گوشی گلکسی سامسونگ

با این کد، منوی مخفی و اسرارآمیز گوشی های سامسونگ را فعال کنید

شما می‌توانید با یک کد، به منوی مخفی گوشی های سامسونگ دسترسی پیدا کنید و از این طریق قابلیت‌های ناشناخته تلفن هوشمند خود را کشف کنید.

گوشی‌های گلکسی سامسونگ به‌ویژه سری پرچمداران آن قابلیت‌های جذابی دارند که برخی از آنها به‌طور پیش‌فرض فعال نیستند. در واقع سامسونگ تنها برخی از آنها را تبلیغ می‌کند و موارد جذاب تا حد زیادی ناشناخته باقی می‌مانند. در میان این ویژگی‌های ناشناخته، یکی از موارد آن است که می‌توانید تنها با وارد کردن یک کد دستوری، به منوی مخفی گوشی های سامسونگ دسترسی داشته باشید.

این منو در واقع یک منوی عیب‌یابی بوده و زمانی که گوشی گلکسی شما با مشکل مواجه شود، می‌توانید از آن استفاده بکنید. در این منو شما قادر خواهید بود تا موارد بسیاری مانند صفحه نمایش، بلندگوها و دوربین را تست کنید. با بخش آموزش سایت گجت نیوز همراه باشید تا در ادامه هم با نحوه فعال کردن این منو آشنا شده و هم دستورالعمل استفاده از آن را یاد بگیرید.

فعال کردن منوی مخفی گوشی های سامسونگ

برای ورود به منوی مخفی گوشی های سامسونگ نیاز به انجام مراحل پیچیده نبوده و تنها با وارد کردن کد دستوری *#0*# می‌توانید این منو عیب‌یابی را فعال کنید. از این منو می‌توانید تقریبا تمامی سخت‌افزارهای گوشی خود را بررسی کرده و از عملکرد درست آنها اطمینان حاصل کنید. گوشی گلکسی سامسونگ

اگرچه ممکن است برخی از موارد این منو عیب‌یابی فنی به نظر برسد اما خبر خوب این است که سامسونگ پیچدگی‌های لازم را در این منو از بین برده و تنها با یک کلیک ساده شما، دستگاه شروع به ارزیابی مورد مربوطه خواهد کرد. برای مثال در این منو گزینه‌ای وجود دارد که می‌توانید با آن عملکرد سنسورها را ارزیابی کنید. شاید این مورد برای افراد عادی کمی فنی به‌نظر برسد اما برای این تست نیاز به دانش خاصی نبوده و با یک کلیک، مراحل آزمایش شروع می‌شود.

مفیدترین گزینه در منوی مخفی گوشی‌های گلکسی

با این حال مفیدترین گزینه در منوی مخفی گوشی‌های گلکسی، امکان بررسی عملکرد صفحه نمایش است. وقتی نمایشگر گوشی را تعمیر و یا تعویض کرده‌اید، با استفاده از این گزینه می‌توانید عملکرد لمسی، روشنایی و موارد دیگر را بررسی کنید.منوی مخفی گوشی های سامسونگ

البته برخی از موارد این منوی عیب‌یابی را در بخش مراقبت از گوشی در بخش تنظیمات گلکسی خود نیز می‌توانید بیابید که پیشنهاد ما به این است که حتما قبلا از این کار برای دریافت بهتر خدمات از گوشی گلکسی خود، اکانت سامسونگ خود را راه‌اندازی کرده باشید.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی های سامسونگ دارای یک منوی مخفی هستند که فقط با یک کد خاص باز می‌شود آموزش دسترسی به منوی استارت مخفی ویندوز ۱۱ راز افزایش عمر باتری گوشی های اندرویدی فاش شد؛ گزینه مخفی گوگل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*