تاریخ انتشار کال آف دیوتی وارزون موبایل

تاریخ انتشار کال آف دیوتی وارزون موبایل مشخص شد

سرانجام اکتیویژن تاریخ انتشار کال آف دیوتی وارزون موبایل را اعلام کرد. Call of Duty: Warzone Mobile یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل تاریخ لقب خواهد گرفت.

پس از انتشار کال آف دیوتی وارزون موبایل به‌صورت در سال گذشته، سرانجام این بازی در تاریخ ۲۱ مارس (دوم فروردین ۱۴۰۳) به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد. این بازی رایگان با دو نقشه Verdansk و Rebirth Island برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس منتشر می‌شود و پیشرفت‌هایی که روی کامپیوتر یا کنسول در بازی داشته‌اید، به موبایل شما هم منتقل خواهد شد.

این یعنی هر چه روی موبایل خود XP جمع‌آوری کنید، سطح بازیکن و بتل پس شما هم روی موبایل، هم کنسول بازی و هم کامپیوتر شخصی شما ارتقا پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، پیشرفت‌های مربوط به سطح سلاح‌ شما نیز بین این سه پلتفرم به‌اشتراک گذاشته خواهد شد؛ بنابراین فرقی نمی‌کند از صفحه نمایش کوچک گوشی خود برای بازی استفاده می‌کنید یا یک تلویزیون بزرگ و یا یک مانیتور گیمینگ، سلاح‌های شما در تمام دستگاه‌ها مشترک خواهد بود.

دو نقشه محبوب در کال آف دیوتی وارزون موبایل

تاریخ انتشار کال آف دیوتی وارزون موبایل

تاریخ انتشار کال آف دیوتی وارزون موبایل

نقشه ۱۲۰ نفری وردانسک در Call of Duty: Warzone Mobile شامل بخش Verdans Gulag خواهد شد که شما در آن باید بازیکنان رقیب را حذف کنید و بعد از حذف مجددا وارد صحنه نبرد شوند. نقشه ۴۸ نفره جزیره ریبرث نیز در این بازی موبل موجود است که شما باید با قوانین Resurgence در آن بازی کنید؛ بنابراین تا زمانی که هم‌تیمی‌هایتان زنده هستند، می‌توانید اسلحه به‌دست بجنگید.

شما همچنین به نقشه‌های چندنفره دیگر کال آف دیوتی از جمله Shipment ،Scrapyar و Shoot House نیز دسترسی خواهید داشت و می‌توانید با مودهای Team Deathmatch ،Kill Confirmed و Domination نیز بازی کنید.

اگر می‌خواهید از کنترل‌های لمسی روی صفحه استفاده نکنید، اکتیویژن این اجازه را به شما خواهد داد تا یک دسته بازی به موبایل خود وصل کنید و از طریق آن بازی را اجرا کنید. شما همچنین می‌توانید HUD و جوی استیک مجازی روی صفحه را هم باب میل خود تنظیم کنید و حتی حالت‌های عملکرد و گرافیکی مختلف را مثل یک کنسول بازی، روی گوشی خود تنظیم کنید.

تاریخ انتشار کال آف دیوتی وارزون موبایل

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد کال آف دیوتی وارزون موبایل شبیه نسخه معمولی این بازی نیست؛ در واقع سطح جزئیات و عملکرد آن با نسخه‌های کنسولی Call of Duty متفاوت است. اکتیویژن کل سال گذشته را مشغول برطرف کردن باگ‌ها و بهبود عملکرد این بازی بوده تا در نهایت در بهار ۲۰۲۴ آن را برای عموم کاربران منتشر کند.

کال آف دیوتی موبایل معمولی با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های موبایل تاریخ لقب گرفت و حالا نسخه Warzone Mobile کال آف دیوتی می‌تواند یک دستاورد بزرگ دیگر برای اکتیویژن لقب بگیرد. در حال حاضر ۵۰ میلیون کاربر از همین حالا برای دانلود بازی ثبت نام کرده‌اند! شما هم می‌توانید از طریق سایت اصلی Call of Duty برای دانلود این بازی ثبت نام کنید. توصیه می‌کنیم کاربران گوشی‌های سامسونگ از همین حالا با افزایش حافظه رم سامسونگ، خودشان را آماده اجرای بدون عیب و نقص این بازی روی دیوایس خود کنند.

پیشینه خبر:
کال آف دیوتی وارزون موبایل به آیفون و آیپدهای اپل آمد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*