ماشین ظرفشویی شیائومی Mijia P2

ماشین ظرفشویی جدید شیائومی، هوش مصنوعی دارد و هم قیمت گوشی میان رده است

ماشین ظرفشویی جدید شیائومی Mijia P2 با قابلیت‌های هوش مصنوعی برنامه‌های شست وشو متفاوتی را ارائه کرده و قدرت پاک کنندگی فوق‌العاده ای دارد

بالاخره شیائومی از ماشین ظرفشویی جدید خود رونمایی کرد و حالا همه به دنبال این محصول جذاب هستند. علت جذابیت این ماشین ظرفشویی در قابلیت‌های منحصر به فردی است که می‌تواند برای هر نوع استفاده‌ای مناسب باشد. Mijia P2 قدرت پاک کنندگی بالایی نیز داشته و این عملکرد را مدیون هوش مصنوعی است که در این ماشین ظرفشویی به کار رفته و می‌تواند در بهینه سازی فرآیند شستشو مفید باشد. اگر شما هم از کسانی هستید که شاید حوصله شستن ظروف را نداشته باشید، ادامه این مطلب از گجت نیوز را از دست ندهید.

ماشین ظرفشویی جدید شیائومی Mijia P2

در ابتدا معرفی این دستگاه می‌توان به برنامه شستشو هوشمند آن اشاره کرد که با استفاده از هوش مصنوعی، به طور خودکار میزان مایع ظرفشویی مورد نیاز را بر اساس میزان کثیف بودن ظروف شما تنظیم می‌کند. بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید هر مقداری از مایع را در دستگاه بریزید و دیگر نگران بیرون ریخته شدن آن نباشید؛ چراکه حالا دستگاه به مقدار نیاز از آن را استفاده خواهد کرد. همچنین با یک بار پر کردن مخزن مایع آن به حجم 450 میلی لیتر، ماشین ظرفشویی می‌تواند تا حدود 2 هفته از آن استفاده کند.

ماشین ظرفشویی شیائومی Mijia P2

ماشین ظرفشویی شیائومی Mijia P2

مورد چشمگیر دیگر در این ماشین ظرفشویی، استفاده از آب داغ با دمای 75 درجه سانتی گراد است که می‌تواند تا 99 درصد باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در ظروف شما را از بین ببرد. همچنین برای اطمینان از محافظت طولانی مدت در برابر میکروب‌ها، دارای فناوری خشک کردن 3 مرحله‌ای است. در این 3 مرحله ابتدا با استفاده از بخار داغ 115 درجه سانتی گراد ظروف را خشک می‌کند. سپس با باز و بسته کردن در ماشین ظرفشویی به طور اتوماتیک جریان هوا را نیز به داخل منتقل می‌کند. در مرحله آخر نیز یک بار دیگر فرآیند خشک کردن را برای حذف موارد باقی مانده انجام می‌دهد. با این فرآیند ایمنی ظروف شما را تا 7 روز تضمین می‌کند.

قابلیت‌های هوشمند ماشین ظرفشویی شیائومی Mijia P2

برای تمیز کردن عمیق تر ظروف نیز به فناوری نوآورانه اسپری گرداب مجهز شده تا با استفاده از بازوهای اسپری سه لایه، حتی سخت ترین گوشه ها و شکاف‌های ظروف را نیز تحت پوشش قرار دهد. حجم فضای داخلی این ماشین ظرفشویی تا حدی خوب بوده و می‌تواند 16 مجموعه ظروف استاندارد و چاپستیک را در خود جای دهد. در واقع این ماشین ظرفشویی می‌تواند 116 ظرف غذاخوری را در یک بار به طور کامل بشوید. سبد کاسه‌ای داخل دستگاه نیز قابل تنظیم بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا فضای داخلی ماشین را متناسب با اندازه ظروفتان سفارشی سازی کنید.

ماشین ظرفشویی شیائومی Mijia P2

ماشین ظرفشویی شیائومی Mijia P2

برای استفاده راحت تر، ماشین ظرفشویی شیائومی Mijia P2 سه حالت شستشو را ارائه می‌دهد که البته با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، در هر 2 ثانیه یک بار آلایندگی ظروف شما را ارزیابی کرده و با استفاده از داده‌های موجود بهترین حالت شستشو را انتخاب کرده و به طور هوشمند زمان شستشو و مصرف آب را هم تنظیم می‌کند.

ارتباط یکپارچه و قیمت

شیائومی تقریبا تمام محصولات جدید خود را به پروژه خانه هوشمند متصل کرده که می‌توان به طور یکپارچه آنها را با استفاده از برنامه Mijia شیائومی و دستیار صوتی Xiaoai مدیریت کرد. همچنین این ظرفشویی جدید شیائومی با قیمت 5999 یوان (حدود 830 دلار) در فروشگاه‌های آنلاین موجود شده و به زودی احتمالا به دیگر بازارها هم خواهد رسید.

در گجت نیوز بخوانید:
جای گجت جدید شیائومی در توالت شماست! ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی N1 با نصف قیمت یک گوشی پرچمدار معرفی شد گجت جدید شیائومی، لباس های زیر شما را می‌شوید و خشک می‌کند گجت جدید شیائومی پاهای شما را سرویس می‌کند شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود