بازی های ویدیویی مارس ۲۰۲۴

مارس ۲۰۲۴، یک ماه پر از بازی های ویدیویی برای تمام سلایق

مارس ۲۰۲۴ پر از بازی های ویدیویی هیجان‌انگیز و موردانتظار است که برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شوند. در این پست با بهترین آن‌ها آشنا شوید.

طی ماه‌های اخیر شاهد انتشار بازی های ویدیویی بزرگ و بسیار خوبی بودیم. مارس ۲۰۲۴ هم ماه پرماجرایی برای گیمرها خواهد بود. در این ماه، شاهد انتشار انبوهی از بازی‌های ویدیویی در ژانرهای مختلف خواهیم بود که هر کدام می‌توانند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. از عناوین اکشن و ماجراجویی گرفته تا بازی‌های نقش‌آفرینی و استراتژیک، برای هر سلیقه‌ای یک بازی جذاب در این ماه پیدا می‌شود. بازی‌های بزرگی مثل Dragon’s Dogma 2 ،Princess Peach: Showtime و Rise of the Ronin که بسیاری از گیمرها بی‌صبرانه منتظر آن‌ها هستند.

در گجت نیوز بخوانید:
تاریخ انتشار کال آف دیوتی وارزون موبایل مشخص شد بازی‌های ایکس باکس به پلی استیشن ۵ می‌آیند؟

منتظر چه بازی های ویدیویی در مارس ۲۰۲۴ باشیم؟

در ادامه این مقاله به بررسی تمام بازی‌هایی خواهیم پرداخت که قرار است در سومین ماه سال ۲۰۲۴ در دسترس گیمرها قرار بگیرند.

بازی WWE 2K24

بازی های ویدیویی مارس ۲۰۲۴ - WWE 2K24

WWE 2K24، بیست و چهارمین نسخه از سری بازی‌های محبوب WWE 2K است که توسط 2K Sports منتشر خواهد شد. این بازی در تاریخ 18 اسفند 1402 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.

گیم‌پلی WWE 2K24 سریع‌تر، ساده‌تر، روان‌تر و هیجان‌انگیزتر از همیشه شده است. در حالت MyGM بازی، شما می‌توانید مدیریت یک برند WWE را بر عهده بگیرید و با رقبای خود برای جذب بهترین کشتی‌گیران و برنده شدن در مسابقات رقابت کنید. در حالت MyRISE نیز شما می‌توانید شخصیت خود را بسازید و او را به یک ستاره WWE تبدیل کنید. WWE 2K24 شامل تعدادی از شخصیت‌های جدید از جمله Cody Rhodes، Bianca Belair و Rhea Ripley خواهد بود. علاوه بر این، بخش جدید Showcase نیز به تاریخ 50 ساله رسلمنیا، بزرگترین رویداد دنیای کشتی کج، می‌پردازد و 21 مسابقه از 5 دهه گذشته را به‌تصویر می‌کشد. WWE 2K24 یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز برای طرفداران کشتی کج است که می‌تواند ساعت‌ها آنها را سرگرم کند.

بازی Alone in the Dark

بازی های ویدیویی مارس ۲۰۲۴ - Alone in the dark

بازی های ویدیویی مارس ۲۰۲۴

این بازی بازسازی نسخه اول Alone in the Dark است که در سال 1992 منتشر شده بود. داستان بازی در عمارت Derceto اتفاق می‌افتد، جایی که دو شخصیت Emily Hartwood و Edward Carnby باید رازهای تاریکی را کشف کنند و با موجودات وحشتناکی که در عمارت پرسه می‌زنند، مبارزه کنند.
نسخه ۲۰۲۴ بازی Alone in the Dark از زاویه دید سوم شخص دنبال می‌شود و تمرکز آن روی اکتشاف، حل معما و مبارزه با دشمنان است. بازیکنان می‌توانند از بین دو شخصیت Emily و Edward یکی را انتخاب کنند و با استفاده از سلاح‌های مختلف و آیتم‌هایی که در طول بازی پیدا می‌کنند، با دشمنان مبارزه کنند. این بازی در ۲۰ مارس (۳۰ اسفند) منتشر خواهد شد.

بازی Dragon’s Dogma 2

بازی های ویدیویی مارس ۲۰۲۴ - Dragon's Dogma 2

Dragon’s Dogma 2 دنباله‌ای بر بازی محبوب Dragon’s Dogma است که توسط Capcom در حال توسعه است. این بازی در سومین روز از فروردین ۱۴۰۳ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. Dragon’s Dogma 2 از گرافیک و جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای بهره می‌برد که دنیای بازی را به طور شگفت‌انگیزی به تصویر می‌کشد. گیم‌پلی اکشن و RPG: Dragon’s Dogma 2 یک بازی اکشن RPG است که در آن شما می‌توانید با دشمنان مختلف مبارزه کنید، شخصیت خود را ارتقا دهید و کاوش در دنیای وسیع بازی را انجام دهید.

سیستم Pawn در Dragon’s Dogma 2 بهبود یافته است و به شما امکان می‌دهد تا همراهان خود را به طور کامل شخصی‌سازی کنید. علاوه بر این، داستان جدید و حماسی بازی شما را به سفری هیجان‌انگیز خواهد برد. دراگونز داگما ۲، از دنیایی وسیع و آزاد برخوردار است و به شما اجازه می‌دهد آزادانه در آن به کاوش کردن بپردازید.

بازی Princess Peach: Showtime

بازی های ویدیویی مارس ۲۰۲۴

بازی های ویدیویی مارس ۲۰۲۴

کاربران کنسول بازی دستی نینتندو سوییچ سوم فروردین ۱۴۰۳ باید منتظر انتشار بازی اکشن و ماجراجویی Princess Peach: Showtime باشند. شما در این بازی باید با دشمنان مختلف مبارزه کنید و آنها را شکست دهید، معماهای چالش‌برانگیز را حل کنید و مسیر خود را باز کنید و از قدرت‌های جدید پرنسس هلو استفاده کنید و به او در نجات دنیا کمک کنید. این بازی دنیای وسیع و پهناوری دارد که می‌توانید آزادانه در‌ آن چرخیده و رمز و رازهای آن را کشف کنید. داستان جدید و جذابی را دنبال کنید که پر از لحظات شاد و هیجان‌انگیز است.

بازی Rise of the Rōnin

بازی های ویدیویی مارس ۲۰۲۴ - Rise of the ronin

Rise of the Ronin یک بازی اکشن جهان باز با ژانر RPG جدید از استودیو Team Ninja است که ژاپن جنگ زده قرن نوزدهم را به‌تصویر می‌کشد. داستان بازی در دوران باکوماتسو روایت می‌شود. شما در نقش یک رونین، سامورایی بدون ارباب، بازی می‌کنید که در بحبوحه جنگ داخلی و نفوذ غرب، باید سرنوشت خود را رقم بزنید. تیم نینجا، همان استودیویی است که در پشت توسعه بازی‌های سری Ninja Gaiden و Nioh نیز قرار دارد. این بازی در تاریخ 22 مارس 2024 (۳ فروردین 1403) برای پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد.

سیستم مبارزات بازی Rise of the Rōnin بر اساس مهارت و دقت است و شما باید از حرکات مختلف و سلاح‌های متنوع برای شکست دشمنان خود استفاده کنید. در طول بازی با باس‌های چالش‌برانگیزی روبرو خواهید شد که هر کدام مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی دارند. از ویژگی‌های برجسته این بازی باید به گرافیک و جلوه‌های بصری خیره‌کننده، گیم پلی اکشن، دنیای آزاد و شخصیت‌های جذاب اشاره کرد.

بازی Pepper Grinder

بازی های ویدیویی مارس ۲۰۲۴

بازی های ویدیویی مارس ۲۰۲۴

Pepper Grinder یک بازی اکشن-پلتفرمر اسکرول ‌جانبی است که توسط استودیو Dose of Pixels توسعه یافته و قرار است توسط Devolver Digital در ۲۸ مارس (۹ فروردین) برای نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم) منتشر شود.
در این بازی شما نقش «پپر» را بر عهده می‌گیرید. یک آسیاب فلفلی که به دنبال انتقام از سارقان ادویه است که طعم‌دهنده‌های مورد علاقه او را دزدیده‌اند. شما در طول بازی با استفاده از حرکات پارکور و نبردهای چالش‌برانگیز با دشمنان مختلف، باید مسیر خود را از میان مراحل رنگارنگ و متنوعی پیدا کنید. این بازی با گرافیک پیکسلی خودش، بسیار چشم‌نواز و متفاوت است.

بازی Outcast: A New Beginning

بازی های ویدیویی مارس ۲۰۲۴

20 سال پس از وقایع بازی اول، Cutter Slade دوباره به سیاره Adelpha باز می‌گردد. او متوجه می‌شود که Talan ها توسط ربات‌ها به بردگی گرفته شده‌اند و منابع طبیعی سیاره در حال نابودی است. Slade باید دوباره برای نجات Adelpha و Talan ها تلاش کند. Outcast: A New Beginning یک بازی اکشن-ماجراجویی جهان باز است. بازیکنان می‌توانند آزادانه در سیاره Adelpha کاوش کنند، با تالان‌ها تعامل داشته باشند، ربات‌ها را به مبارزه فرا بخوانند و معماها را حل کنند. این بازی هم قرار است ۱۵ مارس (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) منتشر شود.
در گجت نیوز بخوانید:

تصاویری از ورزشگاه شگفت‌انگیز بازی های ویدیویی عربستان سعودی اصطلاحات گرافیکی که هر گیمری باید آن‌ها را بداند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*