خدمات تعمیرات پرینتر

مرکز خدمات تعمیرات پرینتر و ماشین های اداری

در دنیای پرسرعت امروز، هرگونه وقفه در سیستم های اداری باعث زیان سنگین شما عزیزان می‌شود. از این رو فیدارپرینت با ارائه خدمات تخصصی تعمیرات پرینتر و شارژ کارتریج، پاسخگوی سریع هرگونه نیاز در ماشین های اداری شماست.

خدمات فیدارپرینت

تعمیرات پرینتر: متخصصان ما با استفاده از دانش فنی روز و قطعات اصلی، تعمیرات انواع پرینتر را انجام می‌دهند.

شارژ کارتریج: ما با استفاده از تونرهای با کیفیت و برند، کارتریج‌های شما را در سریع‌ترین زمان شارژ می‌کنیم تا چاپی واضح و بدون مشکل داشته باشید.

تعهد به کیفیت: ما در فیدارپرینت به کیفیت خدمات‌مان افتخار می‌کنیم و همواره سعی داریم تجربه‌ای بی‌نظیر برای مشتریان‌مان فراهم آوریم، از این رو تمامی خدماتی که در فیدارپرینت انجام می‌دهید دارای گارانتی یک ماهه می‌باشد.

تماس با فیدارپرینت : برای کسب اطلاعات بیشتر و یا درخواست خدمات تعمیرات پرینتر و یا شارژ کارتریج، با شماره‌های : 09124120848 _ 02188931562 _ 02186023735 تماس بگیرید. تیم ما هر لحظه آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

تعمیرات پرینتر

ما می‌دانیم که پرینترها نقش حیاتی در جریان کاری شما دارند؛ اما همانند هر دستگاه دیگری، پرینترها نیز گاهی اوقات دچار مشکل می‌شوند. از این رو فیدارپرینت با سال‌ها تجربه موفق در زمینه تعمیرات پرینتر، آماده است تا به شما خدمات مطمئن و با کیفیت در زمینه تعمیرات پرینتر و شارژ کارتریج و… را ارائه کند.

تعمیرات انواع پرینترهای hp،canon،epson و…

در فیدارپرینت، ما به دقت و مهارت در تعمیرات پرینتر اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم. تیم متخصص ما با استفاده از ابزارهای پیشرفته و دانش فنی به‌روز، قادر به تشخیص و رفع انواع مشکلات پرینتر از جمله مسائل مربوط به پیک آپ پرینتر، مشکلات کارتریج، اختلالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و غیره هستیم.

تعمیر و سرویس پرینتر HP

ما در فیدارپرینت تعمیرات تمام مدل‌های پرینتر اچ پی را به صورت کامل تعمیر می‌کنیم و شما می‌توانید برای تعمیرات پرینتر HP خود با شماره تماس‌های فیدارپرینت تماس بگیرید.

تعمیرات و سرویس پرینتر CANON

یکی دیگر از خدمات فیدارپرینت تعمیر پرینتر های کانن می‌باشد که این پرینترها یکی دیگر از پرینترهای باکیفیت می‌باشد که شرکت فیدارپرینت تمام خدمات تعمیر و یا شارژ کارتریج پرینترهای کانون رو انجام می‌دهد.

سرویس و تعمیرات پرینتر سامسونگ

ما در فیدارپرینت، با دسترسی به ابزارهای پیشرفته و دانش فنی عمیق، قادر به تعمیر و رفع انواع مشکلات پرینترهای سامسونگ هستیم. از مشکلات مربوط به کشیدن کاغذ گرفته تا اختلالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تیم فیدارپرینت هر مشکلی که برای پرینتر شما اتفاق افتاده باشد را با دقت و مهارت بالا برطرف می‌کند.

شارژ کارتریج پرینتر

علاوه بر تعمیرات پرینتر، فیدارپرینت خدمات شارژ کارتریج را نیز با استفاده از جوهر و یا تونر با کیفیت و ماندگاری بالا ارائه می‌دهد. ما در فیدارپرینت می‌دانیم که کیفیت چاپ برای شما اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل، تنها از مواد مصرفی استاندارد و تایید شده استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر برگه چاپ شده دارای وضوح و دقت بالایی است.

خدمات تعمیرات پرینتر

تعهد به رضایت مشتری

مشتریان ما می‌توانند از تعهد ما به رضایت مشتری اطمینان داشته باشند؛ زیرا ما در فیدارپرینت، به کیفیت خدمات‌مان افتخار می‌کنیم و همواره سعی داریم تجربه‌ای بی‌نظیر برای مشتریان‌مان فراهم آوریم. به همین دلیل تمامی خدمات ما دارای یک ماه گارنتی تعمیر می‌باشد. همچنین شما می‌توانید قبل از تعمیرات پرینتر و یا شارژ کارتریج خود از فیدارپرینت مشاوره قبل از تعمیر پرینتر گرفته تا پشتیبانی پس از خدمات، ما در هر مرحله در کنار شما هستیم.

چرا خدمات فیدارپرینت را انتخاب کنید؟

  • تیم متخصص و با تجربه
  • استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت
  • خدمات سریع و قابل اعتماد
  • تعمیرات پرینتر همراه گارانتی
  • مشاوره تخصصی قبل از انجام خدمات
  • قیمت‌های رقابتی
  • تعمیرات پرینتر در محل

تعمیرات پرینتر در محل چگونه انجام می‌شود؟

تعمیرات پرینتر در محل به این صورت انجام می‌شود که شما عزیزان بعد از تماس با مرکز تعمیرات فیدارپرینت مدل پرینتر و ایراد موجود را به کارشناس ما ارائه داده و سپس کارشناس تعمیرات پرینتر ما هزینه‌های حدودی تعمیر دستگاه شما را اعلام می‌کند و سپس کارشناس تعمیرات پرینتر و شارژ کارتریج ما به محل اعلامی از طرف شما آمده و پس از کارشناسی توسط کارشناس ما و اعلام نظر خود بعد از تایید شما پرینتر شما تعمیر می‌شود.

نکته: در صورتی که تعمیر پرینتر شما نیازمند سرویس جنرال داشته باشد و یا پرینتر شما نیازمند تست زیاد و یا تعمیرات اساسی داشته باشد کارشناس ما دستگاه شما را رسید کرده و کلیه مشخصات پرینتر شامل مدل و برند و همچنین سریال نامبر دستگاه شما را رسید کرده و دستگاه شما به مرکز تعمیرات پرینتر فیدارپرینت ارسال می‌شود تا مشکلات دستگاه شما برطرف شده و تست‌های لازم از دستگاه گرفته شود.

هزینه تعمیرات پرینتر در محل به چه صورت است؟

یکی دیگر از خدمات فیدارپرینت، تعمیر پرینتر در محل می‌باشد که در صورت درخواست مشتری برای تعمیرات پرینتر در محل مشتری صورت می‌گیرد که به سریع‌تر شدن زمان تعمیر دستگاه شما می‌انجامد.

یکی از سوالات پر تکرار در زمان درخواست تعمیرات پرینتر در محل هزینه‌ها و اجرت تعمیر در محل می‌باشد که باید خدمتتان عرض شود هزینه تعمیرات پرینتر و یا شارژ کارتریج و … در محل با انجام خدمات در مرکز تعمیرات فیدارپرینت تفاوتی ندارد و به صورت یکسان می‌باشد.

شما عزیزان برای دریافت خدمات تعمیرات پرینتر در محل و یا شارژ کارتریج در محل و… با شماره‌های: 09124120848 _ 02188931562 _ 02186023735 _ 09126506765 تماس بگیرید.

برخی از خدمات فیدارپرینت

  • خدمات سرویس پرینتر شامل شست‌وشوی داخلی و قاب‌های پرینتر، گریس کاری گیربکس، فیوزر، شست‌وشوی سنسورهای حرکتی و… می‌باشد
  • شارژ کارتریج رنگی که شامل تخلیه کامل مخرن ضایعات کارتریج و شارژ کارتریج فابریکی و یا طرح، تعویض قطعات کارتریج بسته به انتخاب مشتری
  • نصب درایور کامل پرینتر شامل درایورهای اسکنر،پرینتر و…
  • و…

تعمیر پرینتر در فیدارپرینت چه مقدار زمان‌بر است

تعمیر پرینتر در مرکز تعمیرات فیدارپرینت حدالامکان تا 24 ساعت و حداکثر تا 48 ساعت، بعد از دریافت دستگاه تعمیر شده و برای شما ارسال می‌شود؛ ولی در صورت بروز مشکل و یا طولانی‌تر شدن زمان تعمیر پرینتر با شما تماس گرفته و به شما اطلاع‌رسانی می‌شود.

خدمات تعمیرات پرینتر

تعمیر چه پرینترهایی در فیدارپرینت انجام می‌شود؟

  • تعمیرات تمامی پرینترهای HP (اچ پی) شامل :hp laserjet 2035، hp laserjet 127 ،hp laserjet p1102 و…
  • تعمیر تمامی پرینترهای EPSON (اپسون) شامل : EPSON P50 ،EPSON T50،EPSON L805 و…
  • سرویس و تعمیر تمامی پرینترهای CANON (کنان) شامل :i-SENSYS MF216N ، 6030 ،3010 و…
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*