مشخصات فنی گلکسی زد فولد و زد فلیپ اف ای

مشخصات فنی گلکسی زد فولد اف ای و گلکسی زد فلیپ FE لو رفت؛ تاشوهای ارزان قیمت سامسونگ

بنا به شنیده‌ها، سامسونگ قصد عرضه نسخه FE برای Z Fold و Z Flip را دارد. از قضا اخیراً مشخصات فنی گلکسی زد فولد و زد فلیپ اف ای هم افشا شد.

سامسونگ که مدتی قبل گلکسی A35 و گلکسی A55 را روانه بازار کرد، امسال هم به رسم چند سال گذشته از نسل جدید گوشی‌های تاشو پرچمدار خود یعنی فولد و فلیپ رونمایی خواهد کرد. با این حال، اخبار تکنولوژی حکایت از این دارند که احتمالاً امسال سامسونگ علاوه بر نسخه‌های اصلی، نسخه FE برای گوشی‌های تاشو خود عرضه کند. به نظر می‌رسد این غول فناوری کره‌ای بالاخره پس از گذشت چند سال در نظر دارد محصولات تاشو خود را با قیمت به صرفه‌تر در دسترس عموم قرار بدهد.

اگر با نسخه‌ FE گوشی‌های سامسونگ آشنایی ندارید، باید اشاره کرد که به‌عنوان نسخه پایین‌رده‌تر پرچمدار‌های این شرکت با قیمت کمتر ارائه می‌شوند. به عبارتی دیگر، این نسخه‌ها را می‌توان به‌عنوان گوشی‌های «قاتل پرچمدار» توصیف کرد. این ولی پایان کار نیست و حتی مشخصات فنی گلکسی زد فولد و زد فلیپ اف ای به بیرون درز پیدا کرده است. کاربری با هندل kro_roe در ایکس به‌تازگی جزئیات فنی این دو گوشی جدید را افشا کرد.

مشخصات فنی گلکسی زد فولد و زد فلیپ اف ای

به گفته این افشاگر، زد فلیپ و زد فولد FE از چیپست اسنپدراگون 7s نسل 2 کوالکام بهره می‌برند. البته در برخی از بازارها با چیپست اگزینوس سامسونگ عرضه خواهند شد. این دو گوشی تاشو پرچمدار همچنین با 12 یا 16 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس قرار می‌گیرند. اندازه زد فولد اف ای و زد فلیپ اف ای هم به ترتیب 67.1 در 155.1 در 15.8-14.2 میلی‌متر و 71.9 در 165.2 در 6.9 میلی‌متر گزارش شده است.

مشخصات فنی گلکسی زد فولد و زد فلیپ اف ای

البته طبق معمول نمی‌توان به چنین شایعاتی اطمینان کرد و باید منتظر انتشار اطلاعات رسمی یا دست کم گزارش منابع موثق بود. اخیراً حتی زمزمه‌هایی درباره عرضه گوشی جدیدی با نام گلکسی زد فولد 6 اولترا به گوش رسید؛ خبری که نشان می‌دهد سامسونگ امسال حساب ویژه‌ای روی گوشی‌های تاشو خود باز کرده است و برای گسترش سبد محصولات تاشو خود برنامه دارد. نظر شما کاربران گجت نیوز درباره عرضه نسخه اف ای برای گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ چیست؟

از دست ندهید:
گلکسی رینگ رسما معرفی شد؛ خاص‌ترین محصول سامسونگ قیمت گلکسی آ ۵۵ و گلکسی آ ۳۵ سامسونگ در بازار ایران مشخص شد مقایسه سامسونگ گلکسی آ35 با آ54؛ Galaxy A35 بخریم یا Galaxy A54 آیفون 16 پرو مکس در برابر گلکسی S24 اولترا؛ آیا پرچمدار اپل از پس کهکشانی سامسونگ بر خواهد آمد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*