بهترین کالای دیجیتال

چگونه می‌توانیم بهترین کالای دیجیتال را انتخاب و خریداری نماییم؟

در سال‌های اخیر خرید اینترنتی به یکی از بهترین روش‌ها برای تامین کالای مورد نیاز تبدیل شده است و بسیاری از افراد حتی کالاهای دیجیتال را به این شیوه خریداری می‌کنند. در همین راستا نیز فروشگاه‌های مختلف کالاهای خود را با این روش به فروش می‌رسانند. مانند فروشگاه اینترنتی پیندو که وب‌سایت خرید و فروش برای کالاهای نو است و بدون واسطه این کار را انجام می‌دهد. این مجموعه در نظر دارد تا با ایجاد بازار آنلاین، هر فردی بتواند بدون دغدغه و محدودیت از خدمات آن استفاده کند؛ درست مانند بازار بزرگ تهران که هر فروشنده به شیوه خود خرید و فروش را انجام می‌دهد.

از آن‌جایی که در پیندو خرید و فروش بدون واسطه است، در قبال اصالت کالا و سلامت فیزیکی آن تضمینی برای مشتریان وجود ندارد؛ بنابراین باید پیش از خرید بررسی‌های لازم را در مورد فروشنده‌های مختلف انجام دهید. البته همان‌طور که گفتیم، در این مجموعه تنها کالای نو به فروش می‌رسد؛ بنابراین می‌توانید در هنگام خرید و فروش لپ تاپ یا سایر کالاهای دیجیتال از سلامت و کیفیت محصول مورد نظر اطمینان کامل داشته باشید.

ویژگی‌های فروشگاه پیندو چیست؟

بهترین کالای دیجیتال

پیندو مسیری آسان برای خرید و فروش است و مزایای مختلفی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

عدم دریافت کارمزد

با خرید و فروش از پیندو نیازی به پرداخت کارمزد نیست؛ زیرا این فروشگاه در قبال خدمات خود حق کمیسیون دریافت نمی‌کند. بنابراین فروشندگان فضایی رایگان برای فروش کالاهای خود دارند و خریداران نیز می‌توانند با قیمتی مناسب خرید خود را انجام دهند.

رشد کسب و‌کارها

در پیندو امکان رشد کسب‌وکارها وجود دارد؛ زیرا این مجموعه از طریق منابع و ابزارهای مختلف، تجریه و تحلیل، بازاریابی، روش‌های مدیریت و… را به فروشندگان می‌آموزد تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند. ضمن اینکه ثبت آگهی در پیندو رایگان است و حتی از طریق آن می‌توان آگهی را در دیجی کالا نمایش داد.

پاسخگویی ۲۴ ساعته

پیندو در هر ساعتی از شبانه‌روز و حتی ایام تعطیل پاسخ‌گوی مشتریان خواهد بود. این پلتفرم پشتیبانی 24 ساعته را روی خدمات خود ارائه می‌دهد تا در زمان ثبت سفارش، تحویل کالا و حتی پس از آن،‌ هرگونه پرسش، بازخورد یا شکایت به سرعت پیگیری شود.

امنیت بالا

پیندو برای ارائه خدمات خود باید اطلاعات هویتی شما را تایید کند. همین موضوع باعث شده است تا فضای امنی برای خرید و فروش کالا به‌وجود آید. ضمن اینکه این فروشگاه تا زمان دریافت تاییدیه تحویل و رضایت کالا از سمت مشتری، مبلغی را به فروشنده پرداخت نمی‌کند و هزینه در حساب اصلی باقی می‌ماند.

مجله اینترنتی پیندو

در هنگام خرید، پیندو تمام اطلاعات مربوط به هر کالا را در صفحه اختصاصی آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد. البته این پلتفرم بخشی مجزا از سایت را به‌ بلاگ تکنولوژی پیندو اختصاص داده است که جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به کالای دیجیتال یا هر نوع محصول دیگر در این قسمت ثبت می‌شود. حتی برای بررسی قیمت گوشی نیز می‌توانید اطلاعات کافی را از این بخش به‌دست آورید.

اپلیکیشن پیندو

اپلیکیشن این مجموعه روی تمام سیستم‌های هوشمند قابل نصب است و دو نسخه جداگانه برای سیستم عامل اندروید و ios دارد. با نصب این اپلیکیشن دسترسی به تمام خدمات پیندو آسان‌تر است.

خرید به روزترین موبایل و تبلت ها از پیندو

به دلیل تنوع کالاهایی که در فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد، قطعا در هنگام خرید دچار سردرگمی خواهید شد؛ اما پیندو این مسیر را ساده‌تر کرده است. به این صورت که برای پلتفرم خود با توجه به نوع کالاهای موجود کتگوری‌های مختلف را در نظر گرفته است تا دسترسی ساده‌تر باشد. بنابراین وقتی شما به صفحه اصلی پیندو وارد می‌شوید، می‌توانید متناسب با نوع نیاز خود روی کتگوری مربوطه کلیک کنید تا لیست کالاهای موجود نمایش داده شود. در حال حاضر پیندو در زمینه کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر، ابزارهای سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، خدمات مختلف، لوازم صنعتی و اداری و مواد غذایی فعالیت می‌کند.

علاوه بر دسته‌های اصلی، پیندو زیردسته‌هایی نیز در داخل هر کتگوری ایجاد کرده است تا مسیر باز هم ساده‌تر شود. به‌طور مثال در کتگوری کالای دیجیتال زیردسته‌های موبایل و تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوتر، صوتی و تصویری، کنسول، بازی ویدئویی و آنلاین و دوربین و تجهیزات آن وجود دارند. بنابراین اگر قصد خرید گوشی موبایل را دارید، باید ابتدا به بخش کالای دیجیتال و سپس دسته مربوط به موبایل و تبلت مراجعه کنید. در این بخش به روزترین موبایل و تبلت ها موجود هستند و تمام برندهای گوشی با بهترین قیمت در اختیارتان قرار می‌گیرند.

سخن پایانی

پیندو پلتفرم بسیار معتبر و بزرگی است که می‌تواند برای خرید انواع لپ‌تاپ، موبایل، کنسول بازی و… گزینه مناسبی باشد؛ زیرا تنوع محصولات آن بسیار بالاست و البته اجناس باکیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حتی در این مجموعه می‌توانید به قیمت آنلاین گوشی نیز دسترسی داشته باشید و با توجه به بودجه خود و مقایسه کالاهای مختلف، بهترین مدل را انتخاب کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*