مشخصات و امکانات گوشی سامسونگ گلکسی M35 5G

سامسونگ گلکسی M35 5G معرفی شد؛ باتری پرادعا و پشتیبانی نرم‌افزاری بلندمدت

گوشی خوش قیمت گلکسی M35 5G با یک باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی, دوربین‌های باکیفیت و یک نمایشگر شفاف OLED رونمایی شد.

سری گلکسی M سامسونگ روی بازار گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی تمرکز دارد. امروز شاهد معرفی مدل جدید این سری، یعنی گلکسی M35 5G، هستیم. در این مقاله قصد داریم نگاهی به تمام جنبه‌های این گوشی از جمله طراحی، مشخصات، قابلیت‌ها، قیمت و زمان عرضه داشته باشیم. همچنین، نقاط قوت کلیدی که باعث تمایز ام ۳۵ 5G از دیگر گوشی‌های بازار می‌شود را بررسی خواهیم کرد.

ما در مقاله‌ای به شباهت زیاد گوشی های میان رده و ارزان سامسونگ با یکدیگر پرداخته بودیم که باعث گیج شدن مشتریان شده است. حالا یک گوشی جدید دیگر را هم باید به آن‌ها اضافه کنیم.

مشخصات و امکانات گلکسی M35 5G

همانطور که می‌دانید، سامسونگ علاقه‌مند به استفاده از یک زبان طراحی مشابه در تمامی خطوط تولید گوشی‌های هوشمند خود است. گلکسی ام ۳۵ فایوجی نیز از این قاعده مستثنی نیست و همانند دیگر مدل‌های سامسونگ، از چیدمان عمودی دوربین در پنل پشتی بهره می‌برد. با این حال، قاب پشتی گوشی سامسونگ دارای بافت خاصی است که می‌تواند مورد پسند برخی کاربران قرار گیرد.

گوشی Galaxy M35 5G سامسونگ

این گوشی در رنگ‌های جذاب خاکستری، آبی آسمانی و آبی تیره عرضه می‌شود. ابعاد گلکسی ام ۳۵ برابر با ۱۶۲.۳ در ۷۸.۶ در ۹.۱ میلی‌متر و وزن آن نیز ۲۲۲ گرم است. با توجه به این ابعاد، می‌توان گفت که این گوشی کمی سنگین به‌نظر می‌رسد.

نمایشگر باکیفیت، باتری غول‌آسا

نمایشگر این گوشی از نوع Super AMOLED بوده و اندازه ۶.۶ اینچ دارد. رزولوشن آن فول اچ‌دی پلاس است و برای خوانایی بهتر در زیر نور مستقیم، می‌تواند تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی داشته باشد. همچنین، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز باعث ایجاد تجربه‌ای روان‌تر می‌شود.

نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی M35 5G

همانطور که انتظار می‌رود، سامسونگ از نمایشگر باکیفیتی در این محصول استفاده کرده است. با این حال، حاشیه‌های اطراف نمایشگر کمی ضخیم به نظر می‌رسند که البته با توجه به قیمت گوشی قابل قبول است.

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برای نیازهای متنوع عکاسی

در بخش دوربین، گلکسی M35 5G از یک سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی بهره می‌برد. لنز اصلی این مجموعه ۵۰ مگاپیکسل بوده و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار است که به ثبت عکس‌های واضح و باثبات کمک می‌کند. در کنار لنز اصلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز قرار گرفته‌اند. همچنین، برای گرفتن عکس‌های سلفی و برقراری تماس‌های تصویری، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در بریدگی بالای نمایشگر تعبیه شده است.

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی M35 5G

با توجه به این چینش دوربین، می‌توانید عکس‌های چشم‌انداز زیبا، کلوزآپ‌های با جزئیات بالا و ویدیوهای باثبات را ثبت کنید. لرزشگیر اپتیکال به کار رفته در دوربین اصلی، این گوشی را به گزینه‌ای همه‌کاره برای نیازهای مختلف عکاسی تبدیل می‌کند.

تراشه به کار رفته در این گوشی، پردازنده Exynos 1380 است که توسط خود سامسونگ ساخته شده و مخصوصاً برای میان‌رده‌ها طراحی شده است. سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای نیز در این گوشی تعبیه شده که به عملکرد بهتر آن کمک می‌کند.

۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، کافی برای هر کاری

اما یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های گلکسی M35 5G باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است. این ظرفیت در مقایسه با استانداردهای فعلی بازار بسیار زیاد است و باعث می‌شود این گوشی اقتصادی از سایر رقبا در این زمینه متمایز شود. با این حال، سرعت شارژ این گوشی تنها ۲۵ وات است، در حالی که برخی از رقبا در این رده قیمتی، شارژ سریع ۶۵ واتی را ارائه می‌دهند.

از لحاظ نرم‌افزاری، گلکسی M35 5G از رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ بهره می‌برد. علاوه بر این، سامسونگ قول ۴ سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید و ۵ سال به‌روزرسانی امنیتی را به خریداران این گوشی داده است. چنین پشتیبانی نرم‌افزاری بلندمدتی در این رده قیمتی نادر است و خیال کاربران را برای سال‌های آینده آسوده می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های قابل توجه این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، اسپیکرهای دوگانه، پشتیبانی از دو سیم‌کارت 5G و وای‌فای ۶ اشاره کرد.

در حال حاضر نسخه 8/256 گیگابایتی گلکسی ام ۵۳ با قیمت حدود ۴۷۰ دلار در برزیل عرضه می‌شود. در حال حاضر خبری از دیگر نسخه‌ها نیست و نمی‌دانیم که چه زمانی به دیگر بازارها خواهد آمد.

در گجت نیوز بخوانید:
اگر این گوشی سامسونگ را دارید منتظر آپدیت One UI 6.1 باشید تولید گوشی های تقلبی سامسونگ در ایران؛ مراقب باشید آپدیت One UI 6.1 به گلکسی A73 و A33 سامسونگ رسید