پنکه جدید شیائومی Mijia DC Inverter Floor Fan Pro

پنکه جدید شیائومی، قابل حمل است و با پاوربانک کار می‌کند

پنکه جدید شیائومی Mijia DC Inverter Floor Fan Pro با موتور اینورتر، کنترل هوشمند هایپراواس، شبیه‌ساز باد طبیعی و قیمت عالی رونمایی شد.

شیائومی به تازگی پنکه هوشمند Mijia DC Inverter Floor Fan Pro را در بازار چین عرضه کرده است. این فن قابل تنظیم بوده، دوکاره است و به راحتی برای قرارگیری روی میز یا زمین قابل تنظیم است تا با چیدمان مختلف اتاق مطابقت داشته باشد. در ادامه این پست نگاهی به مشخصات کلیدی آن می‌اندازیم.

پنکه جدید شیائومی با طراحی شگفت‌انگیز

پنکه Mijia DC Inverter Floor Fan Pro از طراحی مینیمالیستی با ضخامت تنها ۸.۷ سانتی‌متر بهره می‌برد که آن را به طور قابل توجهی از اکثر پنکه‌های سنتی باریک‌تر می‌کند. این امر به ویژه در خارج از فصل، نگهداری آسان‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. چیزی که دغدغه بسیاری از کسانی است که به خرید یک پنکه جدید می‌اندیشند. شیائومی همچنین یک جعبه نگهداری EPP با استحکام بالا را همراه این محصول برای نگهداری ایمن و صرفه‌جویی فضا ارائه می‌دهد.

پنکه جدید شیائومی Mijia DC Inverter Floor Fan Pro

کنترل هوشمند با هایپراواس

این دستگاه خنک‌کننده محیط گزینه‌های کنترل مختلفی را ارائه می‌دهد. یکی از آن‌ها، یک کنترل از راه دور استاندارد بلوتوثی برای کارکرد از راه دور تا فاصله ۳۰ متری است. کنترل از راه دور دارای جذب مغناطیسی برای نگهداری راحت روی خود فن است. علاوه بر این، برای کنترل آسان بدون نیاز به ریموت، دکمه‌های لمسی روی بدنه به‌کار رفته‌اند. Mijia Floor Fan Pro برای راحتی بیشتر، با سیستم عامل HyperOS Connect و دستیار صوتی Xiao AI شیائومی ادغام می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد تا فن را با دستورات صوتی ساده کنترل کنند.

پنکه جدید شیائومی Mijia DC Inverter Floor Fan Pro

شیائومی این پنکه هوشمند را به ۷ پره فن به شکل بال مجهز کرده است که برای ایجاد جریان هوای پایدار با حجم حداکثر ۲۵ متر مکعب در دقیقه طراحی شده‌اند. این فن را می‌توان در تابستان با یک کولر گازی برای تسریع گردش هوا و اطمینان از توزیع یکنواخت هوای خنک در کل اتاق، جفت کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود پنکه هوشمند ۳ کاره جدید شیائومی معرفی شد پنکه هوشمند شیائومی Smart Standing Fan 2 را با صدای خود کنترل کنید

شبیه‌ساز باد طبیعی

یکی از ویژگی‌های جالب Floor Fan Pro توانایی شبیه‌سازی باد طبیعی است. پنکه جدید شیائومی هشت حالت باد طبیعی مختلف را ارائه می‌دهد که از محیط‌های واقعی مانند کنار دریاچه، فضاهای باز و تراس الهام گرفته شده است. کاربران می‌توانند حالت باد مورد نظر خود را از طریق برنامه Mi Home انتخاب کنند. علاوه بر حالت‌های باد طبیعی، این فن همچنین دارای حالت باد مستقیم با ۱۰۰ سطح تنظیم سرعت باد برای کنترل دقیق است.

پنکه جدید شیائومی Mijia DC Inverter Floor Fan Pro

پنکه Mijia Floor Fan Pro برای چندکاره بودن طراحی شده است و می‌تواند با استفاده از یک پریز برق استاندارد یا پاوربانک کار کند. این فن از یک درگاه Type-C برای تامین انرژی استفاده می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد آن را برای استفاده طولانی‌مدت در مناطقی که پریز برق وجود ندارد، به یک پاوربانک سازگار متصل کنند. شیائومی ادعا می‌کند که یک پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند تا ۲۲ ساعت در کمترین حالت روی فن برق تامین کند.

دارای موتور اینورتر DC

دستگاه فلور فن پرو شیائومی به یک موتور اینورتر DC مجهز شده است که عملکردی نرم و مصرف انرژی کمی را تضمین می‌کند. شیائومی می‌گوید پنکه جدید شیائومی با مصرف تنها ۱.۹ وات در حالت اول بدون حالت چرخش، به سطح ۱ رتبه‌بندی بازده انرژی دست یافته است. این امر به هزینه برق تخمینی تنها ۰.۸۲ یوان (تقریباً ۰.۸۰ روپیه) برای فصل تابستان سه ماهه ترجمه می‌شود.

پنکه جدید شیائومی Mijia DC Inverter Floor Fan Pro

موتور اینورتر DC همچنین به عملکرد بی‌صد فن کمک می‌کند. در حالت اول بدون حالت چرخش، سطح صدا به کمترین میزان ۲۶.۸ دسی‌بل (A) می‌رسد که باعث می‌شود حتی در شب برای استفاده در اتاق خواب نیز مناسب باشد. فن Mijia Floor Fan Pro دارای یک پوشش مشبک قابل جدا شدن برای تمیز کردن و نگهداری آسان است. همچنین برای ایمنی بیشتر شامل قفل کودک نیز می‌شود. بدنه فن برای دوام و مقاومت در برابر خوردگی از متریال ABS ساخته شده است.

قیمت و زمان عرضه

پنکه Mijia DC Inverter Floor Fan Pro در حال حاضر با قیمت ۳۹۹ یوان (حدود ۵۵ دلار) در چین پیش‌فروش می‌شود. شیائومی اوایل امسال همچنین یک فن Mijia با پایه قابل تنظیم را هم عرضه کرده بود.

در گجت نیوز بخوانید:
پنکه سقفی جدید شیائومی با قابلیت روشنایی و طراحی مدرن از راه رسید کولرگازی ایستاده Mijia شیائومی با سیستم‌عامل هوشمند HyperOS رونمایی شد شیائومی از مدرن‌ترین آبگرمکن دیواری خود رونمایی کرد کولر گازی جدید شیائومی با قابلیت‌های خاص خود، تابستان را قابل تحمل می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*