گوشی شارپ Aquos R9

کمپانی شارپ از دو گوشی جدید با طراحی خاص و جذاب رونمایی کرد

کمپانی شارپ از دو گوشی جدید Aquos R9 و Aquos wish4 رونمایی کرد که اولی میان‌رده با دوربین‌های ۵٠ مگاپیکسلی جذاب و دومی اقتصادی است.

کمپانی شارپ با معرفی دو گوشی هوشمند جدید به نام‌های Aquos R9 و Aquos wish4، سبد محصولات خودش را گسترش داده است. هرچند فروش اولیه این گوشی‌ها تنها به کشور ژاپن محدود می‌شود، اما به نظر می‌رسد بازارهای در حال توسعه نیز به زودی میزبان این مهمانان جدید خواهند بود.

شارپ Aquos R9: قدرتی بی‌نظیر برای عکاسان حرفه‌ای

گوشی شارپ Aquos R9

هر دو گوشی از طراحی مینیمالیستی بهره می‌برند که حاصل همکاری با کمپانی Miyake Design است. اما تمرکز اصلی در Aquos R9 بدون شک روی دوربین آن است. این گوشی با بهره‌گیری از سه حسگر 50 مگاپیکسلی که با همکاری لایکا آن‌ها را توسعه داده، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای عکاسان به ارمغان می‌آورد.

دوربین اصلی این گوشی از یک حسگر 1/1.55 اینچی با لنز Leica Hektor، دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی معادل 23 میلی‌متری بهره می‌برد. یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی با میدان دید 122 درجه، لنز f/2.2 و فاصله کانونی معادل 13 میلی‌متر نیز آن را همراهی می‌کند. سومین دوربین 50 مگاپیکسلی این گوشی در جلوی بدنه تعبیه شده است. این یک حسگر 50 مگاپیکسلی با لنز f/2.2 بوده که به زیبایی درون نمایشگر جایگذاری شده است.

علاوه بر دوربین قدرتمند، نمایشگر 6.5 اینچی Pro IGZO OLED با نرخ تازه‌سازی 240 هرتز و روشنایی خیره‌کننده‌ 1500 نیت، تجربه‌ای فوق‌العاده برای تماشای ویدیو و بازی‌های مهیج را تضمین می‌کند. سیستم صوتی استریو با فناوری Dolby Atmos نیز لذت کار با این گوشی را دوچندان خواهد کرد. گوشی شارپ آکواس R6 که محصول سه سال پیش این کمپانی هست نیز به یک نمایشگر جذاب 240 هرتزی مجهز بود. این نشان می‌دهد که Sharp به بلوغ کامل برای تبدیل شدن به یکی از مهره‌های تأثیرگذار در حوزه تولید نمایشگرهای موبایل رسیده است.

گوشی شارپ Aquos R9

برخلاف نسل‌های پیشین که از تراشه‌های پرچمدار کوالکام بهره می‌بردند، Aquos R9 از تراشه میان‌رده Snapdragon 7+ Gen 3 با 12 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. این گوشی با اندروید 14 عرضه شده و باتری حجیم 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن خیال شما را از نگه‌داشتن طولانی‌مدت شارژ راحت می‌کند. مقاومت در برابر آب و گردوغبار با استاندارد IP68 و MIL-STD-810H از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی محسوب می‌شود. پیشتر نیز از این گوشی‌ساز ژاپنی، محصولات خاص و جذابی مثل شارپ آکواس زیرو 6 را دیده‌ایم که مدت‌ها لقب «سبک‌ترین گوشی 5G جهان» را یدک می‌کشید.

برای گوشی جدید شارپ Aquos R9 دو رنگ سفید و سبز در نظر گرفته شده است. در حالی که هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آن منتشر نشده، اما عرضه آن در کشور ژاپن از تابستان پیش رو آغاز خواهد شد.

شارپ Aquos wish4: اقتصادی اما کارآمد

گوشی شارپ Aquos wish4

اما اگر به دنبال گزینه‌ای اقتصادی‌تر هستید، Aquos wish4 انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. این گوشی با نمایشگر 6.6 اینچی LCD از رزولوشن HD پلاس و تراشه Dimensity 700 همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه، عملکردی روان را برای کارهای روزمره به ارمغان می‌آورد. دوربین اصلی این گوشی نیز 50 مگاپیکسلی با فاصله کانونی معادل 26 میلی‌متر و دیافراگم f/1.8 است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم درون بریدگی قطره‌ای شکلی در بالای نمایشگر جای گرفته است.

گوشی شارپ Aquos wish4

Aquos wish4 هم‌چون برادر بزرگ‌ترش از اندروید 14 بهره می‌برد و باتری حجیم 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن شترژدهی مناسبی را ارائه خواهد کرد. مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP68 و MIL-STD-810H و همچنین استفاده از 60 درصد پلاستیک بازیافتی در ساخت بدنه، از دیگر نکات قابل توجه این گوشی است.

انتخاب رنگ برای Aquos wish4 مشکی، آبی و سفید است. قیمت آن نیژ مثل برادرش مشخص نیست، ولی قطعاً در تابستان پیش رو همزمان با Aquos R9 عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*