حمله ترامپ به کارگردان ایرانی در جشنواره کن

حمله ترامپ به کارگردان ایرانی در جشنواره کن؛ از خودت و فیلم آشغالت شکایت می‌کنم

نمایش فیلم کارآموز از علی عباسی در جشنواره کن جنجال‌های زیادی به پا کرده و حالا شاهد حمله ترامپ به کارگردان ایرانی هستیم.

بنا بر جدیدترین اخبار سینما، نمایش فیلم کارآموز، جدیدترین ساخته علی عباسی در جشنواره کن با جنجال‌های زیادی همراه شده و کمپین رئیس جمهور سابق آمریکا نیز اعلام کرده که علیه این فیلم و کارگردانش به‌دلیل انتشار محتوای نادرست، اقدام قانونی ترتیب خواهد داد.

حمله ترامپ به فیلم کارگردان ایرانی

فیلم کارآموز، جدیدترین ساخته علی عباسی که اخیرا در جشنواره کن به نمایش درآمده، داستانی حول محور زندگی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دارد. در این فیلم، ترامپ را در قامت یک متجاوز می‌بینیم و جنبه‌های تاریکی از زندگی شخصی وی تصویر می‌شود.

نمایش این فیلم در جشنواره کن با واکنش‌های مختلفی همراه شده و خشم کمپین ترامپ را نیز به‌دنبال داشته است؛ به‌نحوی که استیون چونگ، سخنگوی کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در گفتگویی با ورایتی، اقدام قانونی علیه فیلم کارآموز را تایید کرده و در توصیف آن چنین گفته است:

این آشغال، تخیل صرف است و دروغ‌هایی که مدت‌هاست فراموش شده را دوباره تکرار می‌کند. این فیلم توهین‌آمیز نباید روشنایی روز را ببیند و سزاوار سطل آشغال است.

آقای چونگ البته بر این باور است که فیلم کارآموز، یک دخالت برنامه‌ریزی شده از سوی هالیوود در روند انتخابات آمریکا است و از سوی کسانی طراحی شده که می‌دانند ترامپ قرار است بار دیگر به ریاست جمهوری آمریکا برسد.

فیلم کارآموز ساخته علی عباسی

گفتنی است، فیلم کارآموز در حالی در جشنواره کن به نمایش درآمده که پیش از آغاز آن، پیغامی مبنی بر سلب مسئولیت و تخیلی بودن وقایع به نمایش در می‌آید. داستان فیلم نیز نگاهی به زندگی و حرفه دونالد ترامپ به‌عنوان یک تاجر املاک طی دهه‌های 1970 و 1980 در شهر نیویورک دارد.

در کارآموز، سباستین استن در نقش ترامپ، جرمی استرانگ در نقش وکیل ترامپ و البته روی کوهن و ماریا باکالووا در نقش ایوانا همسر ترامپ ظاهر شده‌اند.

لازم به ذکر است که کارآموز از زمان اکران در کن چندان مورد حمایت و استقبال منتقدان قرار نگرفته و منتقدان به‌جز تمجید از عملکرد بازیگران، در مجموع فیلم را اثری بسیار ضعیف با ارائه اطلاعاتی تکراری درباره دونالد ترامپ توصیف کرده‌اند.

مطالب بیشتر در گجت نیوز:
۷ فیلم برتر علمی تخیلی استیون اسپیلبرگ تریلر جدید فیلم فیوریوسا، دنیای آخرالزمانی را به تصویر می‌کشد فیلم جدید ارباب حلقه ها با نام The Hunt for Gollum به سینماها می‌آید از فیلم I Am Legend 2 ویل اسمیت چه می‌دانیم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*