بخارشوی عمودی Mijia شیائومی

معجزه بخارشوی عمودی Mijia شیائومی با لباس‌های صاف و بدون چروک در 30 ثانیه

بخارشوی عمودی Mijia شیائومی معرفی شد. اتو بخار عمودی شیائومی تنها در عرض ۳۰ ثانیه داغ می‌شود و تمام چروک‌های لباس شما را از بین می‌برد.

شیائومی به تازگی بخارشوی عمودی لباس Mijia را برای بازار چین عرضه کرده است. این محصول با طراحی کاربردی، به اتوکشی آسان و سریع لباس‌های شما کمک می‌کند. بخارشوی Mijia با قیمتی معادل ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و از تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۴، به‌صورت رسمی به فروش خواهد رسید. در ادامه نگاهی به ویژگی‌های کلیدی گجت جدید شیائومی می‌اندازیم.

مشخصات فنی بخارشوی عمودی Mijia شیائومی

این بخارشوی لباس با فشار بخار ۳۰۰ کیلوپاسکال و توان خروجی ۲۰۰۰ وات کار می‌کند و قادر است بخار مداوم با دمای ۱۳۰ درجه سانتی‌گراد و سرعت ۳۶ گرم در دقیقه تولید کند. بخار با دمای بالا به طور مؤثر چروک لباس‌ها را برطرف کرده و خاصیت ضدعفونی‌کنندگی دارد و می‌تواند ۹۹.۹۹ درصد از باکتری‌ها و کنه‌ها را از بین ببرد.

گرمایش فقط در عرض ۳۰ ثانیه!

دسته بخارشوی Mijia به گونه‌ای طراحی شده که تمامی دکمه‌های کاربردی روی آن قرار گرفته‌اند تا دیگر نیازی به خم شدن‌های مداوم هنگام اتوکشی نداشته باشید. مخزن آب این محصول با ظرفیت ۲.۳ لیتر، امکان بخاردهی پیوسته تا ۶۰ دقیقه را فراهم می‌کند که معادل اتوکشی تقریباً ۲۰ عدد تیشرت، ۱۵ عدد شلوار و یا ۷ عدد کت است. همچنین، بخارشوی Mijia از قابلیت پیش‌گرمایش تنها در ۳۰ ثانیه بهره می‌برد تا اتلاف وقت نداشته باشید.

این محصول دارای دو حالت بخاردهی قابل تنظیم است که به‌راحتی تغییر پیدا می‌کنند. حالت اول با سرعت بخاردهی ۲۲ گرم در دقیقه و حالت دوم با سرعت ۳۶ گرم در دقیقه، برای انواع مختلف لباس‌ها مناسب‌اند.

طراحی ساده و استفاده آسان به‌صورت عمودی و افقی

بخارشوی عمودی Mijia شیائومی با طراحی مینیمالیستی و رنگ سفید، قابلیت اتوکشی به صورت عمودی و افقی را دارد. جالباسی چند منظوره این محصول نیز به شما امکان می‌دهد تا انواع لباس‌ها را آویزان کرده و در عین حال، فضای کمی را اشغال کنید.

بخارشوی عمودی Mijia شیائومی

صفحه اتوکشی بخارشوی Mijia از پارچه دولایه با رویه‌ پلی‌استر و لایه داخلی اسفنجی ساخته شده است که اتکایی مطمئن و قابلیت تنفس بهتری را ارائه می‌دهد. اندازه بزرگ صفحه‌ی اتوکشی، سطح بیشتری را برای اتوکشی در اختیار شما قرار می‌دهد تا به‌راحتی بتوانید چین و چروک لباس‌ها را برطرف کرده و به آن‌ها فرم دهید. ابعاد این محصول معادل ۴۳۰ میلی‌متر عرض، ۳۱۰ میلی‌متر عمق و ۱۵۸۳ میلی‌متر ارتفاع است و وزن خالصی بالغ بر ۵.۶ کیلوگرم دارد.

در گجت نیوز بخوانید:
جای گجت جدید شیائومی در توالت شماست! کتری برقی شیائومی در یک چشم بهم زدن، آب جوش می‌سازد شیائومی از دمنوش ساز برقی با قیمت ۱۵ دلار رونمایی کرد کولر گازی جدید شیائومی با قابلیت‌های خاص خود، تابستان را قابل تحمل می‌کند ماشین ظرفشویی جدید شیائومی، هوش مصنوعی دارد و هم قیمت گوشی میان رده است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*