گجت جدید شیائومی

گجت جدید شیائومی، لباس های زیر شما را می‌شوید و خشک می‌کند

گجت جدید شیائومی، یک ماشین شوینده و خشک‌کننده لباس زیر از برند MIJIA است؛ با حالت‌های شستشوی قابل تنظیم و نهایت لطافت تا به بافت لباس‌ها آسیب نرسد.

کمپانی شیائومی، MIJIA Underwear Washing and Drying Machine را در قالب یک پروژه سرمایه‌گذاری جمعی، معرفی کرد. گجت جدید شیائومی می‌تواند لباس های زیر را به‌طور بهداشتی با حرارت بالا بشورد و لکه‌زدایی کند.

شیوه  ضدعفونی کردن این دستگاه، ملایم و به‌نحوی است که به بافت لطیف لباس‌ها آسیبی وارد نکند. با وجود این، لکه‌های سخت پاک‌شو، از جمله خون را هم به‌شکل موثری از بین می‌برد.

ظرفیت بارگیری ماشین، از سوی کمپانی سازنده اعلام نشده است؛ اما از تصاویر پیداست که ساختاری کامپکت دارد و لباس زیادی در آن جا نمی‌گیرد.

این ماشین شوینده و خشک‌کننده شیائومی، با پشتیبانی از شستشوی حرارت بالا (95 درجه سانتی‌گراد)، باکتری‌ها را از لباس‌های زیر می‌زداید. همچنین از شستن و خشک کردن 45 دقیقه‌ای و شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید نحوه‌ی شستشو را به دلخواه خود تنظیم کنید؛ این شامل مقدار آب، دمای آب و سایر پارامترهای آبکشی و خشک‌کنی می‌شود. به‌لطف فناوری‌های کاهش نویز و جذب لرزش، این ماشین لباسشویی خیلی کم‌صدا و کم‌ارتعاش هم است.

قیمت گجت شوینده و خشک‌کننده لباس زیر شیائومی

قیمت اصلی دستگاه، 1999 یوان (290 دلار) اعلام شده است؛ اما کسانی که از امروز در برنامه سرمایه‌گذاری جمعی مشارکت کنند، می‌توانند آن را با پرداخت 1599 یوان (232 دلار) سفارش دهند. البته هنوز مشخص نیست این ماشین، کی به دست خریداران می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*