سامسونگ گلکسی رینگ

قیمت و شرایط عجیب خرید حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ اعلام شد

سرانجام اطلاعاتی از قیمت و شرایط خرید حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ – Samsung Galaxy Ring منتشر شد. آیا این حلقه ارزش خرید دارد؟

حلقه هوشمند سامسونگ که با نام گلکسی رینگ شناخته شده، برای اولین بار در مراسم گلکسی آنپکد 2024 همراه با سری گلکسی اس 24 معرفی شده و سپس سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2024 نیز به‌طور رسمی آن را رونمایی کرد.

از آن زمان تاکنون تنها اطلاعات محدودی در مورد گلکسی رینگ در دسترس بوده و حتی قیمت حدودی آن نیز مشخص نبود. اما ظاهرا بالاخره اطلاعاتی از به بیرون درز کرده که قیمت و شرایط عجیب آن می‌تواند شما را متحیر کند. منتشر شدن اطلاعات قیمت و شرایط خرید سامسونگ گلکسی رینگ در اخبار تکنولوژی باعث شده تا دوباره سامسونگ و گجت‌های پوشیدنی‌اش سر زبان‌ها بیفتد.

اگر شما هم به گجت‌های پوشیدنی علاقه دارید و احتمالا قصد خرید گلکسی رینگ را نیز داشته باشید، برای اطلاع از قیمت و شرایط خرید این حلقه هوشمند در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت و شرایط عجیب خرید حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ

منابع مختلفی گزارش داده‌اند که قیمت گلکسی رینگ در ایالات متحده در محدوده 300 تا 350 دلار خواهد بود و در هند نیز حدود 35 هزار روپیه قیمت خواهد داشت. علاوه‌بر این قیمت، یک اشتراک نیز وجود دارد که فعلا مشخص نشده آیا خرید این اشتراک اجباری است و یا فقط منجر به بهبود تجربه خواهد شد.سامسونگ گلکسی رینگ

هان پاک، معاون سامسونگ الکترونیکس در مصاحبه‌ای اعلام کرده که قیمت این اشتراک ماهانه، زیر 10 دلار خواهد بود. شایان ذکر است که قیمت اشتراک Fitbit Premium 10 دلار در ماه و یا 80 دلار برای یک سال بوده و قیمت خرید اشتراک Oura Ring نیز 6 دلار در ماه و یا 70 دلار در سال است. در واقع به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد همانند رقبای خود منبع درآمدی از فروش اشتراک حلقه هوشمند خود را ایجاد کند. سامسونگ گلکسی رینگ

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که در برندهای دیگر، با خرید اشتراک عضویت پریمیوم شما به امکانات فوق‌العاده‌ای از طریق حلقه هوشمند خود دسترسی خواهید داشت اما فعلا مشخص نیست که گلکسی رینگ برای خریداران اشتراک پریمیوم چه امکاناتی را در نظر گرفته است.

در گجت نیوز بخوانید:
جزئیاتی جدید از گلکسی رینگ، حلقه هوشمند مرموز سامسونگ منتشر شد حلقه هوشمند اپل، کار با دستگاه‌های این شرکت را متحول می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*