گوشی هواوی انجوی ۷ اس

گوشی هواوی انجوی ۷ اس با ظاهری شبیه به Pura و قیمت پایین‌تر رونمایی شد

گوشی اقتصادی و خوش قیمت گوشی هواوی انجوی ۷ اس – Huawei Enjoy 7s با ظاهری شبیه به گوشی پرچمدار هواوی پورا و مشخصات جذاب رونمایی شد.

کمپانی هواوی در دسامبر سال ۲۰۲۳ از گوشی Enjoy 70 با تراشه Kirin 710A در چین رونمایی کرد. در ژانویه سال جاری نیز شاهد معرفی مدل Enjoy 70 Pro مجهز به اسنپدراگون ۶۸۰ بودیم. این روند در ماه فوریه با معرفی Enjoy 70z با تراشه Kirin 710A ادامه یافت. حال به صورت غیرمنتظره‌ای، هواوی از چهارمین عضو این خانواده با نام Enjoy 70s در چین پرده برداشت. در ادامه نگاهی به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت گوشی هواوی انجوی ۷ اس خواهیم داشت.

مشخصات و امکانات گوشی هواوی انجوی ۷ اس

گوشی هواوی از پنل نمایشگر ۶.۷۵ اینچی IPS LCD با ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. طراحی قاب پشتی آن شبیه به نسخه ساده‌ شده سری پرچمدار nova 70 به نظر می‌رسد.

گوشی هواوی انجوی ۷ اس

صفحه نمایش Enjoy 70s رزولوشن HD پلاس برابر با ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی به حسگر اثر انگشت جانبی و کلید اختصاصی Enjoy X برای دسترسی به پرکاربردترین برنامه‌ها مجهز شده است. همچنین کاربر می‌تواند بنا به ترجیحات خود، این کلید را برای سایر کارکردها شخصی‌سازی کند.

در بخش جلویی دستگاه، شاهد دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستیم. در پنل پشتی نیز یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. این گوشی با سیستم‌عامل Harmony OS 4 عرضه می‌شود.

از نظر سخت‌افزاری، Enjoy 70s از تراشه Kirin 710A قدرت می‌گیرد. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. به نظر نمی‌رسد که درگاه کارت حافظه microSD برای آن تعبیه شده باشد.

گوشی هواوی انجوی ۷ اس

Enjoy 70s باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ وات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این گوشی از امکانات دیگری نظیر دو‌سیم‌کارته 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، GPS و درگاه USB-C نیز پشتیبانی می‌کند.

Enjoy 70s در دو نسخه با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. قیمت این نسخه‌ها به ترتیب ۱۱۹۹ یوان (حدود ۱۶۵ دلار) و ۱۳۹۹ یوان (حدود ۱۹۰ دلار) تعیین شده است. این گوشی در سه رنگ مشکی طلایی، سفید برفی و آبی یخی قابل خریداری است.

در گجت نیوز بخوانید:
هواوی پورا ۷۰ اولترا، تاج پادشاهی دوربین گوشی های موبایل را بر سر گذاشت هواوی با عرضه خانواده گوشی های پورا 70 (Pura 70) با قدرت به بازار جهانی بازگشت بررسی ویدیویی هواوی پیورا ۷۰ اولترا ؛ پرچمدار جدید چینی‌ها را در این ویدیو ببینید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*