طراحی خانواده آیفون 16

ماکت‌های خانواده آیفون 16، تغییرات طراحی این گوشی‌ها را نمایان کردند

این ماکت‌ها که برای تولید گارد و قاب محافظ استفاده می‌شوند، تغییرات طراحی گوشی‌های خانواده آیفون 16 – iPhone 16 را به بهترین شکل نشان می‌دهند.

مدتی است که گوشی‌های نسل بعدی اپل، سرخط بسیاری از اخبار تکنولوژی را به خود اختصاص داده‌اند. پیش‌تر رندرها و تصاویر لو رفته‌ای از قاب محافظ خانواده آیفون 16 منتشر شده بود؛ اما شاید طراحی جدید آن‌ها در این ماکت‌ها واضح‌تر باشد.

معمولا سازندگان گارد، از این ماکت‌ها برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند؛ پس باید انطباق حداکثری با گوشی‌های اصلی داشته باشند. در این تصاویر، ماکت هر 4 مدل را می‌بینید.

طراحی خانواده آیفون 16

بیشترین تغییرات نسبت به خانواده آیفون 15 را در آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس شاهد هستیم؛ جایی که چیدمان دوربین‌های عقب این گوشی‌ها از حالت اُریب به عمودی تغییر یافته است. احتمالا این تغییر به ارتقای قابلیت فیلم‌برداری گوشی‌ها برای سازگاری هر چه بیشتر با هدست Vision Pro مرتبط است.

دکمه Action که پیش‌تر مختص مدل‌های Pro آیفون بود نیز ظاهرا به این دو گوشی اضافه خواهد شد. در لبه سمت راست آن‌ها، دکمه Capture هم دیده می‌شود.

همچنین به‌نظر می‌رسد آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس کمی بزرگ‌تر از دو مدل دیگر باشند. گزارش‌های قبلی از رسیدن سایز صفحه نمایش این دو به 6.3 و 6.9 اینچ حکایت داشتند.

بر ای به‌دست آوردن اطلاعات تایید شده اما باید خیلی بیشتر منتظر بمانیم؛ چرا که اپل در ماه سپتامبر (اواخر تابستان) از گوشی‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*