گوشی های Vocal در ایران

بررسی ویدیویی گوشی های وکال؛‌ Vocal V0 و Vocal V1

در این ویدیو به بررسی گوشی های Vocal در بازار ایران شامل مدل‌های وکال V0 و وکال V1 می‌پردازیم و مشخصات، قیمت و سایر ویژگی‌های آنها را بررسی می‌کنیم.

در اواسط اسفند 1402، هلدینگ آرکا تجارت بیستون با برگزاری مراسمی، از گوشی های Vocal برای بازار ایران رونمایی کرد. این شرکت دو گوشی وکال V0 و وکال V1 را با قیمتی اقتصادی و بسیار مقرون‌به‌صرفه به بازار کشورمان آورده و فروش آن را آغاز کرده است. آرکا تجارت بیستون از جمله شرکت‌هایی است که با واردات گوشی های سامسونگ و شیائومی نیز سابقه کار در بازار موبایل ایران را داشته و حالا گوشی های وکال را به سفارش خود و به‌صورت ODM در چین تولید کرده و برای عرضه به مشتریان ایرانی به بازار کشورمان آورده است.

گوشی های Vocal

گوشی وکال وی 1

اکنون گوشی های ایرانی-چینی Vocal به استودیوی گجت نیوز رسیده و به همین دلیل آنها را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا ببینیم این موبایل های اقتصادی چه در چنته دارند و ارزش خرید آنها چقدر است؟ در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی گوشی های وکال V0 و وکال V1 را در استودیوی گجت نیوز مشاهده کنید:

ویدیوی بررسی گوشی های Vocal V0 و Vocal V1

در انتها لازم است مشخصات فنی این دو گوشی مقرون به صرفه و قیمت آنها را با هم مرور کنیم. وکال V1 دارای تراشه Unisoc UMS9230 با پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس 1.6 گیگاهرتز است و یک پردازشگر گرافیکی MaliTM-G57 آن را همراهی می‌کند. 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، 4 گیگابایت حافظه رم، نمایشگر ال سی دی 6.74 اینچی با وضوح 720 در 1600 پیکسل و تراکم 278 پیکسل در هر اینچ و رفرش ریت 90 هرتزی، بلوتوث 5.0، درگاه یو اس بی Type-C 2.0، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دو دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر در پشت، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، سیستم عامل اندروید 13، حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور در لبه جانبی گوشی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ 20 وات از دیگر ویژگی‌های Vocal V1 محسوب می‌شوند.

وکال وی 1 در حال حاضر با قیمت حدود 3 میلیون و 800 هزار تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد. نکته قابل توجه این‌که شارژر، محافظ صفحه پلاستیکی و شیشه‌ای، قاب محافظ و هندزفری نیز درون جعبه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

اما گوشی وکال V0، مدل اقتصادی‌تری است که از تراشه Unisoc SC9863A1، پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس 1.6 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی IMG GE8322، حافظه داخلی 64 گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، حافظه رم 3 گیگابایت، صفحه نمایش ال سی دی 6.56 اینچی با وضوح 720 در 1612 پیکسل و تراکم 269 پیکسل در هر اینچ، بلوتوث 5.0، درگاه یو اس بی Type-C 2.0، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی به همراه حسگر تشخیص عمق میدان، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر انگشت در قاب پشتی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ 10 وات بهره می‌برد.

گوشی های Vocal

گوشی وکال وی 0

وکال وی 0 نیز مانند برادر بزرگتر خود، اقلامی مانند شارژر، هندزفری و محافظ صفحه را درون جعبه به خریداران ارائه می‌کند. این گوشی هم با قیمت حدود 3 میلیون تومان در حال حاضر به فروش می‌رسد. هر دو گوشی Vocal در بازار ایران با گارانتی 18 ماهه آرکا تجارت بیستون عرضه می‌شوند.

نظر شما درباره این دو گوشی اقتصادی و میزان ارزش خرید آنها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران گجت نیوز در میان بگذارید.

همچنین بخوانید:
درخواست ۱۰۰ شرکت داخلی برای تولید موبایل در ایران؛ ۱۳ شرکت وارد عمل شده‌اند! ۵ گوشی اقتصادی اندرویدی جذاب که می‌توانید در سال ۲۰۲۴ خریداری کنید معجزه جدید اوپو: ویژگی پرچمداران گران قیمت در گوشی ۱۰۰ دلاری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*