بی ام و M3 مدل 2025

بی ام و M3 مدل 2025، خودرو اسپرت آلمانی با موتور 6 سیلندر قدرتمند از راه رسید

بی ام و M3 مدل 2025 به‌عنوان نسخه اسپرت سری 3 از راه رسید. این خودرو لوکس آلمانی به پیشرانه قدرتمند با خروجی بیش از 500 اسب بخار مجهز شده است.

بی ام و طی هفته‌های اخیر نسخه بروزرسانی شده محصولات مختلفی را به نمایش گذاشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به بی ام و i4 مدل 2025 فیس لیفت و بی ام و سری ۴ گرن کوپه فیس لیفت اشاره کرد. بعد از این‌ها نوبت به تازه‌سازی سری 3 رسیده است و جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که بی ام و به‌تازگی رسماً از M3 مدل 2025 رونمایی کرد.

دسترسی به بخش‌های مطلب:

طراحی نمای بیرونی ام 3 جدید

نمای بیرونی ام 3 مدل جدید دستخوش تغییراتی حزئی شده است. این خودرو اسپرت آلمانی چراغ‌های جدیدی در ناحیه جلو دارد که متشکل از نور بالا و نور پایین در یک ماژول واحد و المان‌های ال‌ای‌دی به شکل پیکان به‌عنوان دی‌لایت و چراغ راهنما است. این خودرو همچنین به‌واسطه این مدل جدید سوار بر رینگ‌های آلیاژی نقره‌ای می‌شود و نسخه‌های کامپتیشن آن هم از نشان جدید روی درب صندوق عقب با حاشیه نقره‌ای برخوردار شده‌اند.

کابین نسخه M3 مدل 2025 بی ام و سری 3

در فضای داخلی بی ام و ام 3 فرمان سه پر بازطراحی شده با تریم چرمی دیده می‌شود. این فرمان قسمت پایینی تخت دارد و اصطلاحاً به شکل دی‌کات طراحی شده و در قسمت بالای آن، جایی که عدد 12 در ساعت قرار دارد، نوار قرمز قابل مشاهده است. تریم آلکانتارا هم به‌جای چرم برای سفارش در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

نمایشگر منحنی این سدان لوکس حالا بر پایه جدیدترین نسخه از سیستم عامل اختصاصی BMW کار می‌کند و رابط سیستم تهویه آن برای سهولت استفاده بازطراحی شده است. دستیار صوتی هم که نسبت به قبل بهبود پیدا کرده می‌تواند تنظیمات سیستم تهویه را انجام بدهد و در ضمن، دریچه‌های تهویه تغییراتی را تجربه کرده‌اند.

مشخصات فنی بی ام و M3 مدل 2025

بی ام و M3 کماکان به موتور 3 لیتری 6 سیلندر خطی توئین توربو مجهز است که بسته به نسخه خروجی‌های متفاوتی تولید می‌کند. نسخه پایه دیفرانسیل عقب این خودرو توانایی تولید قدرت 473 اسب بخار را دارد و تنها نمونه از این خودرو با گیربکس دستی 6 سرعته به حساب می‌آید. نسخه دیفرانسیل عقب کامپتیشن (Competition) می‌تواند 503 اسب بخار قدرت تولید کند و کامپتیشن ایکس درایو دو دیفرانسیل هم با افزایش 20 اسب بخاری، قادر به تولید قدرت 523 اسب بخار است. کامپتیشن‌ها همه برای انتقال نیرو محرکه یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته را به کار می‌گیرند.

نمای کناری بی ام و M3 مدل 2025

مونیخی‌ها با بازنگری در سیستم مدیریت موتور موفق شده‌اند علاوه بر قدرت، حداکثر گشتاور تولیدی ام 3 را هم افزایش بدهند. این سدان حالا قابلیت تولید گشتاور 649 نیوتن متر را دارد که در محدوده 2750 تا 5730 دور بر دقیقه در دسترس خواهد بود. به ادعای بی ام و، نسخه ایکس درایو که از سیستم دو دیفرانسیل یا همان چهار چرخ محرک بهره می‌برد، نیازمند تنها 3.4 ثانیه زمان است تا از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. حداکثر سرعت ام 3 تا 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است و با استفاده از پکیج M Driver که در قالب آپشن در دسترس قرار دارد به 290 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

در محور جلو بی ام و M3 مدل 2025 کالیپرهای شش پیستونی و در محور عقب آن کالیپرهای تک پیستونی به کار رفته است. همچنین آپشن ترمزهای سرامیکی M Carbon که 13 کیلوگرم از دیسک‌های معمولی سبک‌ترند پیش رو مشتریان گذاشته می‌شود.

تاریخ عرضه و قیمت بی ام و M3 جدید

بی ام و M3 مدل 2025

به گفته بی ام و، خودرو M3 مدل 2025 در ماه ژوئیه (تیر تا مرداد) وارد خط تولید مونیخی‌ها می‌شود. نسخه پایه دیفرانسیل عقب این محصول بی ام و 77 هزار و 175 دلار قیمت‌گذاری شده است و قیمت نسخه کامپتیشن به 81 هزار و 375 دلار می‌رسد. کامپتیشن ایکس درایو هم با قیمت 86 هزار و 475 دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

در گجت نیوز بخوانید:
پورشه ۹۱۱ فیس لیفت معرفی شد؛ اولین نسخه هیبرید از خودرو افسانه‌ای آلمانی خریداران خودرو جدید بوگاتی، صاحب یک پمپ بنزین شخصی در منزل خود می‌شوند! مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۵ معرفی شد؛ لوکس، مدرن و گران قیمت سریعترین مرسدس بنز جهان، سوپرکارهای فراری را به چالش می‌کشد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*