آبگرمکن شیائومی

شیائومی از مدرن‌ترین آبگرمکن دیواری خود رونمایی کرد

شیائومی از یک آبگرمکن دیواری مدرن رونمایی کرده است. این آبگرمکن منحصر‌به‌فرد توانایی گرمایشی بالایی دارد و به سیستم عامل هایپر او اس متصل می‌شود.

شیائومی هر روز دایره محصولات خانگی خود را گسترش می‌دهد و حالا شاهد رونمایی از یک آبگرمکن دیواری هستیم. شرکت چینی آبگرمکن جدید خود را Mijia 60L Electric Water Heater N1 نامگذاری کرده است. به‌ادعای شرکت سازنده این آبگرمکن طوری طراحی شده است که بتواند ترکیبی از گرمایش سریع، طول عمر بالا و ویژگی‌های هوشمند را ارائه کند.

آبگرمکن برقی شیائومی میجیا N1 با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد

یکی از ویژگی‌های جذاب آبگرمکن برقی شیائومی امکان برنامه‌ریزی وضعیت گرمایش آب بر اساس نیاز خانواده است. شیائومی تاکنون محصولات گوناگونی را برای اکوسیستم خانه هوشمند خود ارائه کرده است. شما می‌توانید این محصولات را از طریق برنامه Mi Home کنترل کنید. آبگرمکن Mijia نیز با قابلیت HyperOS Connect یکپارچه شده است تا بتوان از راه دور وضعیت آب داغ را کنترل کرد.

آبگرمکن شیائومی

به‌عنوان مثال شما می‌توانید طوری آبگرمکن را برنامه‌ریزی کنید که در ساعات کاهش مصرف برق فعال شود. این کار سبب می‌شود که هم همیشه آب داغ داشته باشید و هم در هزینه برق صرفه‌جویی کنید. همچنین گزینه تغییر توان دستگاه نیز بین ۲۲۰۰ تا ۳۳۰۰ وات فراهم شده است. این گزینه آبگرمکن شیائومی را به‌گزینه‌ای جذاب برای خانواده های کم‌جمعیت و پرجمعیت گزینه‌ای تبدیل می‌کند.

آبگرمکن میجیا N1 تنها ۶۰ لیتر ظرفیت دارد؛ اما با فناوری افزایش ظرفیت همراه شده است. شیائومی ادعا می‌کند که با استفاده از این فناوری افراد می‌توانند با نرخ خروجی آب ۸۰ درصد تا ۹۰ دقیقه آب مناسب حمام داشته باشند. چنین گزینه‌ای قطعا برای خانواده‌های دارای فرزند جذاب است؛ اما شیائومی مشخص نکرده است که دمای آب در این حالت چقدر خواهد بود.

آبگرمکن شیائومی

شرکت سازنده هنگام طراحی این محصول به بهداشت خانواده نیز توجه ویژه‌ای داشته است. آبگرمکن دیواری شیائومی از یک سیستم پاکسازی چند مرحله‌ای بهره می‌برد. این سیستم فیلترهای گوناگونی را در برابر آب ورودی قرار می‌دهد تا در نهایت آب مورد استفاده برای حمام هیچ مشکلی نداشته باشد. رساندن آب به دمای ۸۰ درجه سانتی‌گراد نیز سبب می‌شود که ۹۹.۹۹ درصد باکتری‌ها از بین بروند. لوله خروجی آبگرمکن هم از مواد آنتی‌باکتریال ساخته شده است تا خیال کاربران راحت باشد.

قطعا یکی از مهمترین معیارها هنگام خرید آبگرمکن کیفیت ساخت و طول عمر آن است. شیائومی در هنگام معرفی آبگرمکن Mijia N1 اعلام کرد که حاضر است لوله منیزیمی دستگاه را به‌صورت مادام‌المعمر ضمانت کند. همچنین در ساخت این آبگرمکن برقی از فولاد درجه‌یک استفاده شده که یعنی در برابر فشار آب و زنگ‌زدگی مقاوم است.

با وجود همه اینها، شیائومی می‌خواهد که خیال کاربران از هر نظر راحت باشد. به‌همین‌خاطر آبگرمکن Mijia N1 را با ضمانت ۵ ساله عرضه می‌کند. مخزن داخلی دستگاه نیز برای مدت ۸ سال در برابر هرگونه نشتی آب ضمانت می‌شود. اما جالب‌تر از همه اینها قیمت میجیا ان 1 است. خریداران اولیه می‌توانند تنها با پرداخت ۱۳۸ دلار آبگرمکن برقی شیائومی را سفارش دهند. هرچند که محصول جدید شرکت چینی در نهایت با قیمت ۱۵۱ دلار وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
شیائومی از جاروبرقی رباتیک جدید خود رونمایی کرد معجزه بخارشوی عمودی Mijia شیائومی با لباس‌های صاف و بدون چروک در 30 ثانیه کولر گازی جدید شیائومی با قابلیت‌های خاص خود، تابستان را قابل تحمل می‌کند ماشین ظرفشویی جدید شیائومی، هوش مصنوعی دارد و هم قیمت گوشی میان رده است