قیمت جی ای سی امکو

قیمت جی ای سی امکو (GAC Emkoo) لوکس‌ترین شاسی بلند وارداتی در بازار مشخص شد

با تحویل سری اول محصولات وارداتی راسا موتور به مشتریان، قیمت خودرو شاسی بلند لوکس جی ای سی امکو (GAC Emkoo) نیز در بازار مشخص شد.

شرکت راسا موتور خاورمیانه تحویل بخشی از خودروهای ثبت نامی خود به مشتریان را آغاز کرده و در این بین خودرو کراس اوور جی ای سی امکو به‌عنوان لوکس‌ترین و خاص ترین محصول وارداتی این شرکت در بازار آزاد قیمت‌گذاری شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام قیمت GAC Emkoo وارداتی می‌پردازیم و مشخصات آن را به اختصار معرفی می‌نماییم.

قیمت جی ای سی امکو؛ گران‌ترین شاسی بلند چینی بازار

نام خودروقیمت مصوب قیمت بازار آزاد
جی ای سی امکو۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

خودرو جی ای سی امکو، پرچمدار محصولات گک (GAC) در بازار ایران به‌حساب می‌آید. در حالی که این خودرو از سوی شرکت راسا موتور خاورمیانه با برچسب قیمتی ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان به مشتریان عرضه شده بود، اما مالکان و دلالان در بدو تحویل، قیمت حدودی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای این خودرو در نظر گرفته‌اند تا بدین ترتیب شاسی بلند جی ای سی لقب گران‌ترین کراس اوور چینی بازار را از آن خود نماید. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که خودرو جتا VS7 نیز در اوایل عرضه خود در بازه قیمتی مشایه با امکو قرار داشت.

مشخصات فنی و امکانات GAC Emkoo وارداتی

پیشرانه جی ای سی امکو راسا موتور از نوع چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ با سیستم پاشش سوخت مستقیم یا همان GDI است که قادر به تولید حداکثر توان 177 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتن‌متر است. مجموع این توان توسط جعبه دنده اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه از نوع تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو هم روی ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده و شتاب صفر تا صد آن در بهترین حالت حدود ۷ ثانیه است. همچنین باید اشاره کنیم که موتور جی ای سی امکو 16 سوپاپ است و از تکنولوژی DOHC هم بهره می‌برد و با کد 4A15J2 شناخته می‌شود.

نمای داخل جی ای سی امکو

از جمله امکانات جی ای سی امکو می‌توان به ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، ترمز اضطراری، رادار حرکت بین خطوط، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رادار هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط، نور بالای اتوماتیک، رادار کمکی راننده در ترافیک، رادار تابلوخوان، کروز کنترل تطبیقی، شیفتر پشت فرمان، فرمان کمکی برقی، تهویه صندلی‌های جلو، سنسور نور، کیت صدای اگزوز، سانروف، تهویه اتوماتیک با قابلیت تصفیه هوای داخل کابین، ترمز پارک برقی، اتو هلد، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم صوتی حرفه‌ای، جلوآمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی سیستم مالتی‌مدیا، شارژر بی‌سیم، استارت دکمه‌ای و… اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
شاسی بلند جذاب GAC GS4 MAX معرفی شد؛ منتظر ورود به ایران باشیم؟ قیمت جی ای سی GS3 امزوم (GAC GS3 Emzoom) در بازار ایران مشخص شد جی ای سی آیون ؛ کراس اور برقی جدید راسا موتور + ویدیو