تریلر کال آف دیوتی بلک اپس ۶

کال آف دیوتی بلک اپس ۶ رسماً معرفی شد + تریلر

اکتیویژن بازی کال آف دیوتی بلک اپس ۶ را با انتشار یک تریلر معرفی کرد. تاریخ انتشار Call of Duty: Black Ops 6 نیز مشخص شد.

اکتیویژن رسماً با انتشار یک تیزر، از بازی Call of Duty: Black Ops 6 رونمایی کرد. شایعات حاکی از عرضه این بازی در اکتبر برای ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و کامپیوترهای شخصی است. با وجود مالکیت مایکروسافت بر اکتیویژن، عناوین جدید این سری مانند بلک آپس 6 همچنان به صورت چند پلتفرمی منتشر خواهند شد.

اولین تریلر کال آف دیوتی بلک اپس ۶

اطلاعات کمی از نسخه جدید بازی بلک اپس در دسترس است، اما تیزر آن این بازی را به عنوان «فصل تاریک جدیدی» از مجموعه بلک آپس معرفی می‌کند. رونمایی جهانی این بازی در تاریخ 9 ژوئن (۲۰ خرداد ماه) در جریان رویداد Xbox Games Showcase انجام خواهد شد.

گفته می‌شود داستان Black Ops 6 دست‌کم بخشی در جنگ خلیج فارس روایت می‌شود. بازی‌های Call of Duty معمولاً در مکان‌ها و دوره‌های زمانی مختلفی جریان دارند، بنابراین جنگ خلیج فارس احتمالاً تنها یکی از بخش‌های داستان بازی خواهد بود.

تریلر کال آف دیوتی بلک اپس ۶

شایعات حاکی از آن است که بازی جدید مدت زیادی در حال ساخت بوده و اولین عنوان در تاریخ این فرنچایز است که طی چهار سال ساخته می‌شود. این موضوع در تضاد با بازی Call of Duty: Modern Warfare III قرار می‌گیرد که گفته می‌شود تنها طی 18 ماه ساخته شده است.

بازی کال آف دیوتی بلک اپس ۶ ششمین عنوان از مجموعه بلک اپس است که از زمان معرفی آن در سال 2010 منتشر شده است. این مجموعه به یکی از محبوب‌ترین و پرسودترین فرنچایزها در میان عناوین کال آف دیوتی تبدیل شده است.

از نظر بازگشت شخصیت‌ها، شایعه شده که ادلر دوباره حضور پیدا خواهد کرد؛ اما فعلاً اطلاعات دیگری در دست نیست. مجموعه بلک آپس به خاطر به تصویر کشیدن شخصیت‌های واقعی مانند رونالد ریگان (در بلک اپس: جنگ سرد) و رابرت مک‌نامارا (در بلک اپس 1) شناخته می‌شود، بنابراین دور از انتظار نیست که شاهد حضور رهبران نظامی و سیاسی واقعی از دوران جنگ خلیج فارس در بازی جدید باشیم.

تریلر کال آف دیوتی بلک اپس ۶

به‌‌گزارش Insider Gaming، استودیوی ریون سافت‌ور مسئول توسعه بخش داستانی بازی است و استودیوی تری‌آرک (خالق مجموعه بلک آپس) بخش چندنفره و زامبی را برعهده خواهد داشت. به نظر می‌رسد تری‌آرک و ریون با پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مشارکت خود در ساخت بازی را تأیید کرده‌اند. اکتیویژن به خاطر استفاده از تیم‌های مختلف از سراسر شبکه استودیوهای Call of Duty برای ساخت نسخه‌های سالانه این مجموعه شناخته می‌شود و انتظار می‌رود این فرمول امسال هم ادامه پیدا کند.

در گجت نیوز بخوانید:
همین حالا کال آف دیوتی وارزون موبایل را برای اندروید و iOS دانلود کنید بهترین بازی های ویدیویی سال ۲۰۲۴ تا کنون فروش PS5 سونی در فصل اخیر پنج برابر ایکس باکس بوده است! بازی گاد آف وار راگناروک به‌زودی برای PC عرضه خواهد شد