پنکه هوشمند شیائومی Smart Standing Fan 2

پنکه هوشمند شیائومی Smart Standing Fan 2 را با صدای خود کنترل کنید

پنکه هوشمند شیائومی Smart Standing Fan 2 با توانایی تولید نسیم طبیعی، ۱۰۰ سطح سرعت مختلف و کنترل از طریق صدای کاربر معرفی شد.

شیائومی از یک محصول هوشمند جدید در هند رونمایی کرد. اما این یک گوشی هوشمند یا یک گجت پوشیدنی نیست. در عوض یک دستگاه جدید برای خانه‌های هوشمند است: این محصول چیزی به جز پنکه هوشمند شیائومی Smart Standing Fan 2 نیست.

همانطور که از نامش پیداست، این یک پنکه ایستاده است که به خنک‌سازی منزل شما کمک می‌کند. شیائومی شعار «آرام و هوشمند، آرام و خنک» را برای این محصول که به لطف یک موتور BLDC که حالت نسیم طبیعی را ارائه می‌کند، انتخاب کرده است. طراحی خود این خنک‌کننده نیز منحصر به فرد است و تیغه‌هایی به شکل ۷+۵ دارد. این فن هوشمند جدید همچنین جریان هوای سه‌بعدی را با حدود ۱۰۰ سطح سرعت ارائه می‌کند.

پنکه هوشمند شیائومی Smart Standing Fan 2 ظاهر بسیار ساده‌ای دارد و با وزن تنها ۳ کیلوگرمی بسیار سبک است. این پنکه جدید همچنین به کاربران اجازه می دهد پایه را باب میل خودش تنظیم کند. این دستگاه با حداقل سطح نویز بسیار ناچیز ۳۰.۲ دسی‌بلی کار می‌کند در حالی که حداکثر سطح نویز آن می‌تواند به ۵۵.۸ دسی‌بل نیز برسد. این فن همچنین دارای یک الگوریتم هوشمند است که آن را قادر می‌سازد نسیم طبیعی را شبیه‌سازی کند.

پنکه هوشمند شیائومی Smart Standing Fan 2

همانطور که در بالاتر هم گفتیم، این پنکه ۱۰۰ سطح سرعت را ارائه می‌کند که از طریق اپلیکیشن Xiaomi Home App کنترل می‌شود. یکی از امکانات قابل توجه این پنکه، امکان کنترل صوتی آن از طریق دستیار مجازی Google Assistant و Amazon Alexa است. به عبارتی دیگر، این پنکه می‌تواند به هاب‌های هوشمند خانگی متصل شده و به صورت بی‌سیم کنترل شود.

شیائومی این پنکه هوشمند و جذاب را با قیمتی در حدود ۷۵ دلار عرضه خواهد کرد. در حال حاضر این محصول در وب‌سایت شیائومی هند موجود است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*