص دهد. این شرکت سهم 20.8 درصدی از کل بازار را کسب کرده و توانسته جایگاه خود به‌عنوان برند پیشرو در این عرصه را حفظ کند. سامسونگ از زمانی که به بازار OLED وارد شده توانسته جایگاه خود را با نوآوری‌های همیشگی و دریافت نقدهای مثبت منتقدان برای مانیتورهای جدید از جمله ادیسه OLED G9 مدل G95SC به برتری خود در این حوزه ادامه دهد.

سامسونگ برای گسترش مجموعه مانیتورهای OLED خود در نمایشگاه CES 2024 از سه محصول جدید به شرح زیر رونمایی کرد:

  • ادیسه OLED G8 (مدل G80SD) با ابعاد 32 اینچ و وضوح 4K UHD، نسبت تصویر 16:9، نرخ به‌روزرسانی 240 هرتز و زمان پاسخ‌دهی 0.3 میلی‌ثانیه‌ای (GtG)
  • ادیسه  OLED G6 (مدل G60SD) با ابعاد 27 اینچ و وضوح QHD، نسبت تصویر 16:9، نرخ به‌روزرسانی 360 هرتز و زمان پاسخ‌دهی 0.3 میلی‌ثانیه‌ای (GtG)
  • نسخه ارتقا پیدا کرده ادیسه OLED G9 (مدل G95SD) با ابعاد 49 اینچ و وضوح دوگانه QHD در نسبت تصویر 32:9، نرخ به‌روزرسانی 240 هرتز با زمان پاسخ‌دهی 0.3 میلی‌ثانیه (GtG) و قابلیت‌های جدید

نمایشگرهای جدید OLED سامسونگ با جلب نگاه مثبت منتقدان و همچنین کسب جوایز متعدد توانستند موفیت این شرکت را تضمین کنند؛ برای مثال، مدل ادیسه OLED G9 سامسونگ توانست در نمایشگاه CES که به‌عنوان قدرتمندترین رویداد فناوری در جهان محسوب می‌شود، جایزه «بهترین نوآوری CES 2024» را از آن خود کند.

سامسونگ برای افزایش تنوع مانیتورهای گیمینگ خود قصد دارد در آینده مدل‌های جدید Odyssey OLED را رونمایی کند که هر یک از آنها به فناوری اختصاصی OLED سامسونگ مجهز خواهند شد. پس از این‌که سری Neo با فناوری Quantum Mini LED به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرد و مانیتور Odyssey Ark نیز رابط کاربری و طراحی پیشگامانه‌ای را به‌همراه داشت، سامسونگ از این نوآوری در محصولات آینده خود استفاده خواهد کرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*