پیش بینی قیمت نات کوین

پیش بینی قیمت نات کوین؛ آینده Notcoin چه خواهد شد؟

پس از افزایش قیمت باورنکردنی Notcoin گمانه‌زنی‌ها درباره آینده این ارز دیجیتال شدت یافته است. با پیش بینی قیمت نات کوین همراه باشید.

کمتر کسی در دنیای ارزهای دیجیتال فکرش را می‌کرد که بازی تلگرامی نات کوین بتواند در صرافی‌های معتبر جهان لیست شود و امروز به‌عنوان یکی از ترندهای بازار ارزهای دیجیتال اخبارش دست به دست شود. ورود بازی Notcoin به دنیای کریپتو، خبر خوبی برای دارندگان این کوین بود.

پیش بینی قیمت نات کوین در آینده

پیش بینی قیمت نات کوین

هر چه بود، بازی به‌نفع سهامداران نات کوین و تیم توسعه‌دهنده آن تمام شد و امروز شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال هستیم. تحلیلگران مطرح مارکت سعی می‌کنند با بررسی آینده این رمزارز و چارت قیمتی‌اش، پیش بینی درستی از وضعیت آن به دست بدهند و گروهی از آنها معتقدند که Notcoin قرار است در آینده نزدیک به سمت محدوده دو سنت و سپس یک دلار حرکت کند؛ تحلیلی که اگر درست باشد،‌ خرید نات کوین را به یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاری مبدل می‌کند.

وب سایت معتبر کوین پدیا در یادداشت تحلیلی جدید خود به پتانسیل بالای نات کوین اشاره کرده و با در نظر گرفتن برنامه‌های آتی این پروژه، رسیدن به قیمت 0.2 دلار را محتمل دانسته است. به اعتقاد تحلیلگران کوین پدیا، برای رسیدن قیمت به چنین سطحی نیاز است توجه و اقبال عمومی به این بازی تلگرامی افزایش یابد و توکن آن مورد توجه افراد بیشتری قرار بگیرد.

تحلیل‌های تکنیکال نیز نشان می‌دهند که باید برای یک سناریوی نزولی آماده شد و سطح قیمتی 0.00480 و 0.005100 دلار را برای حمایت کلیدی زیر نظر داشت. همچنین در صورت زیر و رو شدن اوضاع، می‌توان به مقاومت بنیادین و مهم 0.1 دلار هم فکر کرد. نظر شما درباره آینده قیمت نات کوین چیست؟

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: بیشتر بخوانید:
ماینرهای ایرانی بخوانند؛ تعرفه جدید برق ماینینگ اعلام شد معامله گران ارزهای دیجیتال بخوانند: ۶ راهکار برای کنترل هیجان هنگام خرید و فروش هشدار به دارندگان تتر در ایران: ممکن است دارایی شما مسدود شود نات کوین در کانون توجه بازار پس از پایان استخراج؛ قدم بعدی چیست؟ راهنمای گام به گام پیش فروش نات کوین (Notcoin) در سایت Getgems