دوربین هواوی پورا 70 اولترا در دگزومارک

هواوی پورا 70 اولترا، تاج پادشاهی دوربین گوشی های موبایل را بر سر گذاشت

پلتفرم دگزومارک، نتایج آزمون‌های دوربین هواوی پورا 70 اولترا – Huawei Pura 70 Ultra را منتشر کرده و تاج پادشاهی را به آن داده است.

DxOMark، مرجع معتبر ارزیابی دوربین‌های گوشی‌های هوشمند، با اعطای رتبه‌ نخست در رده‌بندی دوربین‌هایش، هواوی پورا 70 اولترا را به‌عنوان پادشاه جدید عکاسی با موبایل معرفی کرده است. این دستاورد چشمگیر، پرچمدار جدید هواوی را با اختلاف قابل توجهی نسبت به رقبا در صدر جدول قرار می‌دهد.

دوربین هواوی پورا 70 اولترا در دگزومارک

در رتبه دوم، شاهد حضور افتخاری آنر مجیک ۶ پرو هستیم که با فاصله قابل توجه پنج امتیازی، نسخه اولترا هواوی Pura 70 را تعقیب می‌کند. تا پیش از این، گوشی آنر پادشاه این اقلیم بود.

راز موفقیت دوربین هواوی پورا 70 اولترا در چیست؟

آزمایش‌های جامع دگزومارک چندین عامل کلیدی را آشکار کرد که گوشی هواوی را به پیشگام عکاسی موبایل تبدیل می‌کند:

  • قهرمان همه‌کاره: این گوشی در طیف گسترده‌ای از سناریوهای عکاسی می‌درخشد. چه ثبت مناظر خیره کننده در نور شدید روز باشد، چه لحظات صمیمی در محیط داخلی یا صحنه‌های خیره‌کننده با نور کم، دوربین این گوشی هوشمند به طور مداوم نتایج استثنایی ارائه می‌دهد.
  • کیفیت تصویر بی‌نظیر: DxOMark بر توانایی دوربین هواوی پورا 70 اولترا در تولید تصاویر باکیفیت و ثابت در جنبه‌های اساسی مانند نوردهی، دقت رنگ و فوکوس خودکار تأکید می‌کند. این ویژگی‌ها به عکس‌هایی منجر می‌شود که واقعی، زنده و با فوکوس دقیق هستند.
  • بهترین زوم در کلاس خودش: پورا ٧٠ اولترا معیاری جدید برای قابلیت‌های زوم در گوشی‌های هوشمند تعیین می‌کند. این دوربین در تمام محدوده‌های زوم، کیفیت تصویر استثنایی ارائه می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد جزئیات دور را با وضوح خارق‌العاده ثبت کنند.
  • پرتره‌های بی‌نقص: ترکیب فوکوس خودکار سریع و دقیق با دیافراگم متغیر، کاربران را قادر می‌سازد تا پرتره‌های خارق‌العاده‌ای خلق کنند. دوربین به افکت بوکه‌ای طبیعی و دلنشین دست می‌یابد که سوژه را به طور مؤثر از پس‌زمینه جدا می‌کند و در عین حال، فوکوس را به طرز چشمگیری حفظ می‌کند.
  • عجایب ماکرو: پورا 70 اولترا در عکاسی از فاصله نزدیک می‌درخشد و تصاویر ماکرو دقیق و واضحی تولید می‌کند که بافت‌ها و جزئیات ریز سوژه‌های کوچک را آشکار می‌سازد.

با وجود برتری بی‌چون و چرای دوربین هواوی پورا 70 اولترا در عکاسی، آزمون DxOMark به محدودیت احتمالی آن در زمینه‌ فیلم‌برداری اشاره‌ دارد. گزارش‌هایی از دشواری‌هایی کاربران به دلیل عدم ثبات تصویر و افت جزئیات، به ویژه در شرایط نور کم وجود دارد.

دوربین هواوی پورا 70 اولترا

با جمع‌بندی نکات ذکر شده، می‌توان گفت هواوی Pura 70 Ultra خود را به‌عنوان یک محصول توانمند در حوزه عکاسی با موبایل تثبیت کرده است. همه‌کاره بودن، کیفیت تصویر بی‌نظیر، قابلیت‌های زوم استثنایی و مهارت آن در عکاسی پرتره و ماکرو، جایگاه این گوشی را به عنوان رهبر در بازار دوربین‌های گوشی‌های هوشمند تثبیت می‌کند.

اگرچه در زمینه فیلم‌برداری جای پیشرفت وجود دارد، اما بدون شک پرچمدار جدید هواوی استاندارد جدیدی را برای ثبت لحظات فراموش‌نشدنی با وضوح و جزئیات بی‌نظیر تعیین می‌کند.

در گجت نیوز بخوانید:
هواوی با عرضه خانواده گوشی های پورا 70 (Pura 70) با قدرت به بازار جهانی بازگشت تصاویر و مشخصات گوشی های Huawei Pura 70 منتشر شد