خودرو ارزان قیمت شیائومی

خودرو ارزان قیمت شیائومی با برند ردمی روانه بازار می‌شود

به‌نظر می‌رسد که استقبال فراتر از انتظار از نخستین خودرو برقی شیائومی، این شرکت را ترغیب به بررسی ایده خودرو ارزان قیمت شیائومی با برند ردمی کرده باشد.

کمپانی بزرگ شیائومی چندی پیش و با معرفی خودرو برقی SU7 به‌عنوان اولین خودرو خود، گام بزرگی برای حضور و رقابت در صنعت خودرو برداشت و نام خود را به‌عنوان یکی از اولین شرکت‌های بزرگ فناوری، فعال در صنعت خودرو هم مطرح کرد. آن‌هم در شرایطی که پروژه خودرو اپل بعد از سال‌ها کار و صرف هزینه‌های کلان، رسما توسط کوپرتینویی‌ها لغو شد.

خودرو ارزان قیمت شیائومی با برند ردمی از راه می‌رسد

با توجه به عرضه SU7 و استقبال خوب از این خودرو، ایده عرضه یک خودرو ارزان‌قیمت‌تر توسط شیائومی نیز مطرح شده است. در همین رابطه، اخیرا وانگ تنگ، مدیرکل برند ردمی با اظهارات خود به احتمال عرضه چنین محصولی دامن زده است.

تنگ اعلام کرده که در حال حاضر برنامه مشخصی برای عرضه خودرو ردمی وجود ندارد؛ اما قطعا در آینده امکان ساخت یک خودرو با این برند وجود خواهد داشت.

خودرو برقی شیائومی SU7

به‌گفته مدیرکل برند ردمی، عرضه اولین خودرو ردمی بستگی زیادی به میزان استقبال از شیائومی SU7 دارد. او می‌گوید اگر بخواهیم در آینده شاهد نخستین خودرو برند ردمی باشیم، باید از اولین خودرو شیائومی به‌خوبی حمایت کنیم. وانگ تنگ معتقد است خودروهای شیائومی در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه خود هستند و اولویت اول، توسعه مدل‌های اختصاصی شیائومی است.

با این اوصاف و با توجه به هزینه بالایی که طراحی و توسعه خودروهای برقی برای شرکت‌ها به‌همراه دارد، به‌نظر می‌رسد که حداقل در کوتاه‌مدت برنامه جدیدی برای عرضه یک خودرو توسط شیائومی یا ردمی در میان نباشد.

از دست ندهید:
تویوتا C-HR برقی، محصول جدید غول خودروسازی ژاپنی در راه ایران نسخه آفرودی فیدلیتی معرفی شد؛ با جتور T2 آشنا شوید سوزوکی ویتارا جدید با طراحی متفاوت و امکانات متنوع معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*