گجت اپل واچ گوشی موبایل

این گجت جذاب اپل واچ را به یک گوشی موبایل کوچک تبدیل می‌کند

گجت جذاب تاینی پاد – TinyPod با ظاهر نوستالژیک خود قصد دارد ساعت هوشمند اپل واچ را به یک گوشی موبایل تبدیل کند. در ادامه با این اکسسوری جذاب بیشتر آشنا خواهیم شد.

یکی از جذابیت‌های منحصربفرد گجت‌های اپل برای علاقمندان به تکنولوژی تجربه کاری یکپارچه و کم‌نقص و پشتیبانی از اکسسوری های فوق‌العاده‌ای‌ست که کاربری‌های جذاب و گسترده‌ای به این دستگاه‌ها می‌بخشند. در همین راستا به‌تازگی اخباری از یک دستگاه جدید به گوش می‌رسد که قادر است با اتصال به ساعت هوشمند اپل واچ، آن را به یک جایگزین برای آیفون، آیپد یا آیپاد اپل تبدیل کند!

این دستگاه جدید که با نام TinyPod شناخته می‌شود، قادر است اپل واچ (بدون بند) را در بر گرفته و با ارائه یک کلید دایره‌ای شکل خاطره‌انگیز ضمن ارائه طراحی مشابه آیپاد‌های دوست‌داشتنی اپل، کاربری گسترده‌ای را برای اپل واچ به ارمغان بیاورد. در ادامه در بخش اخبار تکنولوژی گجت نیوز بیشتر با این دستگاه آشنا خواهیم شد.

تاینی‌پاد؛ اکسسوری خلاقانه برای گجتی فوق‌العاده!

به گزارش 9to5Mac، تاینی پاد قادر است اپل واچ بدون بند را به یک دستگاه هیبریدی با عملکرد شبیه به آیپاد تبدیل کند. با متصل کردن این دستگاه، کاربران به‌جای استفاده از کراون اپل واچ از طریق کلیدهای چرخان آن که شباهتی باورنکردنی به آیپاد کلاسیک خاطره‌انگیز اپل دارد، به کنترل اپلیکیشن‌ها و عملکرد ساعت هوشمندشان خواهند پرداخت. این دستگاه همچنین هنوز به‌طور رسمی به بازار عرضه نشده و قرار است طی ماه‌های آتی در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

گجت اپل واچ گوشی موبایل

اطلاعات نمایش داده شده از وبسایت رسمی TinyPod سعی دارند آن را چیزی بسیار فراتر از صرفا یک قاب برای اپل واچ جلوه دهند که قادر است بخش گسترده‌ای از عملکرد یک گوشی موبایل را در قالبی کوچک و جمع و جور به کاربران ارائه دهد. در این بین البته بخش بزرگی از عملکرد این گجت جذاب، از قابلیت‌های فوق‌العاده اپل واچ در برقراری تماس و ارسال پیام بدون نیاز به آیفون، امکان گوش کردن به موزیک، یادداشت برداری و بسیاری موارد دیگر نشات می‌گیرد!

به نظر می‌رسد هدف سازندگان تاینی پاد تولید دستگاهی مکمل برای آیفون است که قابلیت‌هایی اضافی مثل پایش سلامتی را بدون نیاز به پوشیدن دور دست به کاربران ارائه دهد. به نظر می‌رسد هدف اصلی تولید TinyPod قرار گرفتن آن در داخل جیب یا دور گردن کاربر باشد!

دستگاه تاینی پاد

در حال حاضر اطلاعات چندان گسترده‌ای در خصوص قابلیت‌های گجت جذاب تاینی پاد در اختیارمان نیست. با این وجود می‌توان پیش‌بینی کرد که جذابیت این گجت در نزدیک کردن کاربری ساعت هوشمند اپل واچ به یک گوشی موبایل است. به همین دلیل انتظار نداریم که شاهد افزوده شدن قابلیت‌های فنی جذاب و جدید در Apple Watch باشیم! به‌طور خاص، می‌توان پیش‌بینی کرد که اپل واچ متصل به تاینی پاد همچنان قادر به اتصال به اینترنت نباشد و توان گشت و گذار در شبکه‌های مجازی و اجرای بازی‌های موبایل را نداشته باشد!

در عوض TinyPod می‌تواند به یک جایگزین ایده‌آل برای آیفون تبدیل شود که ضمن توانمندی در اجرای عملکردهای پایه یک گوشی موبایل، کمتر باعث حواس‌پرتی کاربر شده و راندمان کاری او را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، تاینی پاد همچنین می‌تواند تجربه‌ای مشابه با گوشی‌های موبایل را در محل‌هایی مثل باشگاه که امکان حمل گوشی‌های موبایل وجود ندارد ارائه دهد.

اطلاعات موجود در وبسایت این محصول به معرفی زودهنگام این دستگاه اشاره دارند. بنابراین احتمالا برای آگاهی از اطلاعات تکمیلی در خصوص آن باید هنوز اندکی منتظر ماند. به‌طور مشابه در خصوص قیمت این دستگاه در زمان معرفی نیز هیچ اطلاعی در اختیارمان نیست؛ ضمن آن که پیش‌بینی می‌شود در گام نخست شاهد عرضه آن به بازار کشور آمریکا باشیم. با این وجود مشخص نیست که آیا در ادامه، کاربران سایر نقاط دنیا نیز می‌توانند این دستگاه را تهیه کنند یا خیر!

دیگر گجت هایی که اپل واچ را به یک گوشی موبایل تبدیل می‌کنند

در این بین البته بد نیست بدانید که TinyPod اولین گجت دنیا نیست که قصد تبدیل اپل واچ به یک گوشی موبایل را دارد!

پیش‌تر محصول دیگری تحت نام کیک (Cake Device) نیز با همین هدف رونمایی شده و اتفاقات سر و صدای زیادی هم به پا کرده بود. این دستگاه که البته هنوز در فاز نمونه اولیه قرار دارد، با هدف تبدیل اپل واچ به یک دستگاه سیار کاربردی و جایگزینی برای گوشی‌های موبایل رونمایی شد و قصد داشت کاربران را به گذاشتن گوشی‌های موبایل خود در منزل ترغیب کند!

در ادامه می‌توانید تصاویری از دستگاه کیک را مشاهده فرمایید.

دقیقا همانند TinyPod، دستگاه کیک نیز هنوز زمان عرضه دقیقی نداشته و احتمالا در آینده نزدیک به‌طور رسمی رونمایی و معرفی خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
تصاویر بیشتری از ساعت هوشمند اپل واچ ایکس کانسپت منتشر شد ۵ تا از بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۲۴ که می‌توانید به جای اپل واچ بخرید چگونه اپل واچ را با استفاده از آیفون شارژ کنیم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*