کال آف دیوتی وارزون موبایل - Call of Duty: Warzone Mobile

همین حالا کال آف دیوتی وارزون موبایل را برای اندروید و iOS دانلود کنید

نسخه موبایل کال آف دیوتی وارزون برای اندروید و iOS منتشر شد. در ادامه شاهد جزئیات بیشتر و مشخصات مورد نیاز COD: Warzone Mobile باشید.

کال آف دیوتی وارزون سال 2020 سوار بر موج تازه شکل گرفته بازی‌های بتل رویال توانست موفقیت عظیمی برای اکتیویژن رقم بزند؛ حتی برخی آن را یکی از بهترین نسخه‌های بازی Call of Duty تاکنون می‌دانند. اکتیویژن که استقبال گسترده از این بازی را دیده بود، دنباله‌اش را عرضه کرد و حتی تصمیم به عرضه نسخه موبایل آن گرفت؛ خصوصاً از آنجا که پیش از این Call of Duty: Mobile امتحان خود را پس داده بود. حالا بالاخره انتظار به پایان رسیده و نسخه موبایل کال آف دیوتی وارزون برای اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است.

عرضه نسخه موبایل کال آف دیوتی وارزون

کال آف دیوتی وارزون موبایل روی تجربه بتل رویال تمرکز دارد و مسیر متفاوتی را نسبت به کال آف دیوتی موبایل در پیش می‌گیرد. کال آف دیوتی موبایل که پیش از آن عرضه شده بود حتی بخش تک‌نفره دارد؛ البته شهرت خود را مدیون همان بخش چندنفره با حالت‌هایی مثل دث‌مچ و بتل رویال است. وارزون موبایل همچنین هرچند در اصل یک بازی بتل رویال به حساب می‌آید، حالت‌های مرسوم چندنفره را هم پیش رو گیمر می‌گذارد.

کال آف دیوتی وارزون موبایل - Call of Duty: Warzone Mobile

برای کاربرانی که پیش‌تر Call of Duty: Warzone Mobile را در پلتفرم دیگری بازی کرده بودند، امکان انتقال سلاح‌ها، اچیومنت‌ها و امتیازها به نسخه موبایل وجود دارد. در ضمن اگرچه ممکن است عده بسیاری تجربه بازی با همان کنترل‌های لمسی گوشی را ترجیح بدهند، می‌توان این بازی را هم مثل بقیه بازی‌های موبایل با کنترلرِ سازگار با اندروید یا iOS تجربه کرد. وارزون موبایل از کنترلر استاندارد یا الیت ایکس‌باکس، دوال‌سنس پلی‌استیشن 5 و دوال‌شاک پلی‌استیشن 4 هم پشتیبانی می‌کند.

هم‌اکنون نسخه موبایل کال آف دیوتی وارزون به‌صورت رایگان در گوگل پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد. اگر موفق به تجربه این بازی شده‌اید، نظر خود درباره آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مشخصات مورد نیاز بازی Call of Duty: Warzone Mobile

بنا به اعلام وب‌سایت رسمی اکتیویژن، برای اجرای وارزون موبایل روی گوشی‌های آیفون به نسخه 16.0 سیستم عامل iOS و حداقل 3 گیگابایت رم نیاز دارید. در صورتی هم که گوشی اندرویدی دارید، با حداقل 4 گیگابایت رم و جی‌پی‌یو آدرنو 618 یا نمونه‌های قوی‌تر باید بتوانید این بازی را اجرا کنید.

از دست ندهید:
مارس ۲۰۲۴، یک ماه پر از بازی های ویدیویی برای تمام سلایق بازی‌های ایکس باکس به پلی استیشن ۵ می‌آیند؟ تصاویری از ورزشگاه شگفت‌انگیز بازی های ویدیویی عربستان سعودی بهترین بازی های ورزشی برای iOS و اندروید + لینک دانلود