مانیتورهای گیمینگ جدید Odyssey OLED سامسونگ

مانیتورهای گیمینگ جدید Odyssey OLED سامسونگ با فناوری‌های جذاب روی صحنه آمدند

مانیتورهای گیمینگ جدید Odyssey OLED سامسونگ که به پلتفرم هوشمند تلویزیون‌های این شرکت مجهز شده، علاوه بر نمایش تصاویر باکیفیت و جذاب، شما را از کامپیوتر هم بی‌نیاز می‌کنند.

سامسونگ برنامه ریزی کرده که سه مانیتور جدید گیمینگ Odyssey OLED خودش را راهی بازار کند. این محصولات در هفته آینده در نمایشگاه CES لاس وگاس به‌نمایش در خواهد آمد که دو مانیتور کوچک جدید و یک نسخه به‌روز شده از نمایشگر ۴۹ اینچی Odyssey OLED G9 را نیز شامل می‌شود.

بدون کامپیوتر از مانیتورهای گیمینگ Odyssey OLED سامسونگ لذت ببرید

مانیتورهای گیمینگ جدید Odyssey OLED سامسونگ

به گفته سامسونگ، مانیتورهای گیمینگ جدید Odyssey OLED همگی شامل «تکنولوژی OLED Glare-Free» هستند. این امکان را به صاحبانشان می‌دهد تا در هر شرایط نوری، بهترین تصاویر را روی مانیتورها مشاهده کنند. هر سه مانیتور همچنین از گواهی VESA DisplayHDR True Black 400 برای رنگ‌های شاداب و سیاهی عمیق پشتیبانی می‌کنند. همچنین از AMD FreeSync Premium Pro برای کاهش پرش و لغزش گرافیکی در هنگام بازی نیز کامپیوتری استفاده می‌کنند.

مانیتورهای سامسونگ OLED G6 با اندازه 27 اینچ و رزولوشن 2560 در 1440 پیکسلی و مدل G8 با اندازه 32 اینچ و رزولوشن 3840 در 2160 پیکسلی عرضه خواهند شد که هر دو از یک صفحه تخت با نسبت ابعاد 16:9 برخوردارند. هر دو همچنین دارای طراحی بدون حاشیه فلزی نازک 3.9 میلی متری جدیدی هستند که بسیار زیبا به‌نظر می‌رسد. از دیگر امکانات نسل جدید مانیتورهای گیمینگ Odyssey OLED سامسونگ باید به پشتیبانی از “+Core Lighting” اشاره کرد که نور محیطی را از پشت مانیتور تولید می‌کند. مدل G6 دارای نرخ تازه‌سازی ۳۶۰ هرتزی و مدل G8 نیز دارای نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتزی است.

مانیتورهای گیمینگ جدید Odyssey OLED سامسونگ

مانیتورهای گیمینگ جدید Odyssey OLED سامسونگ

همچنین نسخه به‌روز شده‌ای از مانیتور منحنی و اولترا واید سامسونگ Odyssey OLED G9 نیز به زودی عرضه خواهد شد. این مانیتور دارای رزولوشن 5120 در 1440 پیکسلی و نسبت ابعاد 32:9 خواهد بود. هم G9 و هم مدل کوچکتر G8 دارای قابلیتی به نام Multi Control هستند. Multi Control به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر و یا متن را بین مانیتور سامسونگ خود و دستگاه‌های دیگر سامسونگ خودشان (از جمله Galaxy Book، تبلت یا تلفن هوشمند) بدون دردسر منتقل کنند و با استفاده از ماوس و صفحه کلید، فرآیند کاری روان‌تر و کارآمدتری را تجربه کنند.

مانیتورهای گیمینگ جدید Odyssey OLED سامسونگ

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ Odyssey OLED G9 و G8 همچنین می توانند به عنوان یک Samsung SmartThings Hub برای اتصال دستگاه های هوشمند پشتیبانی شده توسط Matter به صورت بی دردسر عمل کنند. هر دو مانیتور همچنین دارای پلتفرم های Samsung Smart TV و Gaming Hub یکپارچه برای پخش فیلم، برنامه های تلویزیونی و بازی ها از ابر بدون نیاز به کامپیوتر هستند.

هر دو مانیتور Samsung Odyssey OLED G9 و G8 همچنین می‌توانند به عنوان یک SmartThings Hub برای اتصال دستگاه‌های هوشمند پشتیبانی شده توسط Matter مورد استفاده قرار بگیرند. هر دو مانیتور همچنین دارای پلتفرم‌های یکپارچه Samsung Smart TV و Gaming Hub برای پخش فیلم، برنامه‌های تلویزیونی و بازی‌ها از طریق فضای ابری و بدون نیاز به کامپیوتر هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*