بررسی گلکسی آ 35 - Galaxy A35

بررسی ویدیویی گلکسی A35 ؛ زیر و بم جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ

گلکسی آ 35 میانرده پرادعای جدید سامسونگ است و در ادامه می‌توانید با تماشای بررسی ویدیویی Galaxy A35، از همه نقاط ضعف و قوت آن مطلع شوید.

سامسونگ بعد از تجربه موفق گلکسی A34 که در بازار ایران هم پرطرفدار شد، اسفند گذشته گلکسی A35 را روانه بازار کرد. گلکسی A35 در کنار هم‌خانواده بالارده‌تر خود گلکسی A55 از همه جهات، از طراحی تا چیپست و دوربین دست کم بهبودی جزئی را تجربه کرده‌اند و فرمول جدید سامسونگ برای گوشی‌های میانرده خود را حتی کامل‌تر می‌کنند.

بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی A35

با توجه به محبوبیت سری میانرده A که طی سال‌های اخیر رفته‌رفته محبوب‌تر هم شده است، عده بسیاری سوالات مختلفی درباره گلکسی آ 35 به‌عنوان جدیدترین گوشی این سری دارند. میزان تغییرات این گوشی نسبت به نسخه قبلی و ارزش خرید آن در مقطع کنونی با توجه به شرایط بازار موبایل ایران هم جزو مهم‌ترین سوالات هستند.

در گجت نیوز طی ویدیویی به بررسی گلکسی A35 از جنبه‌های مختلف پرداختیم و در نهایت ارزش خرید آن در حال حاضر را ارزیابی کردیم؛ خصوصاً از آنجا که این روزها با توجه به قیمت‌گذاری بازار، مقایسه گلکسی A35 و A34 سامسونگ اهمیت ویژه‌ای دارد. پیشنهاد می‌شود اگر قصد خرید گوشی میانرده دارید یا علاقه‌مند به دنیای گوشی‌ها هستید، تماشای بررسی ویدیویی گلکسی A35 را از دست ندهید.

گلکسی آ 35 به نمایشگر سوپر امولد 6.6 اینچی 120 هرتزی با محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس، چیپست اگزینوس 1380 و باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ 25 واتی مجهز است. همچنین از دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی، ماکرو 5 مگاپیکسلی و سلفی 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی میانرده جدید سامسونگ از سیستم عامل اندروید 14 با One UI 6.1، جدیدترین نسخه رابط کاربری سامسونگ پشتیبانی می‌کند.

بررسی‌های ویدیویی دیگر در گجت نیوز:
بررسی ویدیویی هواوی پیورا ۷۰ اولترا ؛ پرچمدار جدید چینی‌ها را در این ویدیو ببینید ویدیویی بسیار دیدنی از ماجراجویی یک روزه با سامسونگ گلکسی S23 FE در دل طبیعت بررسی گوشی ریلمی ۱۱ پرو پلاس بررسی ویدیویی گوشی های وکال؛‌ Vocal V0 و Vocal V1