فروش سوزوکی جیمنی

فروش سوزوکی جیمنی شروع شد + جزئیات

فروش سوزوکی جیمنی از ۷ خرداد ۱۴۰۳ در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی آغاز شد. قیمت و مشخصات خودرو آفرودی SUZUKI Jimny را اینجا ببینید.

خبر خوب برای علاقمندان به آفرود: شرکت راسا موتور خاورمیانه در جدیدترین طرح فروش خودروهای وارداتی، نسخه 5 در سوزوکی جیمنی را عرضه کرده است. متقاضیانی که در اسفند 1401 در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده و اولویت آنها مشخص شده است، قادر به ثبت نام برای خرید  این خودرو هستند. تاریخ ثبت نام فروش سوزوکی جیمنی از دوشنبه 7 خرداد 1403 آغاز شده و تا ساعت 23:59 روز چهارشنبه 9 خرداد 1403 ادامه پیدا می‌کند.

آنطور که در اطلاعیه سامانه یکپارچه آمده، قیمت علی‌الحساب برای این خودرو آفرودی پنج درب، ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. در مجموع اگر به دنبال یک خودروی آفرود جمع و جور، جادار و کم‌مصرف هستید، سوزوکی جیمنی 5 در می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما باشد. البته توصیه می‌کنیم که قبل از خرید رانندگی با این خودرو را تجربه کنید و از تمام مزایا و معایب آن آگاه شوید.

فروش سوزوکی جیمنی

جیمنی شتاب بالایی ندارد و برای رانندگی پر سرعت مناسب نیست. حدوداً ۱۵ ثانیه طول می‌کشد تا این خودرو از شتاب ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. به دلیل ارتفاع زیاد، ممکن است پایداری آن در جاده‌های پرپیچ و خم به اندازه خودروهای سواری نباشد. مصرف سوخت آن هم طبق اعلام سازنده، ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

از دیگر مشخصات این خودرو می‌توان به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با توان تولید ۱۰۱ اسب بخار، گشتاور ۱۳۰ نیوتن‌متر، سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک و جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک اشاره کرد. ما در مقاله‌ای به معرفی کامل سوزوکی جیمنی ۵ درب پرداخته‌ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

در گجت نیوز بخوانید:
شرایط فروش سوزوکی بالنو و سیاز در فروردین ۱۴۰۳ سوزوکی ویتارا جدید با طراحی متفاوت و امکانات متنوع معرفی شد اولین شرایط فروش سوزوکی Jimny و سوزوکی فرانکس وارداتی + قیمت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*