گلکسی اس 24 FE

گلکسی اس 24 FE احتمالا زودتر از آنچه انتظار داریم رونمایی می‌شود

احتمالا گوشی محبوب گلکسی اس 24 FE – Galaxy S24 FE سامسونگ اندکی زودتر از انتظار رونمایی می‌شود. جزئیات بیشتر در این خصوص را در ادامه مطالعه فرمایید.

سری گوشی‌های Galaxy FE سامسونگ همیشه توانسته‌اند کاربران زیادی را به خود جذب کرده و به محبوبیت فراوانی برسند. به عنوان مثال نسل قبلی این گوشی‌ها، گلکسی اس 23 اف ای موفق شد با ارائه بخش زیادی از قابلیت‌های فنی پرچمداران خانواده گلکسی اس 23 با قیمتی بسیار پایین‌تر از آن‌ها عملکرد بسیار خوبی را در بازار داشته باشد. به دنبال موفقیت چشمگیر این گوشی، شایعات و اخبار متعدد به عرضه نسخه جدیدی از این سری گوشی‌ها، گلکسی اس 24 FE مدتی است که در اینترنت منتشر شده است. این شایعات برخی مشخصات فنی این گوشی را نیز فاش نموده و جزئیات آن را به تصویر کشیده‌اند.

گوشی Galaxy S24 FE

در عین حال به نظر می‌رسد معرفی Galaxy S24 FE سامسونگ زودتر از پیش‌بینی‌های قبلی انجام خواهد شد. اخبار جدید توسط یکی از منابع تامین‌کننده چیپست‌های درایور صفحه نمایش این گوشی منتشر شده و تابستان سال 2024 را به‌عنوان زمان احتمالی رونمایی از این گوشی اعلام می‌کند.

گلکسی اس 24 FE چه زمانی معرفی خواهد شد؟

بر اساس گزارش‌های رسیده، سامسونگ به‌تازگی طراحی آی‌سی‌های مربوط به درایور نمایشگر S24 FE را به پایان رسانده و به‌زودی تولید انبوه آن‌ها را شروع خواهد کرد. آی‌سی درایور نمایشگر قطعه‌ای بسیار ضروری است که ارتباط بین پانل نمایشگر و چیپست را برقرار کرده و عملکرد دستگاه بدون آن ممکن نیست! با توجه به تولید انبوه این آی‌سی‌ها می‌توان انتظار داشت که رونمایی از نسل بعدی گلکسی اف ای به‌زودی انجام شود! برای آگاهی بیشتر بد نیست بدانید که آی‌سی‌های درایور نمایشگر توسط کمپانی کره‌ای Anapass طراحی و ساخته خواهند شد.

گلکسی اس 24 FE

بر اساس گزارش‌ها گلکسی اس 24 اف ای از صفحه نمایش‌هایی با پانل OLED بهره خواهد برد و همانند نسل قبلی این گوشی‌ها، S23 FE، عملکردی هم‌تراز با پرچمداران خانواده گلکسی اس 24 ارائه خواهند داد. در این خصوص همچنین بد نیست بدانید که صفحه نمایش گلکسی S23 FE یکی از مهم‌ترین نقاط قوت آن به شمار می‌رفت. بر این اساس می‌توان انتظار داشت در نسل جدید هم چنین اتفاقی رخ دهد.

سایر مشخصات فنی گلکسی S24 FE

می‌توان انتظار داشت که گوشی گلکسی اس 24 اف ای مشخصات فنی نسبتا قدرتمندی داشته باشد و حتی در برخی زمینه‌ها عملکردی هم‌تراز با سری پرچمدار گلکسی S24 ارائه دهد. به گزارش یکی از افشاگران شناخته شده حوزه دستگاه‌های اندروید، گوشی گلکسی اس 24 اف ای از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 یا اگزینوس 2400 بهره خواهد برد که عینا مشابه نمونه‌های به کار رفته در پرچمداران خانواده گلکسی S24 هستند. سامسونگ امسال تصمیم گرفته مدل‌های استاندارد و پلاس خود را در مناطق جعرافیایی مختلف مجهز به تراشه‌های اگزینوس و اسنپدراگون روانه بازار کند. هر دوی این تراشه‌ها بسیار قدرتمند بوده و عملکرد فنی سرآمدی دارند. بنابراین گلکسی اس 24 FE از نظر فنی محصولی پرچمدار خواهد بود.

از سوی دیگر طبق اطلاعات موجود از منابع موثق، گلکسی اس 24 اف ای به 12 گیگ رم LPDDR5X مجهز بوده و 256 گیگ حافظه UFS 4.0 خواهد داشت. هر دو نوع حافظه LPDDR5X و UFS 4.0 استانداردهای کنونی پرچمداران به شمار رفته و اس 24 اف ای را یک گام دیگر به بزرگان سال 2024 سامسونگ نزدیک‌تر می‌کنند.

تراشه اگزینوس

S24 FE همچنین یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که در قیاس با رقبای هم‌قیمت عملکرد فنی قابل قبولی را برای میان رده سامسونگ به ارمغان خواهد آورد. از طرف دیگر، گلکسی اس 24 اف ای سامسونگ همچنین صفحه نمایشی 6.1 اینچی خواهد داشت که در مقایسه با سایر اعضای خانواده گلکسی اس 24 اندکی کوچک‌تر خواهد بود. کوچکترین عضو از خانواده Galaxy S24 نمایشگری 6.2 اینچی خواهد داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
کدام مدل از گوشی های خانواده گلکسی S24 مناسب شماست، استاندارد، پلاس یا اولترا؟ مشخصات فنی گلکسی زد فولد اف ای و گلکسی زد فلیپ FE لو رفت؛ تاشوهای ارزان قیمت سامسونگ آیفون 16 پرو مکس در برابر گلکسی S24 اولترا؛ آیا پرچمدار اپل از پس کهکشانی سامسونگ بر خواهد آمد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*