کولر گازی Mijia HP2 شیائومی

با کولر گازی Mijia HP2 شیائومی، تابستان را خنک و دلچسب تجربه کنید

کولر گازی Mijia HP2 شیائومی به‌لطف فناوری‌های پیشرفته، در کنار مصرف بهینه انرژی، تابستان منزل شما را خنک و زمستان را گرم می‌کند.

شیائومی به تازگی از کولر گازی جدید خود با نام Mijia HP2 در چین رونمایی کرده است. این کولر گازی با بهره‌گیری از فناوری سطح ۱ مصرف انرژی و اندازه جمع و جور خود، ایده‌آل استفاده در منازل است. اما علی‌رغم اندازه‌ی کوچک، عملکرد این کولر گازی با مدل‌های کابینتی ۲ اسب بخار برابری می‌کند.

طراحی زیبا و بادوام

کولر گازی شیائومی با ظاهری کلاسیک و طرح خورشیدی عرضه می‌شود. بدنه آن از مواد مقاوم در برابر آب و هوا ساخته شده و برای مدت طولانی رنگ اصلی خود را حفظ می‌کند. همچنین، نمایشگر این کولر گازی از نوع مشکی استاندارد و بسیار بادوام است و دیافراگم آن به یک صفحه رنگی ارتقا یافته است. دمای کولر گازی با دقت ۰.۵ درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است. این کولر گازی مجهز به فناوری کنترل دوگانه دما و رطوبت بوده و برای عملکرد بهینه، قابلیت اتصال به دستگاه بخورساز را نیز دارا است.

کولر گازی Mijia HP2 شیائومی

باد ملایم و قابل تنظیم برای تمام نیازها

کولر گازی جدید سری Mijia شیائومی از ساختار باددهی ارتقا یافته بهره می‌برد که خروجی هوا را کاملاً بدون درز می‌پوشاند. این خروجی هوا قابلیت چرخش و کشش آزادانه را دارد و چندین حالت باددهی مختلف را ارائه می‌دهد. حالت‌های باددهی شامل باد فراگیر، باد سایه‌بان و باد فرش می‌باشند. منافذ ریز این کولر گازی برای شکستن باد شدید طراحی شده‌اند و تجربه‌ای ملایم‌تر و سالم‌تر از وزش باد را برای کودکان، سالمندان و مادران به ارمغان می‌آورند.

مقرون به صرفه و کارآمد مثل کولر گازی Mijia HP2 شیائومی

کولر گازی Mijia HP2 شیائومی هم‌اکنون با قیمت ۳۳۹۹ یوان چین (معادل ۴۷۳ دلار) عرضه می‌شود. این کولر گازی با دارا بودن ضریب عملکرد (APF) تا ۴.۶۹، قادر است تا ۷۰ کیلووات ساعت در سال در مصرف برق صرفه‌جویی کند. فناوری کنترل درایو فرکانس متغیر (VFD) و عملکرد گسترده‌ی دما، این کولر گازی را برای طیف وسیعی از سناریوهای خنک‌سازی مناسب می‌سازد.

کولر گازی Mijia HP2 شیائومی

به گفته شیائومی، مشتریان می‌توانند با استفاده از این کولر گازی، از گرمای مطبوع زمستان و خنکای دلپذیر تابستان لذت ببرند. عملکرد یخ‌زدایی کولر گازی جدید میجیا نیز در سطح عالی قرار دارد و از الگوریتم‌های کنترل تطبیقی یخ‌زدایی معمولی و ضد یخ‌زدگی بهره می‌برد.

در گجت نیوز بخوانید:
شیائومی با هود آشپزخانه جدید خود، منزل شما را مدرن می‌کند شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود قیمت یخچال فریزر جدید شیائومی، نصف مدل‌های رقیب است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*