قیمت جی ای سی GS3 امزوم

قیمت جی ای سی GS3 امزوم (GAC GS3 Emzoom) در بازار ایران مشخص شد

پس از تحویل اولین سری خودرو کراس اوور جی ای سی GS3 امزوم به مشتریان، قیمت این خودرو در بازار آزاد نیز مشخص شده است.

زمستان سال گذشته بود که خودرو کراس اوور اسپرت جی ای سی GS3 توسط شرکت راسا موتور خاورمیانه در کشورمان معرفی شد. حال به‌تازگی و پس از گذشت چند ماه، اولین سری این خودرو با عنوان GAC GS3 Emzoom مدل ۲۰۲۴ پس از پلاک‌گذاری به مشتریان تحویل شده است. به همین سبب قیمت‌گذاری این خودرو در بازار آزاد نیز آغاز شده که نشان از اختلاف قیمت فاحش آن با قیمت نمایندگی دارد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام قیمت این محصول اسپرت وارداتی و معرفی اجمالی مشخصات آن می‌پردازیم.

قیمت فضایی کراس اوور جی ای سی GS3 امزوم در بازار

نام خودروقیمت مصوب (تومان)قیمت بازار آزاد (تومان)
جی اِی سی GS3 امزوم۱ میلیارد و ۹۸۷ میلیون و ۲۱۴ هزار تومان۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان

در حالی که شرکت راسا موتور خاورمیانه خودرو کراس اوور وارداتی جی ای سی GS3 امزوم را با قیمت ۱ میلیارد و ۹۸۷ میلیون و ۲۱۴ هزار تومان به مشتریان عرضه کرده بود، اما دلالان و مالکان برچسب قیمتی حدود ۳ میلیارد و ۱۰۰ الی ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای این خودرو در نظر گرفته‌اند که نشان از قیمت بسیار بالای آن در بازار آزاد دارد و از این حیث ارزش خرید این خودرو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اما با توجه به این‌که راسا موتور خاورمیانه تحویل حجم گسترده‌ای از این خودرو وارداتی را آغاز کرده است، انتظار می‌رود با افزایش عرضه و حضور این محصول در خیابان‌ها، قیمت آن نیز در بازار آزاد کاهش یابد.

معرفی اجمالی GAC GS3 Emzoom راسا موتور

در بخش فنی، این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز به فناوری پاشش مستقیم سوخت (GDI) با قدرت ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور ۲۷۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. مجموع این توان توسط یک جعبه دنده اتوماتیک ۷ سرعته دو کلاچه با سیستم کلاچ خیس (WDCT) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این قدرت باعث می‌شود تا GS3 در ۷.۵ ثانیه از حالت سکون تا سرعت صد کیلومتر بر ساعت شتاب‌گیری کند.

نمای داخل جی ای سی GS3 امزوم

از جمله امکانات جی ای سی GS3 امزوم می‌توان به ۶ کیسه هوای ده نقطه‌ای، سامانه کنترل پایداری، هشدار برخورد از جلو، نور بالای اتوماتیک، ترمز اضطراری، رادار حرکت بین خطوط، هشدار خروج از خط، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سامانه کنترل حرکت در سرازیری، رادار تابلوخوان، رادار کمکی راننده در ترافیک، پارک دوبل خودکار، دستگیره‌های مخفی شونده، سنسور نور، سنسور باران، تهویه صندلی‌های ردیف جلو، سقف پانوراما، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تصفیه هوای داخل کابین، نورپردازی داخل کابین، کروز کنترل تطبیقی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی‌مدیا، جلوآمپر دیجیتال و… اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
از دست ندهید:
فروش سوزوکی جیمنی شروع شد + جزئیات خودرو دانگ فنگ آئولوس با برند مارس روانه خیابان های کشور می‌شود + مشخصات شرایط فروش هونگچی E-QM5، سدان برقی وارداتی در خرداد 1403