آپدیت سامسونگ One UI 6.1

کارهایی که باید قبل از آپدیت گوشی سامسونگ خود به ONE UI 6.1 انجام دهید

آپدیت سامسونگ One UI 6.1 برای اکثر گوشی‌ها منتشر شده، اما پیش از دانلود بروزرسانی وان یو آی باید این اقدامات را در گوشی خود انجام دهید.

جدیدترین آپدیت سامسونگ One UI 6.1 ویژگی‌های کاربردی و خلاقانه زیادی با خود به همراه آورده که تبلت‌ها و گوشی‌های سازگار می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. این رابط کاربری ابتدا با گوشی گلکسی اس 24 عرضه شد؛ اما حالا سامسونگ آن را در روند عرضه گسترده قرار داده است. گوشی‌های هوشمند زیادی به زودی آپدیت سامسونگ را دریافت می‌کنند.

از میان آن‌ها باید به گلکسی اس 23، اس 22، اس 21، خانواده تاشو گلکسی زد (زد فولد 3، زد فلیپ 3، زد فولد 4، زد فلیپ 4) و تبلت‌های اس (اس 8 پلاس، اس 9) اشاره کنیم. این آپدیت سامسونگ، پیشرفت‌های هیجان انگیز متعددی را مانند circle to search و امکانات پیشرفته هوش مصنوعی وعده داده. البته مانند هر اقدام دیگری بهتر است ابتدا پیش بینی‌های احتیاطی را در نظر بگیرید و سپس به دانلود و نصب رابط کاربری One UI 6.1 اقدام کنید. با گجت نیوز همراه شوید و از این  راهکارهای ضروری بهره بگیرید.

آپدیت سامسونگ One UI 6.1 و ملاحظات ضروری برای دستگاه‌های گلکسی

آپدیت سامسونگ One UI 6.1

گسترش انتشار آپدیت سامسونگ One UI 6.1 و نگرانی‌های کاربران

به دنبال انتشار اولیه روز رسانی اختصاصی وان یو آی به همراه گوشی‌های خانواده گلکسی اس 24، کمپانی سامسونگ امکان سازگاری دستگاه‌های بیشتری را با آن فراهم آورد. پرچمداران 2022 شامل خانواده گلکسی اس 22 توانستند این آپدیت سامسونگ را دریافت کنند و سپس گلکسی اس 23 اف ای به آن‌ها پیوست. این عرضه گسترده هم مشکلاتی با خود به همراه داشت و به طور بی نقص اجرا نشد. اولین گزارش‌ها از دریافت One UI 6.1 درباره تجربه کاربری همراه با باگ‌های فراوان مانند خطای دسترسی گوشی در هنگام روند به روز رسانی منتشر شد. سامسونگ در پاسخ به این گزارش‌های کاربران، روند انتشار آپدیت را به طور موقت متوقف کرد تا خطاها را مرتفع سازد.

آماده‌ سازی گوشی گلکسی برای دریافت آپدیت سامسونگ One UI 6.1

پیش از دریافت رابط کاربری جدید، باید به برخی موارد توجه کنید تا روند دریافت و نصب این آپدیت سامسونگ بی نقص برای دستگاهتان اجرا شود.

1. به نسخه بکاپ اولویت دهید: همیشه این نکته را پیش از دریافت هر به روز رسانی نرم افزاری به خاطر داشته باشید. تهیه نسخه بکاپ مفصل، مانند یک لایه حفاظتی عمل می‌کند تا در شرایط اضطراری به کمکتان بشتابد. دستگاه‌های گلکسی برای تهیه نسخه بکاپ چند گزینه به کاربر پیشنهاد می‌دهند. شما می‌توانید از طریق Samsung cloud یا Google Drive این کار را انجام دهید. باید به منوی تنظیمات کلی دستگاه خود بروید و در بخش Accounts and Backups نسخه بکاپ را تهیه کنید.

2. احتمال بروز خطا در صفحه قفل گوشی را پیش بینی کنید: برخی کاربران گزارش کرده‌اند که در هنگام به روز رسانی دستگاه با مشکل دسترسی به صفحه قفل گوشی خود مواجه شده‌اند. توصیه می‌کنیم اقدامات امنیتی صفحه قفل دستگاه گلکسی را به طور موقت غیر فعال کنید. در اپلیکیشن تنظیمات کلی دستگاه به بخش Lock Screen بروید و این کار را انجام دهید. پس از دریافت و نصب آپدیت سامسونگ می‌توانید به همین منو بازگردید و تنظیمات صفحه قفل را به حالت قبلی برگردانید.

آپدیت سامسونگ One UI 6.1

همچنین بخوانید:
آپدیت وان یو آی ۶.۱ سامسونگ برای این گوشی ها منتشر می‌شود + تاریخ عرضه این ویژگی One UI 6.1 باتری گوشی شما را نجات می‌دهد

ملاحظات فراتر از موارد ابتدایی

اقداماتی که بالاتر ذکر کردیم، پایه‌ای هستند؛ اما با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید نصب و تعامل با آپدیت سامسونگ را بیش از پیش بهبود ببخشید.

  • فضای ذخیره داخلی را خلوت کنید: به روز رسانی‌های عمده معمولا حجم بالایی دارند و برای دریافت آن‌ها ابتدا باید مطمئن شوید که فضای ذخیره کافی در دستگاهتان وجود داشته باشد. در منوی تنظیمات می‌توانید فضای داخلی را بررسی کنید و فایل‌های غیر ضروری را هم دور بریزید. همچنین اگر فایل با حجم زیاد در دستگاه وجود دارد که به آن نیاز دارید، توصیه می‌کنیم از منبع ذخیره خارجی برای نگهداری کمک بگیرید.
  • دستگاه را شارژ کنید: دستگاه شما پیش از آغاز روند دانلود باید حداقل 50 درصد شارژ باتری داشته باشد. اگر میزان شارژ از این حد پایین‌تر باشد، ممکن است در روند به روز رسانی مشکلی پیش بیاید و با خاموش شدن، خطای نرم افزاری ایجاد شود.
  • به شبکه ارتباطی Wi-Fi وصل شوید: در خلال دانلود و نصب آپدیت سامسونگ One UI 6.1 حتما به شبکه ارتباطی پایدار Wi-Fi وصل شوید. دانلود کردن بسته به روز رسانی با حجم بالا از طریق ارتباط سلولار به خاطر کند بودن آن توصیه نمی‌شود.

نگاه کلی به آپدیت سامسونگ One UI 6.1

آپدیت سامسونگ One UI 6.1 نشانه‌ای دیگر از تعهد سازنده در مسیر بهبود بخشیدن به تجربه کاربری دستگاه‌های گلکسی است. این به روز رسانی با تمرکز بر ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و عملکردهای شهودی مانند Circle to Search وعده می‌دهد تعامل و بهره‌وری کاربران را ارتقا ببخشد. با دنبال کردن اقداماتی که در این مطلب به شما ارائه دادیم، می‌توانید با خیال آسوده‌تری از به روز رسانی جدید بهره بگیرید.

اهمیت گفتگو در جامعه کاربران

همچنان که سامسونگ روند انتشار آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 را ادامه می‌دهد، باید به اهمیت گفتگوی کاربران در این باره بیشتر توجه کنیم. آیا شما این آپدیت سامسونگ را دریافت کرده‌اید؟ اگر پاسخ مثبت است، بازخورد اولیه‌تان از آن چیست؟ آیا در روند نصب و دانلود آن با چالش مواجه شدید؟ لطفا تجارب مرتبط خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید تا منبع مناسبی برای دسترسی سایر کاربران دستگاه‌های گلکسی شود.

از دست ندهید:
آپدیت ONE UI 6.1 سامسونگ چه امکانات جدید دارد؟ بهترین قابلیت‌های آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 با طعم هوش مصنوعی بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۴؛ کدام گلکسی مناسب شماست؟