انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی F54 سامسونگ

اگر این گوشی سامسونگ را دارید منتظر آپدیت One UI 6.1 باشید

انتشار آپدیت 6.1 رابط کاربری وان یوآی (One UI) سامسونگ برای یک گوشی گلکسی میان رده دیگر اعلام شد. در ادامه جزئیات بیشتر را مشاهده کنید.

وان یوآی 6.1 جدیدترین نسخه منتشر شده از رابط کاربری سامسونگ است که تا به اینجا در دسترس گوشی‌هایی مثل گلکسی S24، گلکسی A34 و گلکسی A54 قرار گرفته است. قابلیت های One UI 6.1 در سری گلکسی اس 24 حتی بیشتر از دستگاه‌های پایین‌رده‌تر هستند و بخش قابل توجهی از آن‌ها مبتنی بر هوش مصنوعی کار می‌کنند. جدیدترین اخبار تکنولوژی حکایت از این دارند که آپدیت جدید One UI 6.1 برای گوشی میان‌رده دیگری از سامسونگ عرضه می‌شود.

عرضه آپدیت 6.1 One UI سامسونگ برای سری F

به گزارش سم موبایل، وب‌سایت مرجع اخبار سامسونگ، گلکسی F54 هم قرار است بروزرسانی وان یوآی 6.1 را دریافت کند و اولین نسخه از سری گوشی‌های F سامسونگ به حساب می‌آید که از آن برخوردار می‌شود. آپدیتی که برای این گوشی ارائه می‌شود شامل پچ امنیتی آوریل 2024 و بخش عمده قابلیت‌های جدید رابط کاربری سامسونگ خواهد بود.

با وجود این، همان‌طور که انتظار می‌رود، اف 54 به‌عنوان یک محصول پایین‌رده‌تر از سامسونگ همه قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ موسوم به Galaxy AI را دریافت نمی‌کند. بدون شک برخی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در اختیار دارندگان F54 قرار می‌گیرند، اما نباید انتظار داشت همه قابلیت‌هایی که روی پرچمدارهای سامسونگ پیدا می‌شوند به این گوشی هم اضافه شوند.

انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی F54 سامسونگ

حجم این آپدیت حدود 2 گیگابایت خواهد بود و دارندگان این گوشی می‌توانند با مراجعه به بخش «بروزرسانی نرم‌افزار» (Software Update) و سپس «دانلود و نصب» (Download and install) در تنظیمات گوشی خود به آن دسترسی پیدا کنند. البته گفتنی است که این آپدیت به مرور زمان برای دستگاه‌های واجد شرایط منتشر می‌شود.

آپدیت One UI 6.1 امکاناتی مثل ادیت و کراپ تصاویر و ویدیوها و ساخت والپیپر اختصاصی به کمک هوش مصنوعی و همچنین ترجمه متن، ترجمه همزمان گفتار، رونویسی صدا و… را به دنبال دارد که آن‌ها هم بر اساس هوش مصنوعی کار می‌کنند. واضح است که این‌ها فقط بخشی از امکانات جدید این رابط کاربری هستند و با نگاهی به بهترین قابلیت های هوش مصنوعی رابط کاربری One UI 6.1 می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها کسب کنید.

با انتشار اندروید 15، رابط کاربری One UI 7 هم در راه است و به‌تازگی حتی لیست گوشی های دریافت کننده آپدیت One UI 7 مشخص شد.

در گجت نیوز بخوانید:
با این کد، منوی مخفی و اسرارآمیز گوشی های سامسونگ را فعال کنید بررسی ویدیویی هواوی پیورا ۷۰ اولترا ؛ پرچمدار جدید چینی‌ها را در این ویدیو ببینید تقلید قدم به قدم شیائومی از اپل، حتی در تبلیغات! عجیب ترین گوشی تاشو جهان با سه نمایشگر، شاهکار جدید چین است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*