کولر گازی شیائومی Mijia Pro 1.5 HP

کولر گازی جدید شیائومی با قابلیت‌های خاص خود، تابستان را قابل تحمل می‌کند

شیائومی از کولر گازی جدیدی رونمایی کرده که با قابلیت‌های خاص خود می‌تواند خانه هوشمند را تکمیل کند. در ادامه با Mijia Pro 1.5 آشنا شوید.

جدیدترین کولر گازی شیائومی در بازار چین با نام Mijia Air Conditioner Pro 1.5 HP معرفی شده و با راندمان انرژی پایین، گرمایش و سرمایش سریع، عملکرد بی صدا و البته ویژگی‌های هوشمندی مانند بهره مندی از سیستم عامل هایپر او اس می‌تواند در تابستان خانه شما را خنک کند. البته شیائومی از چندین ماه گذشته با معرفی محصولاتی مانند پنکه هوشمند، در حال آماده شدن برای تابستان است. همچنین بهره مندی این کولر گازی از سیستم عامل هایپر او اس نیز باعث می‌شود تا بتواند به راحتی آن را با دیگر دستگاه‌های شیائومی مرتبط و کنترل کرد. بنابراین اگر شما هم علاقه دارید تا تابستان خنکی را داشته باشید، در ادامه این مطلب با گجت نیوز همراه باشید.

مشخصات کولر گازی شیائومی Mijia Pro 1.5 HP

در ابتدا باید گفت که ضریب عملکرد سالانه این کولر گازی 5.65 بوده که به معنای صرفه جویی انرژی سالانه 361 کیلووات ساعت در مقایسه با مدل استاندارد ملی بهره وری انرژی است. در واقع می‌توان Mijia Pro 1.5 HP را یکی از کم مصرف ترین کولر گازی های موجود دانست.

سیستم تهویه مطبوع قدرتمند این کولر گازی باعث می‌شود تا بتواند یک اتاق را در عرض 30 ثانیه سرد کرده و در مدت زمان 60 ثانیه نیز گرم کند. فناوری ضد خنک کننده ناگهانی نیز باعث می‌شود تا تجربه سردی ملایمی در فضای اتاق داشته باشید. همچنین طبق ادعا شیائومی سطح عملکرد صدا این کولر گازی شیائومی تنها 18 دسی بل بوده و می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای اتاق‌های خواب باشد. کولر گازی شیائومی Mijia Pro 1.5 HP

این کولر گازی با قابلیت تحمل دماهایی شدید طراحی شده و می‌توان آن را در هر منطقه‌ای با آب‌وهوا متفاوت استفاده کرد؛ چراکه در حالت گرمایش تا دمای منفی 35 درجه سانتیگراد و در حالت سرمایش تا 65 درجه سانتیگراد می‌تواند کار کند.

کولر گازی Mijia Pro 1.5 HP از قابلیت‌های تهویه مطبوع استفاده می‌کند که برای تنظیم دقیق دما و بهینه سازی مصرف انرژی با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق از یک موتور کنترل هوشمند Lingyun در این کولر گازی استفاده شده است. این کولر گازی دارای کمپرسور 8 قطبی 12 شیار نسل جدید برای صدای کمتر و طول عمر بیشتر بوده و همچنین در کنار این کمپرسور یک کندانسور دو ردیفه برای افزایش تبادل حرارت و یک توزیع کننده مخروطی برای افزایش گرمایش نیز قرار گرفته است.

قابلیت‌های خاص کولر گازی شیائومی Mijia Pro 1.5 HP

کولر گازی جدید شیائومی بر ویژگی‌های سلامتی نیز تاکید داشته و با نرخ استریلیزاسیون 99.9٪ و عملکردهای خود تمیز شونده برای واحدهای داخلی و خارجی می‌تواند استفاده ایمنی را فراهم کند. از این قابلیت‌های تمیز کنندگی آن می‌توان به واحد داخلی اشاره کرد که از فناوری خشک کردن با دمای بالا برای حذف گرد و غبار پس از یک فرآیند تمیز کردن چند مرحله ای استفاده می‌کند. همچنین یونیت بیرونی نیز دارای قابلیت تمیز کردن میعانات برای حذف گرد و غبار از مبدل حرارتی و استریلیزاسیون 56 درجه سانتی گراد در دمای بالا برای عملکرد ضد باکتری و ضد کپک است.کولر گازی شیائومی Mijia Pro 1.5 HP

ابعاد یونیت داخلی این کولر گازی 840×311×200 میلی متر و ابعاد یونیت خارجی آن 860×551×331 میلی متر است. همچنین طراحی براق و شیک این کولر گازی باعث شد تا بتواند جایزه طراحی Red Dot را از آن خود کند. یک پنل مات مقاوم در برابر آب و هوا برای دوام و یک صفحه نمایش دایره‌ای LED که تنظیمات و دمای کولر را نشان می‌دهد، از دیگر مشخصات این محصول جدید شیائومی است. علاوه بر این، حسگر حساس به نور نمایشگر نیز باعث می‌شود تا نور صفحه نمایش را با نور محیط مطابقت داده و برای استفاده مناسب تر باشد.

شایان ذکر است که این کولر گازی را می‌توان از طریق برنامه Mi Home، کنترل از راه دور، اتصال هوشمند هایپر او اس Xiaomi و یا حتی دستورات صوتی مدیریت کرد.

رنگ و قیمت

کولر گازی Mijia Pro 1.5 HP در رنگ سفید رونمایی شده و اکنون با قیمت 2399 یوان (تقریباً 332 دلار) در چین برای پیش خرید موجود است.
در گجت نیز بخوانید:

با کولر گازی Mijia HP2 شیائومی، تابستان را خنک و دلچسب تجربه کنید شیائومی با هود آشپزخانه جدید خود، منزل شما را مدرن می‌کند جای گجت جدید شیائومی در توالت شماست! قیمت یخچال فریزر جدید شیائومی، نصف مدل‌های رقیب است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*