مشخصات دوربین گلکسی اس 25 اولترا - Galaxy S25 Ultra

مشخصات دوربین گلکسی S25 منتشر شد؛ تغییراتی بزرگ در راه است

مشخصات دوربین گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ افشا شد و به نظر می‌رسد Galaxy S25 Ultra با جهشی دیگر رقابت را برای آیفون هرچه سخت‌تر می‌کند.

در حالی که زمان زیادی از عرضه گلکسی S24 نمی‌گذرد، از چند ماه قبل شنیده‌های زیادی درباره نسخه بعدی پرچمدار سامسونگ به گوش می‌رسد. آخرین اخبار تکنولوژی هم حکایت از این دارند که نسخه اولترا گلکسی S25 از لحاظ دوربین ارتقایی چشمگیر به خود خواهد دید. گلکسی S24 اولترا پیش از این هم در زمینه عملکرد دوربین پا به پا با آیفون 15 پرو مکس رقابت می‌کرد و با ارتقای پرچمدار بعدی سامسونگ باید رقابت آن با آیفون 16 پرو مکس حتی هیجان‌انگیزتر شود.

مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی S25 اولترا

افشاگر شناخته‌شده «آیس یونیورس» (Ice Universe) در شبکه اجتماعی چینی ویبو مشخصات دوربین های گلکسی S25 اولترا منتشر کرد که از تغییرات قابل توجه این گوشی جدید نسبت به گذشته حکایت می‌کنند.

مشخصات دوربین گلکسی اس 25 اولترا - Galaxy S25 Ultra

به گفته این افشاگر، این گوشی از دوربین‌های اصلی 200 مگاپیکسلی، سوپر تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری، تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری و اولترا واید 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این در حالی است که پیش‌تر اس 24 اولترا به‌جای تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 3 باربری و اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی، به ترتیب دوربین‌های تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی و اولترا واید 12 مگاپیکسلی داشت.

با توجه به گزارش آیس یونیورس، دست کم دو دوربین S25 Ultra از لحاظ تعداد پیکسل پیشرفت محسوسی را تجربه کرده‌اند. در مقطع کنونی نمی‌توان مشخص کرد که این تغییرات دقیقاً چه تاثیری روی خروجی عکس و ویدیو این گوشی خواهند داشت، اما به وضوح باید دوربین آن در زمینه‌های مختلف ارتقا پیدا کند.

مشخصات دوربین گلکسی اس 25 اولترا - Galaxy S25 Ultra

در همین حال گزارش‌های پیشین خبر از این می‌دادند که گلکسی S25 اولترا در پنل پشتی خود سه دوربین خواهد داشت، ولی با بنا به گفته آیس یونیورس، کماکان همان ترکیب چهار دوربین حفظ خواهد شد. در هر صورت باید تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی پرچمدار یا حداقل افشای اطلاعات از سوی منابع موثق متعدد منتظر ماند.

سامسونگ پیش از سری گلکسی اس 25 به‌زودی در 10 ژوئیه مصادف با 20 تیر از پرچمداران تاشو خود گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی خواهد کرد. البته این‌ها تنها محصولات سامسونگ در رویداد آنپکد جدید این شرکت نیستند و پیش‌بینی می‌شود گلکسی واچ 7 و گلکسی رینگ هم در جریان آن به نمایش گذاشته شوند. البته گلکسی رینگ اولین بار در کنگره جهانی موبایل 2024 معرفی شد، ولی هنوز سوالات بی‌پاسخ زیادی درباره آن وجود دارد که انتظار می‌رود سامسونگ در این رویداد به آن‌ها پاسخ بدهد.

در گجت نیوز بخوانید:
سامسونگ گلکسی M35 5G معرفی شد؛ باتری پرادعا و پشتیبانی نرم‌افزاری بلندمدت سورپرایز بزرگ سامسونگ برای گلکسی اس ۲۶ تبلیغ جدید سامسونگ باعث خشم اپل بازها می‌شود لیست گوشی های سامسونگ که آپدیت اندروید 15 و بروزرسانی ONE UI 7 را دریافت می‌کنند