یخچال فریزر جدید شیائومی

قیمت یخچال فریزر جدید شیائومی، نصف مدل‌های رقیب است

یخچال فریزر جدید 616 لیتری شیائومی، فناوری پیشرفته را با طراحی کاربرپسند ترکیب کرده است. قیمت آن هم که جای حرف ندارد.

شیائومی از یک یخچال فریزر جدید با نام رسمی Mijia 616L French door refrigerator رونمایی کرد. همان‌طور که از نامش پیداست، این یخچالِ به‌اصطلاح درب فرانسوی 616 لیتر ظرفیت دارد؛ چیزی که آن را مناسب خانوارهای پرجمعیت می‌کند.

فضای داخلی آن، دارای 20 قسمت مختلف است که شامل بخش یخچال 388 لیتری و بخش فریزر 228 لیتری می‌شود. به‌ادعای شیائومی، رنگ سفید آن هم به لکه‌های چرب مقاوم است و خیلی راحت تمیز می‌شود.

از ویژگی‌های هوشمند Mijia 616L باید به پنل کنترل لمسی LED، چهار حالت سرد کننده و سازگاری با اپ Mi Home و دستیار هوشمند Xiao Ai برای فرمان صوتی اشاره کنیم. از این طریق، امکان کنترل از راه دور دما و تنظیم حالت‌ها وجود دارد.

برای زیباتر جلوه کردن، این یخچال به چراغ‌های LED فوقانی تجهیز شده که روشنایی ملایمی می‌دهند و برای سهولت استفاده، درهای 90 درجه بازشو و قفسه‌های قابل تنظیم دارد.

شاید از همه مهم‌تر اینکه یخچال فریزر جدید شیائومی با سطح انرژی 1 بسیار کم‌مصرف است؛ تا جایی که بنابر اعلام کمپانی سازنده، مصرف انرژی آن در هر روز از 0.99 کیلووات ساعت تجاوز نمی‌کند.

برای حفظ تازگی مواد غذایی، این یخچال فریزر از قابلیت انجماد سریع با ظرفیت 7.5 کیلوگرم در 12 ساعت برخوردار است. به‌لطف چهار سنسور دمایی هم عمل تنظیم سرمادهی با دقت بالایی انجام می‌گیرد.

کارکرد تقریبا بی‌صدا با نویز 36 دسیبل، یخ‌زدایی هوشمند اتوماتیک، برخورداری از فناوری اینوِرتر دوگانه و سیستم آنتی‌باکتریال یون نقره، از دیگر امکانات این یخچال دوقلو هستند.

قیمت یخچال فریزر جدید درب فرانسوی شیائومی

شیائومی این محصول را در چین با قیمت 2399 یوان عرضه می‌کند که معادل 337 دلار است.