دوربین امنیتی خانگی شیائومی - Xiaomi Smart Camera C700

دوربین امنیتی خانگی شیائومی با قدرت‌گیری از هوش مصنوعی و وضوح 4K رونمایی شد

با دوربین امنیتی خانگی شیائومی Xiaomi Smart Camera C700 تمام اتفاقات داخل خانه را زیر نظر بگیرید و امنیت آن را تضمین کنید.

کمپانی شیائومی از جدیدترین محصول امنیتی خود برای خانه‌های هوشمند که دوربین Xiaomi Smart Camera C700 است، رونمایی کرد. دوربین امنیتی خانگی شیائومی از قابلیت‌های چشمگیری همچون تصویربرداری 4K، پردازش هوش مصنوعی داخلی و طیف وسیعی از امکانات اتصال بهره‌مند است. در ادامه نگاهی به مشخصات کلیدی آن می‌اندازیم.

با دوربین C700 شیائومی، امنیت را به خانه بیاورید

دوربین C700 اولین دوربین هوشمند داخلی شیائومی است که از حسگر ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین با رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسلی، فیلم‌هایی با کیفیت 4K HDR و فوق العاده واضح را ضبط می‌کند تا امنیت و نظارت را با جزئیات و وضوح بیشتری ارتقاء بخشد. لنز این دوربین با درجه حرفه‌ای و ۵ عدسی اپتیکال با دیافراگم بزرگ، حتی در محیط‌های کم‌نور هم می‌تواند تصاویری با شفافیت فوق‌العاده را ارائه دهد.

دوربین امنیتی خانگی شیائومی - Xiaomi Smart Camera C700

قابلیت چرخش و شیب دوگانه با موتور مجزا، امکان پوشش زاویه گسترده‌ای را به این دوربین می‌دهد (۳۶۰ درجه افقی و ۱۱۰ درجه عمودی). این ویژگی به دوربین امکان می‌دهد تا محدوده وسیع‌تری را زیر نظر داشته باشد و نقاط کور را در پوشش نظارتی از بین ببرد. همچنین کاربران می‌توانند برای حفظ حریم خصوصی، لنز را به صورت فیزیکی بپوشانند. این قابلیت از کنترل خودکار و دستی پشتیبانی می‌کند.

همه‌چیز را ببینید،‌ حتی در تاریکی مطلق

این دوربین امنیتی به لطف فناوری دید در شب فوق‌العاده‌اش، در شرایط کم‌نور هم می‌درخشد. ده لامپ LED مادون قرمز ۹۴۰ نانومتری نامرئی، تصاویری واضحی تا فاصله ۱۰ متری را بدون ایجاد مزاحمت برای محیط، ارائه می‌دهند. این امر از طریق فناوری نوآورانه نوردهی غیرقرمز به دست می‌آید.

دوربین امنیتی خانگی شیائومی - Xiaomi Smart Camera C700

قابلیت‌های هوش مصنوعی داخلی در دوربین Xiaomi Smart Camera C700، لایه‌ای از کارکردهای پیشرفته را به آن می‌افزاید. این هوش مصنوعی از ویژگی‌های تشخیص چندگانه‌ای مانند تشخیص صدای گریه کودک، ردیابی پویای حیوانات خانگی، تشخیص شکل انسان و هشدارهای مربوط به اتفاقات غیرمعمول مانند شکستن شیشه، پشتیبانی می‌کند. این قابلیت‌ها به صورت محلی پردازش می‌شوند و اطمینان از دریافت نوتیفیکیشن‌های سریع و دقیق را بدون نیاز به ذخیره‌سازی داده‌ها در فضای ابری به ارمغان می‌آورند که در نهایت باعث ارتقای امنیت و حریم خصوصی می‌شود.

این دوربین امنیتی همچنین قادر به تشخیص حرکات دست، مانند علامت «تأیید» برای راه‌اندازی اقداماتی همچون برقراری تماس صوتی است. این قابلیت با برقراری ارتباط صوتی دوطرفه که توسط یک میکروفون هوشمند کاهش‌دهنده نویز و یک بلندگوی BOX با قطر بزرگ تسهیل می‌شود، ترکیب شده است.

دوربین امنیتی خانگی شیائومی - Xiaomi Smart Camera C700

اتصال بی‌سیم دو بانده Wi-Fi 6 برای انتقال داده‌ای قابل اعتماد و پرسرعت، از نقاط قوت دوربین امنیتی خانگی شیائومی به شمار می‌رود. این دوربین از طریق Xiaomi HyperOS Connect به‌طور یکپارچه با سایر دستگاه‌های هوشمند خانگی شیائومی هماهنگ می‌شود و امکان خودکارسازی‌های هوشمند را فراهم می‌کند، مانند روشن شدن چراغ‌ها هنگام تشخیص حرکت یا تنظیم نمای دوربین هنگام باز شدن درب.

دوربین امنیتی خانگی شیائومی - Xiaomi Smart Camera C700

دوربین C700 برای حفظ امنیت بالا، از رمزگذاری انتقال داده و تراشه امنیتی Mi Home برای محافظت حداکثری از داده‌ها بهره می‌برد. این دوربین با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی (تا ۲۵۶ گیگابایت) و قابلیت اتصال به NAS، گزینه‌های ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد که امکان بایگانی حجم زیادی از ویدیو را فراهم می‌کند. دوربین Xiaomi Smart Camera C700 با قیمت ۳۴۹ یوان (۴۹ دلار) عرضه می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
ماشین لباسشویی جدید شیائومی از یک گوشی پایین‌رده هم ارزان‌تر است! پنکه سقفی جدید شیائومی با قابلیت روشنایی و طراحی مدرن از راه رسید گجت جدید شیائومی یک چراغ خواب هوشمند است کولرگازی ایستاده Mijia شیائومی با سیستم‌عامل هوشمند HyperOS رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*