خراب شدن خودرو شیائومی بعد از 40 کیلومتر کارکرد

خودرو شیائومی با کارکرد کمتر از 40 کیلومتر نابود شد!

خودرو برقی شیائومی SU7 در حالی که مجموعاً کمتر از 40 کیلومتر طی کرد کاملاً از کار افتاد؛ اتفاقی که واکنش تیم شیائومی را به دنبال داشته است.

شیائومی SU7، اولین خودرو شیائومی اواخر سال گذشته رسماً معرفی شد تا به یکی از اتفاقات فراموش‌نشدنی دنیای تکنولوژی در سال 2023 تبدیل شود. حتی اخیراً شکست رکورد فروش تسلا توسط شیائومی در چین به‌لطف همین خودرو خبرساز شد و در نمایشگاه خودرو پکن هم حضار برای تماشای آن از نزدیک صف کشیدند. با این حال، جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که از کار افتادن خودرو برقی شیائومی SU7 پس از فقط 40 کیلومتر حاشیه‌ای جدید برای شیائومی به وجود آورده است.

داستان خرابی خودرو شیائومی پس از فقط 40 کیلومتر

کاربری در تیک تاک با نام Mr. Wen به‌تازگی ویدیویی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد خودرو شیائومی SU7 او بعد از طی کردن فقط 39 کیلومتر به راحتی از کار افتاده است. این کاربر سپس این خودرو را تا نمایندگی بکسل کرده و پس از بررسی اولیه مشخص شده است که اصلاً هیچ مشکلی ندارد. هرچند به او پیشنهاد داده‌اند که خودرویش را برگردانند، این کاربر روی تعویض خودرو اصرار کرده است.

این کاربر که این شیائومی SU7 را از نمایندگی شیائومی در منطقه شیانگان شهر شیامن تهیه کرده، اسکرین‌شات‌هایی را از گفتگوی خود با مسئول خدمات پس از فروش این شرکت به اشتراک گذاشته است. مسئول خدمات پس از فروش به او گفت که باید این ماشین جهت بررسی دقیق‌تر به کارخانه فرستاده شود و همچنین امکان تعمیر بلافاصله آن وجود ندارد.

این مسئول به او وعده داد که پس از انجام بررسی که البته زمان زیادی می‌برد خودرو به او برگردانده خواهد شد و حتی از این بابت از این مالک شیائومی اس یو 7 عذرخواهی کرد. با وجود این، این مالک ماشین شیائومی کماکان روی تعویض ماشین خود اصرار کرد و نهایتاً پس از ثبت درخواست، بخش خدمات پس از فروش شیائومی با این درخواست موافقت کرد. البته شیائومی این نکته را هم ذکر کرد که به‌دلیل برنامه‌ریزی تولید و سفارش‌هایی که همین الان در صف انتظارند، تحویل سریع ماشین جدید به این مالک ممکن نیست.

خراب شدن خودرو شیائومی بعد از 40 کیلومتر کارکرد

شیائومی حتی به پرداخت غرامت به این کاربر در قالب 150 یوان پول نقد به‌صورت روزانه یا همان مقدار امتیاز متعهد شده است. با وجود همه اقداماتی که تیم پشتیبانی شیائومی در راستای جبران این حادثه انجام داده‌اند، هنوز علت بروز چنین مشکلی در این ماشین شیائومی، آن هم با کارکرد کمتر از 40 کیلومتر مشخص نیست.

از دست ندهید:
لغو پروژه اتومبیل اپل، لطف بزرگی به شیائومی بود؛ اما چرا؟ دهن کجی خودرو شیائومی به تسلا با سرعت شارژ خیره‌کننده خودرو ارزان قیمت شیائومی با برند ردمی روانه بازار می‌شود اولین خودروی شیائومی کمتر از ۲ میلیارد تومان قیمت دارد