نسل جدید کیا K5

نسل جدید کیا K5 توسط کوشاخودرو به ایران وارد می‌شود

شرکت کوشا خودرو که چندین مدل از محصولات کیا را تا امروز وارد بازار ایران کرده، قصد دارد نسل جدید کیا K5 را نیز به‌زودی در بازار داخلی عرضه کند.

شرکت کوشا خودرو که تا امروز چندین مدل مختلف از محصولات برند کره‌ای کیا را وارد بازار ایران کرده، با هدف تنوع بخشیدن به سبد محصولات خود، قصد دارد تا در آینده نزدیک نسخه جدید کیا K5 با قابلیت‌ها و مشخصات پیشرفته‌تر را نیز به بازار ایران عرضه کند.

این خودرو جدید که یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ دارد، علاوه بر قدرت موتور بیشتر، از امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری نیز برخوردار است.

مشخصات و قیمت نسل جدید کیا K5

سری جدید کیا K5 با وجود یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ، قادر به تولید 167 اسب بخار قدرت و 253 نیوتن‌متر گشتاور است که این نیرو را یک جعبه‌دنده هفت‌سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها می‌رساند. این مشخصات می‌تواند برای علاقه‌مندان به خودروهای پرشتاب بازار ایران خبر خوبی باشد.

کیا K5

اگرچه در حال حاضر اطلاعات زیادی از آپشن‌های این نسخه جدید کیا در دسترس نیست، اما باید گفت که نسخه فعلی این خودرو که روانه بازار داخلی شده از امکانات متنوعی از جمله کیسه‌های متعدد هوا برای ایمنی همه سرنشینان، سیستم صوتی با قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند، تجهیزات ترمز و پایداری پیشرفته، سیستم کمکی پارک، رینگ‌های آلومینیومی، دوربین دنده‌عقب، قابلیت ورود بدون کلید، چراغ‌های روشنایی روز ال‌ای‌دی، کروز کنترل و تهویه مطبوع دوگانه برخوردار است.

با توجه به امکانات مناسب و قدرت موتور بیشتر، احتمالا نسل جدید کیا K5 برای علاقه‌مندان سدان‌های قدرتمند و پرآپشن در بازار ایران گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

گفتنی است که بر اساس اطلاعات موجود، ارزش گمرکی یا قیمت پایه کیا K5 جدید با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ، برابر با 19 هزار و 300 یورو اعلام شده است. لازم به ذکر است که نسخه فعلی این خودرو در بازار کشور با موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی نیز با قیمت 2 میلیارد و 467 میلیون تومان عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:
تویوتا C-HR برقی، محصول جدید غول خودروسازی ژاپنی در راه ایران خودروهای وارداتی جدید ۴ برابر قیمت خرید در ایران عرضه می‌شوند تویوتا کرولا کراس به ایران آمد؛ شاسی بلند ارزان قیمت ژاپنی هوندا سیتی، تازه وارد ژاپنی به‌ زودی در ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*