ویدیو تبلیغاتی شیائومی با تقلید از اپل

تقلید قدم به قدم شیائومی از اپل، حتی در تبلیغات!

تبلیغ اخیر اپل برای آیپد پرو حاشیه‌ساز شد و این شرکت را مجبور به عذرخواهی کرد. حالا شیائومی ویدیویی تبلیغاتی با تقلید از تبلیغ اپل ساخته است!

اپل اواسط اردیبهشت ضمن رونمایی از آیپد پرو جدید در رویداد Let Loose، ویدیو تبلیغاتی بحث‌برانگیزی را برای این محصول جدید خود منتشر کرد که در پی سیل انتقادات کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن، اپل مجبور به عذرخواهی شد. حتی ویدیو تبلیغاتی سامسونگ در جواب به تبلیغ اخیر اپل منتشر شد که در آن سامسونگ با زبان طعنه و کنایه به کوپرتینویی‌ها انتقاد وارد می‌کرد. جدیدترین اخبار تکنولوژی دارند که اخیراً شیائومی هم ویدیو تبلیغاتی مشابه‌ای را منتشر کرد، اما اشتباه نکنید؛ این ویدیو نه پاسخی به اپل، بلکه صرفاً تقلیدی کورکورانه از ویدیو تبلیغاتی اخیر این شرکت آمریکایی است.

ویدیو تبلیغاتی شیائومی با تقلید آشکار از اپل

ویدیو تبلیغاتی اخیر اپل برای آیپد پرو یک پرس هیدرلویک را در حین خرد کردن گرامافون، کتاب، گیتار و وسایل مختلف دیگر به نمایش می‌گذاشت؛ با این هدف که آیپد همه این‌ها را در خود جا داده است. با وجود این، این‌طور برداشت شد که این شرکت با این ویدیو ناخواسته رویکرد ضد فرهنگ و هنر خود را آشکار کرده است. در تبلیغ شیائومی برای محصول جدید خود هم تقریباً چنین سناریویی دیده می‌شود؛ یک پرس هیدرولیک که دارد تجهیزات فیلمبرداری را نیست و نابود می‌کند و وعده قابلیتی تحت عنوان «دید سینمایی» (Cinematic Vision) را می‌دهد.

این ویدیو تبلیغاتی شیائومی متعلق به گوشی شیائومی 14 سیوی است که احتمالاً به‌عنوان نسخه ریبرند شده سیوی 4 پروی بازار چین در هند عرضه خواهد شد. در حالی که اپل بابت تبلیغ اخیرش رسماً عذرخواهی کرد و حتی از لغو پخش این تبلیغ در تلویزیون خبر داد، شیائومی با ساخت ویدیویی مشابه تلاش کرده است از این حواشی تا جایی که می‌تواند به نفع محصول خود توجه کسب کند؛ حتی اگر مثل کوپرتینویی‌ها نهایتاً به ضررش تمام شود.

اپل سابقه تقلید و کپی‌برداری از اپل در گذشته را دارد. می فون و می پد اولین محصولات شیائومی بودند و می پد به وضوح از لحاظ سخت‌افزار و نرم‌افزار از آیپد مینی کپی شده بود، در حالی که گوشی می 8 هم کپی آشکاری از آیفون ایکس در زمینه طراحی به حساب می‌آید. ایرداتس شیائومی هم بی‌شباهت به ایرپادز اپل نبود و گذشته از همه این‌ها، حتی مدیرعامل این شرکت چینی در پوشش و گفتار از استیو جابز، مدیرعامل فقید اپل تقلید می‌کرد. در نهایت نظر شما کاربران گجت نیوز درباره تقلید شیائومی از اپل در تبلیغات چیست؟

در گجت نیوز بخوانید:
خودرو شیائومی با کارکرد کمتر از ۴۰ کیلومتر نابود شد! تلویزیون کیولد شیائومی TV A Pro 2025 با امکانات جدید و پیشرفته از راه رسید پنکه سقفی جدید شیائومی با قابلیت روشنایی و طراحی مدرن از راه رسید دوربین امنیتی خانگی شیائومی با قدرت‌گیری از هوش مصنوعی و وضوح 4K رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*