بهترین بازی ورزشی iOS اندروید

بهترین بازی های ورزشی برای iOS و اندروید + لینک دانلود

اگر علاقمند به تجربه بازی های شبیه‌ساز ورزشی روی iOS و اندروید هستید در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین عناوین این ژانر را معرفی کرده و ضمن بررسی مختصر هریک، لینک دانلود آن‌ها را در اختیارتان قرار دهیم.

گوشی‌های موبایل نحوه تعامل ما با ورزش‌های مورد علاقه‌مان را دستخوش تغییرات زیادی کرده‌اند. امروزه می‌توان با در اختیار داشتن تنها یک گوشی موبایل و اتصال اینترنت به تجربه دقیق‌ترین شبیه‌سازی‌های ورزشی به‌صورت تکنفره یا چندنفره پرداخت و از تجربه آن‌ها لذت برد. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین بازی های ورزشی iOS و اندروید می‌پردازیم که با ارائه قابلیت‌های منحصربفرد به تجربه‌هایی خاص و به‌یادماندنی تبدیل شده و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کرده‌اند.

بهترین بازی های ورزشی iOS و اندروید که هم‌اکنون می‌توان تجربه کرد

لیست زیر تعدادی از برترین عناوین ورزشی پلتفرم‌های موبایل را در بر می‌گیرد. این لیست دربرگیرنده شبیه‌سازی محبوب‌ترین ورزش‌های سرتاسر دنیاست که می‌توانند لحظاتی خاطره‌انگیز را برای علاقمندان به ورزش رقم بزنند.

Table Tennis Touch

بازی Table Tennis Touch

Table Tennis Touch یک شبیه‌ساز ساده، روان و کاربرپسند از تنیس روی میز است که گیمر پلی بسیار جذاب و انیمیشن و گرافیک‌های فوق‌العاده‌ای دارد. این بازی سه مد جذاب «فصلی»، «بازی سریع» و «آرکید» را ارائه می‌کند که هریک طرفداران خاص خود را دارند.

در مد بازی سریع می‌توان در برابر رقبایی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند به رقابت پرداخت. تنها کاری که شما باید در این بازی انجام دهید این است که با چرخاندن راکت خود به توپ ضربه بزنید. در صورتی که رقیب شما قادر به زدن توپ نباشد امتیاز به شما رسیده و اگر شما نتوانید توپ را بزنید رقیبتان امتیاز را به دست خواهد آورد.

در گجت نیوز بخوانید:

۱۵ مورد از بهترین بازی های آفلاین اندروید + لینک دانلود

یکی از نکات منفی بازی Table Tennis Touch آن است که امکان حریفان با رقیبان واقعی برای کاربران وجود ندارد. البته با وجود این که بازی مد مالتی پلیر را نیز به علاقمندان عرضه می‌کند اما تجربه آن نیازمند دانلود نسخه مالتی پلیر بازی تحت نام Ping Pong Fury است. بازی Ping Pong Fury با وجود آن که جذاب و بسیار محبوب است، فاقد بسیاری مدهایی است که Table Tennis Touch قابل دسترسی است. به‌عنوان مثال Ping Pong Fury فاقد مدهای آفلاین، فصلی و آرکید است و تنها روی تجربه مالتی پلیر تمرکز دارد. به همین جهت می‌توان انتظار داشت که به‌زودی شاهد ادغام دو عنوان Ping Pong Fury و Table Tennis Touch با یکدیگر باشیم تا تجربه‌ای منحصربفرد خلق شود.

دانلود بازی Table Tennis Touch برای iOS

دانلود بازی Table Tennis Touch برای اندروید

Tennis Clash

شبیه‌سازی تنیس Tennis Clash هم یکی از بهترین بازی های ورزشی برای اندروید یا iOS است که تجربه مالتی پلیر فوق‌العاده‌ای ارائه کرده و گرافیک سه‌بعدی جذاب و سیستم کنترل خلاقانه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مکانیزم گیم پلی بازی بسیار ساده طراحی شده و در آن باید مکانی که قصد دارید از آنجا به توپ ضربه بزنید را انتخاب کرده و با سوایپ کردن ضربه را وارد کنید! امتیازگیری در بازی نیز همانند تنیس در واقعیت بر اساس توانایی حریف در ضربه زدن به توپ در زمان مشخص تعیین می‌شود.

در بازی Tennis Clash شما قادر خواهید بود در مکان‌هایی خاطره‌انگیز در دنیا مثل نیویورک، سیدنی، ریو، توکیو، مسکو، پاریس و دیگر شهرها به رقابت با حریفان هوش مصنوعی یا گیمرهای واقعی بپردازید. بازی همچنین امکان شرکت در باشگاه‌ها و گروه‌های مختلف و رویدادهای متعدد را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

یکی از نکاتی که تنیس کلش در آن نیازمند پیشرفت است، توانایی‌های قرار دادن رقبا روبروی یکدیگر است. بسیاری کاربران گزارش کرده‌اند که در مد مالتی پلیر این بازی در برابر رقبایی بسیار قوی‌تر از خود قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای برای ارتقای شخصیت‌های بازی نیز بیش از حد گران توصیف شده‌اند. در عین حال این بازی تجربه‌ای بسیار واقع‌گرایانه از ورزش تنیس را ارائه داده و قطعا تجربه‌ای جذاب برای گیمرهای علاقمند به این ورزش خواهد بود.

دانلود بازی Tennis Clash برای iOS

دانلود بازی Tennis Clash برای اندروید

Real Cricket 24

بازی کریکت موبایل

نبرد سنگینی بین چندین بازی برای تصاحب عنوان بهترین بازی شبیه‌سازی کریکت در جریان است. با این وجود عنوانی که شایسته دریافت این افتخار است، Real Cricket 24 خواهد بود که رابطی فوق‌العاده کاربرپسند داشته و از مکانیزم‌های گیم پلی پیشرفته بهره می‌برد.

طراحی بصری و انیمیشن‌های بازی واقعا فوق‌العاده از آب درآمده‌اند. شما همچنین قابلیت شخصی‌سازی جنبه‌های مختلفی از بازی اعم از استادیوم‌ها، سطح سختی، زمان برگزاری مسابقات، گزارشگر و بسیاری تنظیمات مربوط به خود بازی را در اختیار خواهید داشت. علاوه بر این، تمامی زمینه‌های گیم پلی نیز به‌طور دستی توسط شما کنترل خواهند شد تا اختیار کامل در این عنوان به شما سپرده شود.‌ همین اتفاق باعث می‌شود که تجربه انجام این بازی بسیار به واقعیت نزدیک بوده و علاقمندان به بازی کریکت، یک شبیه‌سازی درست و حسابی از ورزش کریکت در اختیار داشته باشند.

البته علیرغم این که Cricket 24 قادر به ارائه تجربه گیم پلی منحصربفرد است، اما یادگیری بخش‌های مختلف گیم پلی بازی نیازمند تلاش نسبتا زیادی است. با این حال با اندکی صبر و تمرین می‌توانید به زیر و بم بازی مسلط شوید و از یکی از برترین بازی های شبیه‌سازی ورزشی برای iOS و اندروید لذت ببرید.

دانلود بازی Real Cricket 24 برای iOS

دانلود بازی Real Cricket 24 برای اندروید

FIFA Soccer

بهترین بازی ورزشی iOS اندروید

بازی FIFA Soccer یکی از محبوب‌ترین عناوین شبیه‌سازی ورزشی در دنیا به شمار رفته و توسط میلیون‌ها نفر در مناطق مختلف جهان تجربه می‌شود. در این بازی هدف اصلی گیمرها ساخت تیم فوتبال رویایی و غلبه بر تمامی رقباست. گیمرهای علاقمند می‌توانند در این مسیر بازیکنان مختلفی را انتخاب کرده و خریداری کنند، ترکیب‌ها و چینش‌های مختلف را انتخاب نمایند و با آنلاک کردن قابلیت‌های مختلف بازیکنان مسیر قهرمانی در بازی را هموار سازند.

گیم پلی بازی به‌لطف سیستم کنترل دستی آن بسیار روان بوده و قابلیت‌هایی مثل پاسکاری، تکل و شوت زدن با دقت بیشتری انجام می‌شود. FIFA Soccer همچنین با ارائه سطح جزئیات بصری فوق‌العاده بالا و انیمیشن‌های بسیار زنده و روان تجربه‌ای جذاب از ورزش فوتبال را به علاقمندان پرشور این ورزش ارائه می‌کند. در عین حال، شاید بزرگترین ایراد این بازی رابط کاربری درهم ریخته آن باشد که پیدا کردن گزینه‌های مختلف و یادگیری قابلیت‌های متعدد بازی را اندکی دشوار می‌کند. بنابراین در صورتی که در نسخه‌های بعدی بازی شاهد طبقه‌بندی بهتر قابلیت‌های مختلف بازی در دسته‌های گوناگون باشیم می‌توان آن را یک بازی بی‌نقص توصیف کرد!

دانلود بازی FIFA Soccer برای iOS

دانلود بازی FIFA Soccer برای اندروید

NBA 2K Mobile Basketball Game

شبیه ساز NBA موبایل

شبیه‌سازی بسکتبال 2K بالاترین امتیاز را در میان تمامی عناوین با محوریت شبیه‌سازی بسکتبال روی گوشی‌های موبایل دارد. در این بازی شما می‌توانید با جمع‌آوری کارت‌های مختلف تیم رویایی خود را تشکیل داده و در آن به سمت قهرمانی در NBA گام بردارید. این بازی همچنین به‌طور پیوسته مینی‌گیم‌هایی تحت نام Drills را به‌طور هفتگی به گیمرها ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد که چالش‌هایی مرتبط با بازی بسکتبال را به انجام رسانده و جایزه دریافت کنید! علاوه بر این در NBA 2K Mobile Basketball Game همچنین می‌توانید به گروه‌های مختلفی ملحق شده و بازی با سایرین را در این گروه‌ها تجربه کنید.

گیم پلی بازی ساده و سرراست طراحی شده و یادگیری آن به‌سادگی امکان‌پذیر خواهد بود. این بازی از سیستم کنترل دستی برای انجام فعالیت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین فعالیت‌هایی مثل دفاع کردن، دزدیدن توپ و پرتاب آن به‌صورت کامل توسط گیمر کنترل خواهد شد. این مساله باعث می‌شود که تجربه بازی بسیار واقع‌گرایانه‌تر و جذاب‌تر باشد.

دانلود بازی NBA 2K Mobile Basketball Game برای iOS

دانلود بازی NBA 2K Mobile Basketball Game برای اندروید

Hockey All Stars

بهترین بازی ورزشی iOS اندروید

Hockey All Stars برترین تجربه موبایل بازی هاکی و یکی از بهترین بازی های ورزشی برای اندروید و iOS است که به‌خوبی توانسته حس و حال و هیجان ورزش هاکی را به گیمرهای موبایل ارائه دهد. با پیشرفت شما در بازی، امکان ارتقا و تقویت تیم ستارگان شما از طریق تمرین یا به دست آوردن کارت‌های مختلف فراهم خواهد شد. شما در بازی همچنین یا می‌توانید در برابر بات‌ها به رقابت بپردازید یا به‌صورت آنلاین مقابل تیم سایر بازیکنان از نقاط مختلف دنیا قرار گیرید.

قوانین بازی هاکی به ساده‌ترین شکل ممکن در شبیه‌ساز موبایل Hockey All Stars تعبیه شده‌اند؛ به‌طوریکه گیمرها می‌توانند در این بازی با اندکی تمرین دزدیدن توپ از رقیب را یاد گرفته و در مانوورهای استراتژیک و رساندن توپ به سایرین استاد شوند. همچنین فرآیند شوت‌زنی و امتیازآوری در این بازی نیز بسیار هیجان‌انگیز و درگیرکننده طراحی شده است.

همچنین بخوانید:

بهترین بازی های سبک مبارزه‌ای برای اندروید + لینک دانلود از گوگل پلی

البته بات‌هایی که بازی روبروی گیمرها قرار می‌دهد عموما بسیار ضعیف طراحی شده و حتی اصول اولیه دفاع و حمله در هاکی را هم بلد نیستند! به این ترتیب بازی کردن در برابر آن‌ها بسیار ساده خواهد بود. بنابراین با ایجاد یک سیستم هوش مصنوعی متعادل و رقابتی‌تر در بازی می‌توان امیدوار بود که Hockey All Stars بتواند علاقمندان بسیار بیشتری به بازی هاکی روی یخ را به سمت خود جذب کند.

دانلود بازی Hockey All Stars برای iOS

دانلود بازی Hockey All Stars برای اندروید

EA Sports UFC 2

بازی UFC 2 Mobile

UFC Mobile 2 با وعده ارائه تجربه‌ای اکشن و پایبند به واقعیت با بهره‌گیری از مبارزان شناخته شده سرتاسر دنیا روانه بازار شده است! شما در این بازی می‌توانید در رویدادهای مختلف شرکت کرده و در نقش بزرگترین مبارزان نبردهای UFC در جهان قرار گیرید.

در این بازی با سوایپ کردن به سمت چپ، راست و پایین می‌توانید مشت‌ها و لگدهای خود را روانه بدن حریفتان کنید و پس از اجرای یک کمبوی سه‌تایی نیز به یک قابلیت ویژه کاراکتر انتخابی خود دسترسی پیدا کرده و از این طریق حریفتان را راحت‌تر از قبل از میدان به‌در کنید. شما همچنین می‌توانید مبارز خود را تمرین داده و با ارتقای توانایی‌های او از این طریق، در مبارزات سنگین‌تری شرکت کرده و پیروز شوید.

دانلود بازی EA Sports UFC 2 برای iOS

دانلود بازی EA Sports UFC 2 برای اندروید

جمع بندی

بهترین بازی ورزشی iOS اندروید

دنیای بازی‌های ورزشی موبایل موفق شده تعامل کاربران با ورزش‌های مورد علاقه‌شان را با یک انقلاب روبرو کند. تمامی عناوین معرفی شده در این متن در شما بهترین بازی های ورزشی پلتفرم‌های iOS و اندروید قرار می‌گیرند که واقع‌گرایانه‌ترین و درگیرکننده‌ترین تجربه گیم پلی را با گرافیک جذاب و سیستم کنترل بسیار خلاقانه همراه نموده‌اند تا گیمرهای موبایل را به تجربه بازی‌های ورزشی ترغیب کنند.

البته همان‌طور که در متن نیز اشاره شد، برخی از این عناوین هنوز جای پیشرفت داشته و می‌توانند در برخی زمینه‌ها ایراداتشان را رفع کنند. با این وجود تجربه ارائه شده توسط اکثر آن‌ها سطحی بالاتر از شبیه‌سازی‌های ورزشی را ارائه کرده و لذت و هیجان تجربه رشته‌های ورزشی گوناگون با کشیدن انگشت روی صفحه نمایش گوشی هوشمند را در اختیارتان قرار خواهند داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*