پیش فروش محصولات سایپا

شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه خودرو فرسوده در خرداد 1403

شرایط پیش فروش محصولات سایپا در مورد طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مطابق با بخشنامه‌های فروش دهه فجر و نیمه شعبان اعلام شد.

طبق بخشنامه منتشر شده از سوی گروه سایپا، شرایط عرضه دو خودرو ساینا S و کوییک GX-L برای آن دسته از متقاضیانی که در بهمن ماه سال گذشته نسبت به پیش ثبت نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اقدام کرده بودند و اطلاعات ایشان به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، حائز شرایط مشارکت در طرح مذکور بوده‌اند، اعلام شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط پیش فروش محصولات سایپا – خرداد ۱۴۰۳

پیش فروش محصولات سایپا

در این طرح فروش، خودرو ساینا S با استانداردهای ۸۵ گانه با قیمت علی‌الحساب پیش پرداخت ۱۷۰ میلیون تومان و خودرو کوییک GX-L با ترمز ESC با قیمت علی‌الحساب پیش پرداخت ۱۸۴ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. لازم به ذکر است قیمت نهایی محصول بر اساس قیمت روز خودرو در زمان تحویل محاسبه می‌شود. همچنین موعد تحویل این خودروها هفته پایانی مهرماه 1403 اعلام شده است

متقاضیان این طرح می‌توانند از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 9 خرداد 1403 تا تاریخ 19 خرداد سال جاری با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم به ذکر است شرکت در این طرح صرفا از طریق درگاه اعلامی امكان‌پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس‌های اینترنتی، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*