شرایط فروش هونگچی E-QM5

شرایط فروش هونگچی E-QM5، سدان برقی وارداتی در خرداد 1403

شرکت بی ام کارز (BM Cars) با صدور یک بخشنامه، شرایط فروش، نحوه تکمیل وجه و قیمت نهایی خودرو برقی هونگچی E-QM5 را اعلام کرد.

پس از اتمام مرحله اول ثبت نام خودروهای برقی در سامانه یکپارچه، شرکت بی ام کارز به‌عنوان زیربرند گروه خودروسازی بهمن موتور، نحوه عرضه و قیمت هونگچی E-QM5 را مشخص کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات فروش این سدان برقی چینی می‌پردازیم.

شرایط فروش خودرو برقی هونگچی E-QM5 در خرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش هونگچی E-QM5

طبق اعلام شرکت بی ام کارز، خودرو برقی هونگچی E-QM5 با قیمت ۲ میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۴۸ هزار تومان به متقاضیان واجد شرایط اعلام شده از سوی سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد. همچنین موعد تحویل خودرو هفته آخر مهر ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

به همین منظور، متقاضیان واجد شرایط مشخص شده از طریق قرعه کشی می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۸ خرداد ماه ۱۴۰۳ لغایت ساعت ۱۲ شب روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه سال جاری با مراجعه به وبسایت فروش محصولات گروه بهمن به نشانی https://bahman.iranecar.com/bmcars نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه اقدام نمایند. برای این خودرو، سه سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی (بسته به فرا رسیدن زودهنگام هر کدام) در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است آمار ثبت نام کنندگان خرید خودروهای برقی در دور اول بسیار بالا و بی‌سابقه بوده و به همین منظور شانس برندگان قرعه کشی بسیار پایین آمده است.

مشخصات فنی HONGQI E-QM5 وارداتی

هونگچی E-QM5 نخستین خودروی تمام الکتریکی گروه بهمن در ایران است. این سدان برقی محصول جدیدی از برند چینی هونگچی به‌شمار می‌رود که در سال 2021 در چین معرفی شد. هونگچی زیرمجموعه گروه فاو (FAW) چین است و محصولات لوکس آن در رقابت با برندهای لوکس اروپایی قرار دارند. یکی دیگر از محصولات وارداتی این شرکت در کشورمان که با قیمتی نجومی در بازار ایران معامله می‌شود هونگچی H5 است.

هونگچی E-QM5 از یک موتور الکتریکی با توان 140 کیلووات (187 اسب بخار) و گشتاور 320 نیوتن‌متر بهره می‌برد. برای این خودرو مجموعه باتری 54 کیلووات‌ساعتی نیز در نظر گرفته شده است. این سدان چینی با یک بار شارژ باتری‌ها می‌تواند مسافتی برابر با 431 کیلومتر را بپیماید. باتری‌های این خودرو با شارژ عادی ظرف مدت 8 ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود و با شارژر سریع نیز می‌توان ظرف مدت 30 دقیقه تا 80 درصد ظرفیت باتری را شارژ کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی هونگچی E-QM5 بی ام کارز

نمای داخل هونگچی E-QM5

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به تنظیم برقی صندلی‌ راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، باز و بسته شدن آینه‌‌های جانبی به‌صورت برقی همراه با گرم‌کن و چراغ راهنما، چراغ‌های روز، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، کروز کنترل، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهولد، 6 عدد کیسه هوای ایمنی، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم ترمز اضطراری (AEBS) و دوربین 360 درجه اشاره کرد.

از رقبای اقتصادی این خودرو می‌توان به لونا GRE و سینوگلد و همچنین کی ام سی J7 برقی اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: