فراماسون پیش بینی جنگ جهانی سوم

فراماسونی که جنگ جهانی اول، دوم و سوم را پیش بینی کرد

آبرت پایک یک ژنرال فراماسون آمریکایی بود که سال‌ها پیش توانست جنگ جهانی اول، دوم و سوم را با جزئیات بالا پیش بینی کند. وی پیشگویی های خود را در یک نامه عنوان کرده است.

کم پیش می‌آید که در یک داستان مجموعه کاملی از اتفاقات تاریخی وجود داشته باشند. هرچند که نگاهی به گذشته یک فراماسون آمریکایی سبب می‌شود ترکیب جذابی از جنگ داخلی آمریکا، انتقلاب بلشویک‌ها در روسیه، ظهور نازی‌ها، توطئه دولت‌ها و یک نامه پنهان در مورد پیش بینی جنگ جهانی سوم را ببینیم. ظاهرا آلبرت پایک دستور خاصی نیز برای چگونگی پیشبرد جنگ جهانی سوم دارد.

در نامه یک فراماسون دستور جنگ جهانی اول تا سوم با جزئیات آمده است

بر اساس پیش بینی این فراماسون آمریکایی، در جنگ جهانی سوم اسلام و صهیونیسم سیاسی باید به‌صورت متقابل همدیگر را نابود کنند. اینجاست که درگیری حماس و اسرائیل جلوه خاصی پیدا می‌کند. آیا ممکن است کشورهای بیشتری به این درگیری کشیده شوند و در نهایت یک جنگ گسترده را شاهد باشیم؟

آلبرت پایک

بیایید ابتدا نگاهی به گذشته آلبرت پایک داشته باشیم. او یکی از طرفداران برده‌داری بود و در طول جنگ داخلی آمریکا برای نیروهای موتلفه می‌جنگید. وی همچنین توانست ۲ هزار نفر از بومیان آمریکا را متقاعد کند که برای ایالات موتلفه بجنگند. افراد مختلف تصویرهای گوناگونی از پایک ارائه داده‌اند. برخی او را یک فیلسوف، شاعر، سخنور و سرباز می‌دانند و عده‌ای او را با صفات خائن، قاتل، شهوت‌ران و ناتوان توصیف می‌کنند. در هر صورت پایک یک فراماسون بود و ظاهرا توانسته بود جنگ جهانی اول، دوم و سوم را پیش بینی کند.

ماجرا به نامه‌ای مربوط می‌شود که در سال ۱۸۷۱ نوشته شده است. البته گفته می‌شود نسخه اولیه این نامه در دسترس نیست؛ اما محتویات هنوز در مقالات مختلف عنوان می‌شود. پایک این نامه را به یک ملی‌گرای ایتالیایی به‌نام Giuseppe Mazzini نوشته بود. مازینی از نظر عقاید سیاسی با پایک نزدیکی داشت و از ظهور دموکراسی در ایتالیای قرن نوزدهم ناراحت بود.

فراماسون پیش بینی جنگ جهانی سوم

پایک در نامه خود شعری در مورد افتخارات جنگ داخلی آمریکا می‌سراید و از شرایط کنونی گله می‌کند. توجه داشته باشید که این نامه در سال ۱۸۷۱ یعنی ۶ سال پس از پایان جنگ داخلی آمریکا نوشته شده است. فراماسون آمریکایی در بخش‌های بعدی نامه خود از جنگ جهانی اول (۱۹۱۴ تا ۱۹۱۸)، جنگ جهانی دوم (۱۹۳۹ تا ۱۹۴۵) و جنگ جهانی سوم با جزئیات بالا حرف می‌زند.

به باور وی جنگ جهانی اول باید طوری رخ دهد که ایلومیناتی قدرت سزارها را در روسیه از بین ببرد. در واقع این کشور باید به دژی برای کمونیسم الحادی تبدیل شود. وی همچنین در مورد جنگ جهانی دوم نیز دستورات جالبی را صادر می‌کند. شعله این جنگ باید با سوء استفاده از اختلافات بین فاشیست‌ها و صهیونیسم سیاسی روشن شود.

بنابر توصیه پایک جنگ جهانی دوم باید طوری پیش رود که نازیسم نابود گردد و صهیونیسم سیاسی قدرت کافی برای ایجاد کشور اسرائیل در منطقه فلسطین را داشته باشد. اگرچه پیش بینی های فراماسون آمریکایی در رابطه با جنگ جهانی اول تا سوم جذاب هستند؛ اما ابهاماتی نیز وجود دارد. به‌عنوان مثال حزبی به‌نام نازی تا سال ۱۹۲۰ وجود خارجی نداشت. این زمان ۵۰ سال پس از تاریخ نامه پایک است.

فراماسون پیش بینی جنگ جهانی سوم

البته طرفداران نظریه‌های توطئه این عدم هماهنگی را هم توجیه می‌کنند. به‌باور آنها پایک توانسته بوده ظهور حزب کارگران آلمان را که بعدها به حزب ناسیونال سوسیالیسم کارگران آلمان (نازی) معروف شد، پیش بینی کند. چراکه این اتفاق بخشی از یک نقشه بزرگ برای کنترل جهان بود. حتی اگر از این ادعای مسخره بگذریم، در نامه معروف پایک به ایلومیناتی اشاره شده است. سازمانی با عمر کوتاه که به‌صورت رسمی در سال ۱۷۸۷ به پایان راه خود رسید.

هرچند برخی برای این موضوع نیز توجیهاتی دارند تا همچنان پیش بینی فراماسون آمریکایی برای جنگ جهانی سوم معتبر باشد. به‌باور این افراد سازمان ایلومیناتی هنوز فعال است و مردانی در اتاق‌های سری و مخفی برای کنترل جهان نقشه می‌کشند.

فراماسون پیش بینی جنگ جهانی سوم

با بررسی اطلاعات پیرامون نامه ادعایی پایک می‌توان گفت که پیش بینی جنگ جهانی سوم صرفا ادعایی برای جلب توجه بوده است و سندیت چندانی ندارد. هرچند برخی نیز به‌طور کلی به پیش بینی آینده علاقه دارند و هر ادعایی را در این زمینه باور می‌کنند. کل ماجرای پیش بینی جنگ جهانی سوم توسط یک فراماسون بر نامه‌ای استوار است که ظاهرا وجود خارجی ندارد. حداقل تا پیش از سال ۱۹۷۷ هیچ‌کسی به این نامه کوچکترین اشاره‌ای نکرده است.

هرچند طرفداران نظریه‌های توطئه کوتاه نمی‌آیند. آنها ادعا می‌کنند که این نامه پیشتر در اختیار کتابخانه بریتانیا بوده؛ اما ناگهان ناپدید شده است. جالب اینجاست که British Library تاکنون دو درخواست رسمی برای آشکار کردن نامه پایک دریافت کرده است. هرچند مقامات کتابخانه در پاسخ به درخواست‌ها عنوان کردند که کتابخانه و موزه بریتانیا هرگز چنین نامه‌ای را در اختیار نداشته‌ و حتی تاکنون آن را رویت نکرده‌اند.

برای مقایسه بد نیست بدانید که کتابخانه بریتانیا حتی اسناد آمریکایی مربوط به دهه ۱۷۰۰ را نیز در اختیار دارد؛ اما در میان آنها نامه پیش بینی یک فراماسون از جنگ جهانی سوم نیست. با وجود همه این توضیحات هنوز افرادی هستند که فکر می‌کنند نامه پیش بینی پایک واقعیت دارد و در جنگ جهانی سوم اسلام سیاسی و صهیونیسم همدیگر را نابود خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:
عجیب ترین تسلیحات جنگ جهانی دوم که هرگز به موفقیت نرسیدند تماشا کنید: خطر جنگ جهانی سوم بیخ گوش ساکنان زمین ۱۰ فکت اشتباه از جنگ جهانی دوم که بین مردم رایج هستند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*